• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 14
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

 #690029  autor: domin74
 13 sty 2014, 19:07
Też dziesiaj przeżyłem szok, jak wyciągnąłem ze skrzynki polecony z Orange. A w środku karta przedpłacona. Zamówienie około 10 listopada. Umowa około 20 listopada. Wcześniej napisałem maila na adres sklepu orange. Dostałem odpowiedź, że wyślą tylko nie wiedzą kiedy. No i dotrzymali słowa.

 #690037  autor: jechu87
 13 sty 2014, 19:46
To mnie chyba pominęli, bo nic nie dostałem. Jak jutro nic nie będzie to idę złożyć reklamację, ale ważne, że w końcu ktoś dostał karty :)

 #690057  autor: arturaro
 13 sty 2014, 21:00
Ja również w dniu dzisiejszym otrzymałem kartę. Niemniej jednak, niesmak pozostał i jak na razie, będę uważał, że firma jest niesłowna i nie potrafi przyznać się do błędu. Kiedyś miałem problem z otrzymaniem jakiegoś promocyjnego gadgetu z innej firmy. Również były opóźnienia w wysyłce, ale nikt nie zbywał, na pytania odpowiadano przepraszająco i obiecując, że warunki zostaną spełnione ale w innym terminie. Oczywiście na przesyłkę się doczekałem.
Tutaj Orange zachowało się jak podwórkowy krętacz. Rozumiem, że ktoś mógł nawalić i to niekoniecznie z Orange. Natomiast sposób w jaki Orange to ukrywało czy wręcz próbowało wmówić klientom, że to z ich winy nie otrzymali kart czy bonów, powoduje u mnie odruch wymiotny. Nie wspominam już, że na żadne moje pytania dotyczące tych kart, do tej pory nie ma odzewu.
Swoją drogą to ciekawe co było jakbym ja tak np. spóźnił się 2 tygodnie z zapłaceniem faktury, nic nie tłumacząc i jakby nigdy nic po tym spodziewał się w dalszym ciągu, profitów (marnych bo marnych) za terminowe opłacanie? Odsetki oczywiście również pewnie musiałbym zapłacić.
Kiedyś broniłem Orange, teraz pomimo niechęci do pozostałych operatorów, na pewno będę odradzał tą firmę każdemu kto spyta o wybór operatora. Nie dlatego, że ma kiepską ofertę bo tak nie uważam, ale dlatego że ma klienta w głębokim poważaniu.

 #690106  autor: klimasz
 14 sty 2014, 00:28
jechu87 pisze:To mnie chyba pominęli, bo nic nie dostałem. Jak jutro nic nie będzie to idę złożyć reklamację, ale ważne, że w końcu ktoś dostał karty :)
Bardzo dziwne, tym bardziej, że moja przesyłka została nadana 8 stycznia, a ty w Warszawie przez tyle dni jeszcze nie....

W kopercie zaadresowanej przez Orange powinna znajdować się druga koperta od mBanku z kartą ważną do 12/2014 :)

 #690120  autor: darbogus
 14 sty 2014, 08:09
Wczoraj dostałem odpowiedź na reklamację. Wynika z niej, że została ona pozytywnie rozpatrzona w stosunku do 30% obniżki abonamentu. Przecież do tego nie miałem zastrzeżeń. Dowiedziałem się również, że sprawa braku karty nie podlega, zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym, pod reklamację. Niemniej jednak przekażą sprawę do innego działu i otrzymam odpowiedź sms.

Jest jednak promyk nadziei, ponieważ mam do odebrania na poczcie przesyłkę poleconą. Liczę, że to właśnie karta, ale nie będę się cieszył, dopóki nie zobaczę.

W sprawie karty pisałem na [email protected], złożyłem reklamację i pisałem na facebooku.

Ponad miesiąc czekałem na odpowiedź, z której nic nie wynika. Bo przecież sprawy rabatu nawet nie poruszałem. Sposób obsługi jest w moim odczuciu tragiczny.

Dam jeszcze znać, czy w przesyłce była karta...

Darek

 #690153  autor: zielony71
 14 sty 2014, 11:47
Ja też dostałem już odpowiedź na reklamację. Podobno mój numer zamówienia został już wykorzystany w innej promocji. Niestety nie napisali w jakiej i przez kogo;-) Mam wrażenie, że oni po prostu odpisują cokolwiek aby tylko zmieścić się w terminie 30 dni. Liczą, że klient odpuści. Jednak będę musiał wysłać tę skargę do UKE.

 #690161  autor: abecadlo
 14 sty 2014, 12:29
Dzisiaj otrzymałem kartę BP dla dwóch osób - oferta groupon. Formularz aktywowany koło 20 grudnia, pisałem kilka maili w sprawie bonu, ale zero odzewu. Druga osoba nic nie pisała, żadnych reklamacji i kartę też otrzymała. Oba listy przyszły z kuriera DPD.

