• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 263 z 350
  • 1
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 265
  • 350

 #688207  autor: SACZI
 06 sty 2014, 10:02
KA pisze:@orda2: zapewne wypowiedzenie 30-to dniowe.
Ktoś powyżej pytał o wypowiedzenie przed przedłużeniem: w każdej sieci jaką znam z doświadczenia (tylko w T-m nie byłem) zawsze opłaca się złożyć wypowiedzenie, żeby dostać lepsze (często o wiele lepsze) warunki i nie dajcie sobie wmówić w salonach, że to nie ma sensu. To pierwsza i podstawowa czynność, gdy myśli się o przedłużeniu!
Bo zapewne w innych sieciach nie przełączają do Działu Utrzymania Klienta.
W przypadku T nie ma problemu z połączaniem ze specjalną komórką.
Nie wiem natomiast, czy oferta SUK, którą się otrzymuje po prośbie o przełączenie jest tożsama z tą, jaką SUK zaoferuje po wysłaniu wypowiedzenia.
Na 90% to będą identyczne oferty i są one dobrze znane choćby na tym forum.
Ostatnio coś się jednak w SUK coś się zmienia i mają mniejsze pole manewru w oferowaniu zniżek.
Z relacji abonentów widać też, że "negocjacje" nie idą już tak łatwo jak choćby 2-3 lata temu.
Na pewno w T nie przejdzie numer, że np Comfort bez telefonu z 30 PLN dadzą za 15 PLN i jeszcze dorzucą sms'y.
Takie numery to najczęściej w Orange przechodzą. Plus też lubi "zaszaleć" i za 30PLN dają 1000 minut po wypowiedzeniu.
T jest po prostu siecią drogą i tego nie zmienimy.

 #688250  autor: Xartam
 06 sty 2014, 12:19
SACZI pisze:Bo zapewne w innych sieciach nie przełączają do Działu Utrzymania Klienta.
W przypadku T nie ma problemu z połączaniem ze specjalną komórką.
Co ciekawe, dzwoniłem w ostatni piątek do BOA i gdy poprosiłem o przełączenie do SUK to otrzymałem informację, że do 6 stycznia nie mogą przekierowywać połączeń i trzeba jakiś "specjalny wniosek" złożyć i SUK sam oddzwoni w ciągu 24h ;)

Jakoś nie oddzwonili, także takie ruchy z ich strony są raczej nie na miejscu bo to tylko świadczy o zbywaniu klienta ;)

 #688294  autor: ciekawy
 06 sty 2014, 14:06
a co to był za specjalny wniosek ?
wypowiedzenie czy co ?

 #688303  autor: Powerslave
 06 sty 2014, 14:41
Gdy się złoży na profilu zapytanie w sprawie przedłużenia (w tej sprawie na pewno, nie wiem czy w innych też są tak solidni ;-)) to
też oddzwaniają w ciągu 24h, ale nie wiem czy to SUK,
ale też nie zwykli konsultanci bo proponują 10-15 zł mniejszy abo,
co nie jest żadnym rarytasem bo ta profilowa "oferta" w necie jest chora.

Ja im daję jeszcze 10-12 dni może pojawi się jakaś konkurencyjna oferta
dla tych co oczekują niskiego abonamentu i nie muszą mieć 800 min czy nawet 400.
Kiedyś zawsze mi konsul mówiła że może przedstawić mi lepszą ofertę niż inni operatorzy.
Ciekawe jak T-M zamierza przebić 21 zl/mies. z telefonem w Orange :lol:

 #688306  autor: SACZI
 06 sty 2014, 14:47
Xartam pisze:
SACZI pisze:Bo zapewne w innych sieciach nie przełączają do Działu Utrzymania Klienta.
W przypadku T nie ma problemu z połączaniem ze specjalną komórką.
Co ciekawe, dzwoniłem w ostatni piątek do BOA i gdy poprosiłem o przełączenie do SUK to otrzymałem informację, że do 6 stycznia nie mogą przekierowywać połączeń i trzeba jakiś "specjalny wniosek" złożyć i SUK sam oddzwoni w ciągu 24h ;)

Jakoś nie oddzwonili, także takie ruchy z ich strony są raczej nie na miejscu bo to tylko świadczy o zbywaniu klienta ;)
Mogłeś mu powiedzieć, żeby Cię poinformował o zasadach rozwiązania umowy z T.
Sam by zaproponował przełączenie do odpowiedniego działu.

