• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 14
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14

 #689103  autor: woj77
 09 sty 2014, 18:34
I ja dzisiaj otrzymałem bony (aktywacja 13.XII). Faktycznie jakaś większa poświąteczna mobilizacja w Orange. :lol:

 #689107  autor: rozjazd
 09 sty 2014, 18:50
Nie róbcie sobie jaj z nas żadnej karty przedpłaconej nie dostałem :( czekam dalej...

 #689120  autor: Pientka
 09 sty 2014, 19:42
Odpowiedź od Orange jaką otrzymałem:
Nawiązując do zgłoszenia, dotyczącego bonów na zakupy o wartości 200,00 zł za skorzystanie z kuponu
rabatowego na serwisie Groupon, informujemy o przeprowadzeniu weryfikacji podanych przez Pana okoliczności.

Analiza wykazała, ża warunki promocji nie zostały spełnione. W zgłoszeniu na stronie
http://oferty.orange.pl/grouponvoucher/ podany został błędny numer kuponu rabatowego z serwisu Groupon.
Podany kod: oxselpts nie istnieje. Dlatego kupony o wartości 200,00 zł nie zostały przyznane.

Przykro nam, jeśli zaistniała sytuacja wywołała Pana niezadowolenie oraz, że nie możemy być bardziej pomocni
w sprawie kuponów. Ze swojej strony zapewniamy, iż utrzymanie wysokiego standardu obsługi i zachowanie
dobrych relacji z Abonentami jest naszym celem priorytetowym.
Ponieważ zależy nam na Pana satysfakcji ze świadczonych usług i jesteśmy wdzięczni za skorzystanie z oferty
Orange, postanowiliśmy przyznać jednorazową rekompensatę w wysokości 30,00 zł. Kwota ta pomniejszy fakturę,
która zostanie wystawiona w dniu 19.01.2014 r.
Gdzie kod: oxselpts - jest kodem zabezpieczającym ale zamówienie. I teraz nie jestem w 100% pewien czy się nie machnąłem, nie mniej zawsze formularz potwierdzał poprawność ....

 #689128  autor: adek20
 09 sty 2014, 20:27
Pientka pisze:
Gdzie kod: oxselpts - jest kodem zabezpieczającym ale zamówienie. I teraz nie jestem w 100% pewien czy się nie machnąłem, nie mniej zawsze formularz potwierdzał poprawność ....[/quote]
Ja na wszelki wypadek zawszę robię zrzuty ekranu i mam potwierdzenie transakcji, jeśli po weryfikacji wyszło im że się jednak pomyliłeś to możesz mieć pretensje tylko do siebie :(

 #689156  autor: zielony71
 09 sty 2014, 21:21
Widzę, że ci, którzy podpisywali umowę w grudniu powoli dostają bony ale czy ktoś z listopadowych też otrzymał bon?

 #689183  autor: klimasz
 09 sty 2014, 22:31
Nie wiem, co o tym wszystkim myśleć. Normalne zgłoszenia mailowe - zbywali mnie, że nie wypełniłem formularza na czas. (wysłałem zatem zrzut ekranu i od tej pory cisza). Poprzez formularz facebookowy Orange pisałem zgłoszenia, po kilku moich mailach bez odpowiedzi (wcześniej jakieś informacje otrzymywałem, że sprawdzają, że coś tam) dzisiaj dosłownie kilka min temu 22:22, otrzymuje odpowiedź:
Witam,

Karol, otrzymałem informację, że wysyłka wszystkich kart została zakończona w dniu wczorajszym. Ich ważność została odpowiednio przedłużona. W ciągu kilku dni powinieneś otrzymać przesyłkę. Przepraszamy za niedogodności.



Pozdrawiam
Łukasz...
Pomoc Orange
Mam na myśli oczywiście edycję z kartami przedpłaconymi. Obawiam się tylko, że to może być kolejny blef.... Oczywiście nie omieszkałem zapytać w jaki sposób zostały wysłane.... Czekam.... :|

 #689210  autor: bora1410
 09 sty 2014, 23:37
Pientka pisze:Odpowiedź od Orange jaką otrzymałem:
Nawiązując do zgłoszenia, dotyczącego bonów na zakupy o wartości 200,00 zł za skorzystanie z kuponu
rabatowego na serwisie Groupon, informujemy o przeprowadzeniu weryfikacji podanych przez Pana okoliczności.

Analiza wykazała, ża warunki promocji nie zostały spełnione. W zgłoszeniu na stronie
http://oferty.orange.pl/grouponvoucher/ podany został błędny numer kuponu rabatowego z serwisu Groupon.
Podany kod: oxselpts nie istnieje. Dlatego kupony o wartości 200,00 zł nie zostały przyznane.

Przykro nam, jeśli zaistniała sytuacja wywołała Pana niezadowolenie oraz, że nie możemy być bardziej pomocni
w sprawie kuponów. Ze swojej strony zapewniamy, iż utrzymanie wysokiego standardu obsługi i zachowanie
dobrych relacji z Abonentami jest naszym celem priorytetowym.
Ponieważ zależy nam na Pana satysfakcji ze świadczonych usług i jesteśmy wdzięczni za skorzystanie z oferty
Orange, postanowiliśmy przyznać jednorazową rekompensatę w wysokości 30,00 zł. Kwota ta pomniejszy fakturę,
która zostanie wystawiona w dniu 19.01.2014 r.
Gdzie kod: oxselpts - jest kodem zabezpieczającym ale zamówienie. I teraz nie jestem w 100% pewien czy się nie machnąłem, nie mniej zawsze formularz potwierdzał poprawność ....
w poprzedniej edycji też kłamali że źle się wypełniło formularz vouchera.