Pytanie tylko czy te karte trzeba rejestrować i da radę jakoś sprawdzić czy na niej rzeczywiście jest 200 zł?

Edit: Próbuje zarejestrować obie karty na stronie BP, ale przy zatwierdzaniu formularza wyskakuje "karta jest nieaktywna"....

 #690187  autor: wolvier
 14 sty 2014, 14:28
zamowienie 10.12, aktywacja 17.12 dzisiaj kurier dpd przyniósł bon 2x100 sodexo.
u mnie i żony już koniec tematu...

 #690196  autor: knopers
 14 sty 2014, 14:46
abecadlo, musisz podjechać na bp, przelecą kartą przez czytnik i sprawdzą w systemie ile jest na koncie i do kiedy są ważne środki. Tak samo miałem z kartami bp z grouponów na nju.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #690449  autor: arturaro
 15 sty 2014, 16:07
Żałosne jest to Orange...
Dziś dostałem taką odpowiedź na zgłoszenie:
Witamy serdecznie,

W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące braku bonu z promocją z CITEAM informujemy, że zostało ono przekazane do odpowiedniego Działu.

Otrzymaliśmy informację, że w/w bon nie zostanie wysłany ze względu na brak terminowego zgłoszenia. Oferta ważna była do 30.11.2013 r.

Przykro nam, że doszło do sytuacji, która wzbudziła Pani niezadowolenie.

Mamy nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.
Czyli standardowe...spadaj na drzewo. Formularz był wypełniony 29.11.2013. NIe wiem jakie zgłoszenie wysłałem po terminie, bo chyba nie to na które dostałem odpowiedź? Bo to faktycznie było wysłane po owej dacie ale co ma piernik do wiatraka?

Najciekawsze jednak jest to...że ów "bon" (karta przedpłacona) otrzymałem w poniedziałek...Niezły burdel, a do tego powyższe każe twierdzić, że Orange, a przynajmniej część ich pracowników kłamie.

 #690458  autor: annonis
 15 sty 2014, 16:43
ja zamówienie złożyłem 15 grudnia. 4 stycznia napisałem do nich na FB czemu jeszcze kuponu nie przysłali. Dwa dni później dostałem wiadomość, że voucher wysłali 2 stycznia Doszedł 14 stycznia. Firma kurierska pobiła rekord, hehe - 12 dni szedł-szedł bo chyba nie jechał tyle czasu. Dobrze, że dotarł.:)

 #690477  autor: adek20
 15 sty 2014, 17:45
Mają tam burdel i to niezły, mama dziś dostała sodexo na 200zł z grudniowego groupona 7 dni od aktywacji zajęło im 30 dni

 #690582  autor: darbogus
 15 sty 2014, 23:18
Ja też w końcu dostałem kartę z pierwszej promocji Citeam. Sposób załatwienia sprawy przez Orange pozostawił duży niesmak. Nie będę już dociekał czy to było zaniedbanie czy celowe działanie. Jedno jest pewne - trzeba wytrwale walczyć o swoje. Takie czasy.

Darek

 #690955  autor: klimasz
 17 sty 2014, 11:36
arturaro pisze:Żałosne jest to Orange...
Dziś dostałem taką odpowiedź na zgłoszenie:
Witamy serdecznie,

W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące braku bonu z promocją z CITEAM informujemy, że zostało ono przekazane do odpowiedniego Działu.

Otrzymaliśmy informację, że w/w bon nie zostanie wysłany ze względu na brak terminowego zgłoszenia. Oferta ważna była do 30.11.2013 r.

Przykro nam, że doszło do sytuacji, która wzbudziła Pani niezadowolenie.

Mamy nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.
Czyli standardowe...spadaj na drzewo. Formularz był wypełniony 29.11.2013. NIe wiem jakie zgłoszenie wysłałem po terminie, bo chyba nie to na które dostałem odpowiedź? Bo to faktycznie było wysłane po owej dacie ale co ma piernik do wiatraka?

Najciekawsze jednak jest to...że ów "bon" (karta przedpłacona) otrzymałem w poniedziałek...Niezły burdel, a do tego powyższe każe twierdzić, że Orange, a przynajmniej część ich pracowników kłamie.
"ktoś" kazał tym ludziom tak pisać, bo sami nie wiedzieli, co z tym fantem zrobić. Wszystko utwierdziło mnie w przekonaniu, że oni tych kart wcale nie posiadali, stąd takie odpowiedzi do wszystkich, ze nie wypełnili formularzy. Ludzie słusznie byli wkur.... i dlatego pewnie zamówili karty w mBanku na początku stycznia, aby wyjść z twarzą z tej sytuacji. (musiały być tysiące maili).