Stary numer!

 #688355  autor: Xartam
 06 sty 2014, 17:06
ciekawy pisze:a co to był za specjalny wniosek ?
wypowiedzenie czy co ?
Raczej coś w stylu "prośby" skierowanej do SUK żeby to oni się ze mną kontaktowali ;)

Znając życie to oddzwoni do mnie ktoś z BOA i będzie się upierać, że w SUK nie są w stanie mi przedstawić lepszej oferty jak to miało miejsce pół roku wcześniej przy przedłużaniu innego numeru ;)

 #688358  autor: ciekawy
 06 sty 2014, 17:10
to bez sensu, trzeba było samemu zadwonić na BOK i kazać się połączyć z SUK albo wysłuchać oferty i powiedzieć,że chcesz lepszą to może sami połączą :)

 #688397  autor: kotziriomote
 06 sty 2014, 20:32
SACZI pisze:
Xartam pisze:
SACZI pisze:Bo zapewne w innych sieciach nie przełączają do Działu Utrzymania Klienta.
W przypadku T nie ma problemu z połączaniem ze specjalną komórką.
Co ciekawe, dzwoniłem w ostatni piątek do BOA i gdy poprosiłem o przełączenie do SUK to otrzymałem informację, że do 6 stycznia nie mogą przekierowywać połączeń i trzeba jakiś "specjalny wniosek" złożyć i SUK sam oddzwoni w ciągu 24h ;)

Jakoś nie oddzwonili, także takie ruchy z ich strony są raczej nie na miejscu bo to tylko świadczy o zbywaniu klienta ;)
Mogłeś mu powiedzieć, żeby Cię poinformował o zasadach rozwiązania umowy z T.
Sam by zaproponował przełączenie do odpowiedniego działu.

Stary numer!
W sobotę tak zrobiłam i niestety nie zadziałało :? Pani podała mi procedurę rezygnacji i...dziękuję, do usłyszenia :D
Wysłałam wypowiedzenie, na razie zero odzewu.
Swoja drogą, na mój mail z prośbą o podanie info na temat rezygnacji wysłany 28 grudnia 2013 do dziś nie otrzymałam odpowiedzi. Dostałam tylko automatyczną wiadomość, że mail dotarł i w ok. 2 dni robocze otrzymam odpowiedź...a dziś już 6 stycznia 2014.
Mam nadzieję, że dział utrzymania klienta działa szybciej niż dział maili.
Zobaczymy czy coś się zmieni po dzisiejszym dniu, skoro ktoś pisał, że do 6 stycznia nie przełączają do suk, to może od jutra wejdą jakieś nowe oferty. Chyba, że czekają, bo np. padł im system, to już gorzej :P

Tylko raz jeden, aż do końca świata!

 #688422  autor: mateeeuszz
 06 sty 2014, 21:41
No to dziwna sprawa.. w piątek zadzwoniłem do BOA aby przedłużyć umowę. Konsultantka nie koniecznie miła i twardo przy swoim że nie maja jakiejkolwiek możliwości dania innej lepszej oferty niż na stronie. Proszę więc o przełączenie do SUK i... słyszę: żaden problem, może tam Pan coś ugra... Pani w SUK baaaardzo miła, byłem aż w szoku bo rozmawiała ze mną totalnie na luzie i bez problemu dostałem za 49,99 400 minut, 500mb i 100 000 smsów a do tego Lumię 625 za 239zł, no i w sumie przedłużyłem ale odmówię jednak odbioru umowy od kuriera bo stwierdzam że biorąc Lumie 625 cofnę się wstecz bo mam teraz Lumię 710 i po udaniu się do salonu i wzięciu w rękę 625, razi mi baardzo mocno jakość kolorów na wyświetlaczu. Poczekam, może dorwę jeszcze Lumię 820 na której bardziej mi zależy jednak póki co na magazynach BRAK

 #688423  autor: SACZI
 06 sty 2014, 21:42
W takim razie coś rzeczywiście się "zmienia" w zakresie utrzymania klientów.
Nasuwają mi się 2 sprawy:
1. Jak macie alternatywną ofertę, to wynosić się do innej sieci. Ja niestety numeru nie przeniosę, więc albo zgadzam się na to co T sobie życzy (ewentualnie "-" SUK'owski) albo zostaje na starej taryfie 20PLN/120min
2. Złożyć pisemne wypowiedzenie z przeniesieniem do prepaid i czekać na kontakt z SUK. Może wtedy coś lepszego zaoferują (i oczywiście podzielić się tym na forum ;) ).



