Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1544
Rejestracja
13 sie 2012, 14:59
Lokalizacja
Lipsk | Łomża
Skandal, czy nie ale trzeba zachować w tym wypadku spokój. Myślisz, że ja byłem zadowolony z obcięcia sygnału z wieży, która mam 3 km od siebie i widzę ją okna? Nerwy nie mają sensu, dochodzenie może być długotrwałe, jednak mam nadzieję iż problem zostanie zażegnany.helioN pisze:Sorry ale jestem nabuzowany, takie obchodzenie się z ludźmi to skandal...
Ciekawie, skąd wiesz ze pan zwrócił do NetworkS??pan z gsm.biz.pl zwrócił się z tym do NetworkS!, dzięki za radę
A kto do Ciebie dzwonił: ktoś z Networks, jakiś technik Orange czy ktoś z infolinii? Bo ja to ostatnie to raczej nie liczyłbym na jakieś pozytywne i szybkie rozwiązanie sprawy. Ale mimo wszystko daj znać czy wieczorem się coś zmieniło.helioN pisze:Aktualizacja: wczoraj z desperacji napisałem do nich przez facebooka - dostałem 20 minut temu telefon od kogoś ogarniętego, była modernizacja i jeszcze wczoraj mogły być problemy, mam dziś wieczorem testować i im odpisać.
Na jaki adres pisałeś? Przecież do Networks nie ma żadnego oficjalnego maila więc nie oczekuj, że jak wyślesz coś na adresy które krążą po internecie to zaraz ktoś się sprawą zajmie. Równie dobrze możecie to zgłaszać do NSN czy Huawei albo ich firm podwykonawczych;)grzegorz0plonka pisze:Ja tez pisałem do NetWorkS i kompletnie olewali, ani razu nie odpowiadali. Dodatkiem nie raz pochodziły automat mail, ze pracownik jest urlop.
Dzwonił z Orange ale wydawał się bardziej kompetentny niż inni. Nie wiem jaka modernizacja, to jest w ogóle dziwne, kilka awarii pod rząd, teraz to... nie wiem, widać że kręcą na maksa.inżynier pisze:Czyli tak jak wyżej pisałem, że nie spodziewałbym się poprawy. A możesz odpowiedzieć na moje pytania z poprzedniego postu?
Czytając to co "pan z gsm.biz" na swojej stronie pisze to nie liczyłbym na merytoryczną pomoc z jego strony. On i tak zawsze proponuje aby operator wybudował nową stację 4 sektorową i to na pewno rozwiąże problem. No ewentualnie dorzuca do tego zmiany tiltów lub mocy:)helioN pisze:Napisałem sam do NetworkS! no i pan z gsm.biz.pl poprosił mnie o nr. tel z Orange bo ponoć się właśnie oni dopytywali.
Z tego co mówisz to ogólnie wychodzi że nikt nie może pomóc.inżynier pisze:Czytając to co "pan z gsm.biz" na swojej stronie pisze to nie liczyłbym na merytoryczną pomoc z jego strony. On i tak zawsze proponuje aby operator wybudował nową stację 4 sektorową i to na pewno rozwiąże problem. No ewentualnie dorzuca do tego zmiany tiltów lub mocy:)helioN pisze:Napisałem sam do NetworkS! no i pan z gsm.biz.pl poprosił mnie o nr. tel z Orange bo ponoć się właśnie oni dopytywali.
A na jaki adres napisałeś do Networks? Już to raz pisałem i powtórzę: przecież oni nie mają ŻADNEGO oficjalnego maila na który można zgłaszać takie rzeczy bo to nie oni są właścicielami sieci ani stacji bazowych!