 #691004  autor: zielony71
 17 sty 2014, 14:16
Jeżeli w końcu wysłali te vouchery, nawet z dużym opóźnieniem, to jeszcze pół biedy. Nie świadczy to dobrze o firmie i obowiązujących w niej procedurach ale przynajmniej widać, że nie było to zwykłe oszustwo.

Jest jednak spore grono klientów, którzy tych voucherów nadal nie otrzymali, pomimo złożonej reklamacji.
Np ja nie tylko nie otrzymałem należnego vouchera ale nawet nie dostałem odpowiedzi na reklamację w wymaganej prawem formie. To znaczy dostałem emaila ze standardową formułką zamiast listu poleconego z oficjalną odmową uznania reklamacji z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, w wymaganym prawem terminie 30 dni.

Znalazłem poradę eksperta UKE co należy uczynić w takiej sytuacji: link

Zachęcam wszystkich będących w podobnej sytuacji do mojej, do skorzystania z rady eksperta UKE.
Ja składam skargę w najbliższy poniedziałek.

 #691048  autor: klimasz
 17 sty 2014, 16:50
Żal patrzeć na to jak traktują innych. Mi o dziwo, po miesiącu odpowiedzieli na kolejnego maila i w związku z tym, że otrzymałem kartę z opóźnieniem - przyznano mi UWAGA jednorazowo 20zł - na abonament :shock: jaja ....

 #691699  autor: cirmusz
 19 sty 2014, 21:55
Posredniczyłem w 4 aktywacjach z pierwszej promocji citeam oraz sam aktywowałem nowy numer.Karty 200zł przyszły kilka dni temu po 2 miesiącach od aktywacji, na ironie ja nie dostałem gdyż ponoć błednie wypełniłem formularz.Wysłałem im 3 tygodnie temu skreny z wypełniania tego formularza ale odpowiedzi brak....

1997r.> PHILIPS FIZZ, PANASONIC GD93, SONYERICSSON T610,SONY ERICSSON K800, SAMSUNG OMNIA, SAMSUNG GALAXY S, SONY XPERIA Z1, SONY XPERIA Z5, HUAWEI MATE 10 PRO

 #691958  autor: jechu87
 20 sty 2014, 20:29
Dzisiaj dostałem odpowiedź od orange:
Witam serdecznie,

Przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź.

Po dokładnej weryfikacji informuję, iż bon nie zostanie przesłany, gdyż w
terminie trwania akcji nie nastąpiło - poprzez wypełnienie adekwatnego
formularza - zgłoszenie zamówienia do odbioru bonu.

Jeżeli dysponuje Pan screenami, potwierdzającymi wypełnienie formularza w
terminie, proszę o przesłanie ich.
Szkoda tylko, że nie zrobiłem screena, bo nie spodziewałem się oszustwa od takiej firmy. W sumie mogłem to przewidzieć, bo nawet nie przesłali potwierdzenia zgłoszenia na maila i już wtedy mi coś śmierdziało.

 #692104  autor: zielony71
 21 sty 2014, 11:48
Ja dzisiaj wysłałem skkargę do UKE, do wiadomości Rzecznika klientów Orange. Zachęcam innych oszukanych do zrobienia tego samego. W razie potrzeby mogę przesłać na maila moją skargę jako wzór, choć na pewno trzeba będzie znacznie przerobić bo każda sytuacja jest trochę inna.

 #692316  autor: turambar
 21 sty 2014, 20:32
Tydzień temu po 3 tygodniach wysyłania zapytań do sklepu Orange (wysyłałem maila co tydzień) otrzymałem odpowiedź:
Witam serdecznie,

Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź:

Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej oczekujemy na odpowiedź w sprawie Pana
bonu z adekwatnego działu. Niezwłocznie po jej otrzymaniu - udzielimy Panu
informacji zwrotnej.
I oczywiście przez tydzień cisza.
=> zielony71 mógłbyś podesłać mi pismo, zobaczę co napisałeś, pozmieniam zgodnie z moją sytuacją i wyślę, również do UOKiK.

A czy ktoś próbował po prostu zerwać - z powodu nieotrzymania bonu - umowę z Orange. Mi to chodzi po głowie, poszukam w weekend przepisów i jeżeli coś znajdę to zrywam z nimi umowę (jakby nie patrzeć Orange nie dotrzymał warunków umowy - bony były istotną zachętą do podpisania umowy). To co kupiłem za złotówkę to kupiłem i po prostu będę omijał Orange z daleka przez najbliższą dekadę. Swoją drogą nie wyobrażałem sobie, że może istnieć na rynku (i mieć miliony klientów) tak nierzetelna firma jak Orange. Przez kilkanaście lat miałem/mam telefony w T-Mobile (wcześniej Era), Heyah, Play i zachowania typu nieodpowiadanie tygodniami na maile czy też celowe oszustwa w promocjach były nie do wyobrażenia.
  • Strona 11 z 14
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14