 #689383  autor: Prezesek
 10 sty 2014, 17:15
Dzisiaj dotarła karta przedpłacona mBanku - promocja Citeam 200 zł z listopada. :wink:
List polecony priorytetowy.

 #689393  autor: klimasz
 10 sty 2014, 17:44
Otrzymałem właśnie informację, że karty zostały wysłane listami poleconymi. Także ja czekam, widzę w końcu coś się dzieje, bo pierwsze karty dochodzą na to wygląda :)

 #689473  autor: jechu87
 10 sty 2014, 22:07
Też jestem ciekaw, bo zamówienia z grudnia realizują w terminie, a może i za listopad się wzięli w końcu.

 #689478  autor: cirmusz
 10 sty 2014, 22:31
Ja na 4 karty z listopada nadal czekam, 3 napisali ze przyślą ale jeszcze nie wiedzą kiedy...(zona,szwagier,ojciec) natomiast podczas wypełniania formularza dla siebie podobno popełniłem błąd,wysłałem im zrzuty ekranu potwierdzające że pomyłki nie było i odzewu nie ma...oszukańce jedne :(

1997r.> PHILIPS FIZZ, PANASONIC GD93, SONYERICSSON T610,SONY ERICSSON K800, SAMSUNG OMNIA, SAMSUNG GALAXY S, SONY XPERIA Z1, SONY XPERIA Z5, HUAWEI MATE 10 PRO

 #689487  autor: klimasz
 10 sty 2014, 23:19
natomiast podczas wypełniania formularza dla siebie podobno popełniłem błąd,wysłałem im zrzuty ekranu potwierdzające że pomyłki nie było i odzewu nie ma...oszukańce jedne
Zdaje mi się, że to była standardowa odpowiedź. Albo nie wypełniono formularza o czasie, albo coś źle zostało wpisane. Zobaczymy, czy karty podochodzą, czy dalej trzeba będzie oszustów gnębić. U mnie najpierw miesiąc bez odpowiedzi, potem info, że nie wypełniłem formularza, wysłałem zrzut i cisza..... Drugą drogą wysłane zgłoszenie poprzez facebooka z zapytaniem o realizację kuponu z zamówień moich i ojca i tylko info, że zakończono właśnie wysyłkę kart (również po jakiś 2 tygodniach) i powinny być na dniach..... nic tylko czekać.

 #689512  autor: zielony71
 11 sty 2014, 03:47
Jeszcze się tak nie cieszcie bo to może być kolejna standardowa formułka z tą wysyłką;-)

 #689571  autor: klimasz
 11 sty 2014, 15:29
No cieszyć, to się będziemy, jeżeli karty by doszły... Oby to nie były kolejne kłamstwa :roll:

 #689863  autor: piotrrz
 13 sty 2014, 09:20
psycho144 pisze:ja dopiero dzisiaj dostalem 200zl na sodexo - zamawialem w promocji (tej wyprzedazowej) - czyli okolo 16-18 grudnia 2013 :)
Tylko bon na perfum dalej nie przyszedl - ktory mieli dodawac do huawei p6
Ja również w podobnym terminie składałem zamówienie na 2 numery z tym telefonem i nie dostałem bonu na perfumy. Ktoś może go dostał?

było: Eten M600+ -> HTC Touch Dual -> HTC Touch Pro - > HTC Desire HD
jest: Sony Xperia Z

 #689890  autor: zielony71
 13 sty 2014, 11:30
Czy ktokolwiek złożył już skargę do UKE?

 #689917  autor: rozjazd
 13 sty 2014, 13:38
witajcie
dostałem kartę przedpłacona z pierwszej edycji 200 zl a wiec spóźnieni ale w końcu dostarczają

 #689932  autor: klimasz
 13 sty 2014, 14:38
No cóż...

W dniu dzisiejszym, otrzymałem 2 karty przedpłacone z dwóch zamówień złożonych w listopadzie (numery aktywowane 16 i 21 listopada). Po licznych mailach i telefonach do Orange (gdzie byłem zbywany i okłamywany, że nie wypełniłem formularza, a to citeam przesyła karty itp.). Muszę przyznać, że przesyłając te karty wyszli z twarzą z całej sytuacji, ale niesmak pozostał.... tak z powodu tych kłamstw i marnej jakości obsługi (te czekanie na odpowiedzi, których nie było zarówno BOK jak i sklep). Jedynie pomoc Orange z facebooka próbowała coś naprawdę pomóc, ale po czasie oczekiwania, widać, że chyba oni sami byli delikatnie mówiąc poirytowani i nie wiedzieli co się dzieje).

Karty nadeszły listami poleconymi.

 #690010  autor: mic
 13 sty 2014, 18:03
Ja również otrzymałem dzisiaj kartę przedpłaconą z edycji listopadowej. Umowa podpisana 2 grudnia, ale zamówienie złożone 28.11. Nie pisałem i nie dzwoniłem nigdzie, sami przysłali. Przesyłka przyszła listem poleconym.
  • Strona 10 z 14
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14