EDIT
mateeeuszz pisze:No to dziwna sprawa.. w piątek zadzwoniłem do BOA aby przedłużyć umowę. Konsultantka nie koniecznie miła i twardo przy swoim że nie maja jakiejkolwiek możliwości dania innej lepszej oferty niż na stronie. Proszę więc o przełączenie do SUK i... słyszę: żaden problem, może tam Pan coś ugra... Pani w SUK baaaardzo miła, byłem aż w szoku bo rozmawiała ze mną totalnie na luzie i bez problemu dostałem za 49,99 400 minut, 500mb i 100 000 smsów a do tego Lumię 625 za 239zł, no i w sumie przedłużyłem ale odmówię jednak odbioru umowy od kuriera bo stwierdzam że biorąc Lumie 625 cofnę się wstecz bo mam teraz Lumię 710 i po udaniu się do salonu i wzięciu w rękę 625, razi mi baardzo mocno jakość kolorów na wyświetlaczu. Poczekam, może dorwę jeszcze Lumię 820 na której bardziej mi zależy jednak póki co na magazynach BRAK
To w sumie niewiele ugrałeś ...
Gdybyś dostał abo z sms'ami za 40PLN i 100PLN zniżki na telefon, to oferta byłaby wręcz bdb (nie najlepsza na rynku, ale OK).

 #688521  autor: ciekawy
 07 sty 2014, 11:33
SACZI,

a nie lepiej przenieść numer do sieci T-Mobile Heyah na oferte no limit komórki i stacjonarne za 29 zł niż płacić 20 zł za 120 minut pod logo T ?

w gruncie rzeczy to ta sama sieć

 #688537  autor: Micho
 07 sty 2014, 12:32
ciekawy, tyle razy już było mówione ale widzę że pamięć zaczyna ci świrować od nadmiaru wiadomości :) Nie można bezpośrednio z abo w T przejść do Heyah! :)

 #688579  autor: ciekawy
 07 sty 2014, 15:13
Micho,
ale można pośrednio,
idziesz do innej sieci na 1 dzień na karte i wracasz po 1 dniu,
w czy problem :) ?

 #688582  autor: niemiec1
 07 sty 2014, 15:27
Witam

Orientuje się ktoś ile można ugrać w ofercie z internetem i minutami bez telefonu w taryfie Comfort. Cena na stronie to 39,90.

 #688586  autor: usiu128
 07 sty 2014, 15:51
na stronie 39,90zł brutto z internetem to cena przy ratach na 36miesięcy. Przy umowie na 24mce to samo kosztuje 49,90zł brutto :wink:
Dla klientów którzy przedłużają umowę możesz wynegocjować 39,90zł - 400minut + 0,5GB internetu z umową na 24 mce.

Chyba, że komuś udało się więcej?

 #688590  autor: Powerslave
 07 sty 2014, 16:20
konsul TM przy przedłużeniu za każdym telefonem próbuje mi wcisnąć internet,
kosztem ważniejszych dla mnie rzeczy, a nigdy internetu w telefonie nie używałem,
przynajmniej nie na swoim i tylko w sytuacjach alarmowych.

1. Powiedzcie ile trzeba mieć netu w pakiecie do samych zakupów (iKasa), też nigdy nie robiłem jeszcze ? Może jak chociaż nie mogą obniżyć abo to w ostateczności mogę brać.
Aha, czy w pakietach bez netu jest go okrągłe zero czy na drobny użytek coś dają,
czy w celach mobilno-zakupowych to wystarcza ?

2. Orientuje się ktoś czy abo bez telefonu w TM za 20 zl (chyba 400 min ) jeszcze będzie,
nieistotne czy na 18 czy 24 mies. czy już się z takich wycofują.
Plus nadal taki niski ma ale chyba 60 min :lol:

3. Czy jeśli umowa z TM kończy się w pierwszych dniach czerwca, to ostatni rachunek płaci się za czerwiec ? I kiedy najlepiej wysłać wypowiedzenie ?

 #688591  autor: niemiec1
 07 sty 2014, 16:27
usiu128 pisze:na stronie 39,90zł brutto z internetem to cena przy ratach na 36miesięcy. Przy umowie na 24mce to samo kosztuje 49,90zł brutto :wink:
Dla klientów którzy przedłużają umowę możesz wynegocjować 39,90zł - 400minut + 0,5GB internetu z umową na 24 mce.

Chyba, że komuś udało się więcej?
Na stronie za 39,90 jest 800 min i 1gb internetu na 24 miesiące
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/ ... z-telefonu

 #688631  autor: Xartam
 07 sty 2014, 18:36
Spotkała mnie dzisiaj dosyć dziwna sytuacja. Z racji, że dobijali się do mnie od samego rana po złożeniu "specjalnego wniosku do SUK" (dla śledzących temat wiadomo o co chodzi) a nie mogłem odebrać telefonu postanowiłem zadzwonić samemu do biura obsługi kilka godzin później.
Sytuacja następująca: odbiera jakiś pan, niezbyt miły i nie bardzo kwapiący się do rozmowy, do tego, twierdzący, że jest z SUK. Z tej racji, że mam 3 numery zarejestrowane na firmę zaczęliśmy rozmowy od taryfy proFirma, zaproponował standardowe ceny i super zniżkę na telefon w kwocie 123zł (wow) twierdząc, że nic więcej nie da się zrobić. Ceny za telefony kosmiczne jak i abonament (70 z groszem brutto) za wysoki, więc przeszliśmy na taryfy indywidualne. Tu, przy taryfie Comfort zaproponował 49.99, czyli standardowe 10zł mniej. Twierdził, że nic więcej nie da się zrobić i tylko tyle może mi zaproponować. No to mu podziękowałem.

Gdy tylko się rozłączyłem dzwoni jakiś numer, myślałem, że ankieta dotycząca jakości rozmowy (btw, szkoda, że jednak nie, bo za okłamywanie klienta chętnie wystawiłbym odpowiednią ocenę :mrgreen: ), a tu miła niespodzianka. Przemiła pani z SUK (tego prawdziwego), która bez najmniejszego problemu zapytała na czym mi zależy najbardziej. Zależało mi głównie na cenie telefonu jak i wysokości abonamentu, internet zbędny.
Zaproponowała Comfort w cenie 54.99 z nielimitowanymi w t-mobile i 800 minut do pozostałych sieci. Opcjonalnie włączenie pakietu 100000 smsów za 5zł w ciągu 90dni i 200 zł zniżki na telefon.
Po przemiłej pogawędce na temat telefonów ostatecznie padło na Lumie 625 w cenie 49zł, także jestem zadowolony ;)

 #688650  autor: kowal186
 07 sty 2014, 19:47
A umowa 24 miesiące? Czy 24 miesiące i 36 rat?

 #688714  autor: theking
 07 sty 2014, 23:48
Xartam pisze:Zależało mi głównie na cenie telefonu jak i wysokości abonamentu, internet zbędny.
Zaproponowała Comfort w cenie 54.99 z nielimitowanymi w t-mobile i 800 minut do pozostałych sieci. Opcjonalnie włączenie pakietu 100000 smsów za 5zł w ciągu 90dni i 200 zł zniżki na telefon.
Po przemiłej pogawędce na temat telefonów ostatecznie padło na Lumie 625 w cenie 49zł, także jestem zadowolony ;)
Jak dobrze rozumiem przedłużałeś bez internetu, czyli otrzymałeś 5 zł zniżki od ceny standardowej. Z tego co wcześniej udało się wyczytać za samą ofertę minutową można było uzyskać 10 zł zniżki.
  • Strona 263 z 350
  • 1
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 265
  • 350
  • 1
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 265
  • 350