• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #687700  autor: user_delete40
 04 sty 2014, 11:30
Witam. Kilka dni temu kupiłem nowy Galaxy S3 i juz pierwszej nocy zauważyłem ze przy przeglądaniu np paska powiadomien w ciemnym otoczeniu po przejrzeniu sie jest on ciemnoszary, przedzielony całkowicie czarnymi paskami o szerokości dosłownie paru pixeli w odległości okolo 5-10mm. POMOCY

 #687707  autor: user_delete34
 04 sty 2014, 11:43
JusticePL pisze:POMOCY
A jak krzykniesz, że jesteś głodny, to jedzenie samo się zrobi?

Kolego, jeżeli uważasz, że trafiłeś wadliwy towar, to chyba oczywiste, że go reklamujesz? Zrób zdjęcie tej wady i wklej w tym temacie poleceniem IMG.

 #687708  autor: user_delete40
 04 sty 2014, 11:46
Okej, może to zabrzmiało krzykliwie, sorry ;)
Właśnie mam pytanie czy to jest wada, czy to po prostu normalne, nie do końca dobrze sformułowałem post.

Postaram się za chwilę zrobić, ale może być ciężko bo do dyspozycji mam tylko aparat z tableta 3.2 megapixela,a to widać tylko przy zerowym oświetleniu


@edit Przy tym sprzęcie nie jestem w stanie zrobić zdjęcia, niestety.

Ale wyświetlenie całkowicie czarnego tła po zasłonieniu źródeł światła i przyjrzeniu się wygląda prawie dokładnie tak:



Obrazek

 #687714  autor: mn9
 04 sty 2014, 12:07
Jak masz gwarancję to oddaj i już , kupiłeś i bylo już tak czyli wada fabryczna to chyba muszą naprawić ;)

http://www.speedtest.net/android/2021729455.png

 #687718  autor: user_delete40
 04 sty 2014, 12:12
Chyba muszą :D
Czyli wy tak nie macie?

 #687722  autor: user_delete34
 04 sty 2014, 12:16
Kolega wyżej widocznie nie, ja nie posiadam tego telefonu. Ponieważ jest tam ekran AMOLED, wygląda na to, że niektóre piksele za wcześnie się wygaszają. Jak dla mnie - niezgodność towaru z umową (jeżeli świeżo kupiony) i powinni Ci dać egzemplarz na wymianę. Licz się tylko z tym, że najpierw pójdzie on do serwisu i możesz być miesiąc bez telefonu.

Odnośnie tekstu "Pomocy" - nic nie zmienia w sprawie problemu, dodatkowo sugeruje panikę autora i że właściwie nie wie on, czego chce (a co gorsza, często pojawia się w tytule wątku!). Tak więc na przyszłość go pomijaj. ;)

PS: Temat powinien być w dziale Systemy -> Android.

 #687726  autor: Darecky
 04 sty 2014, 12:25
U mnie nie ma żadnych paskow a czarny... jest idealnie czarny :)

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #687730  autor: user_delete40
 04 sty 2014, 12:29
Wiem, na początku lekko spanikowałem, właśnie ze względu na możliwość miesiąca bez telefonu..

U mnie w dzień jest bez zarzutu też, w nocy średnio idealnie czarny a piksele aż zbyt idealnie czarne :D

Okej, dzięki za sugestię co do wątku, zdawało mi się ze tu będzie lepiej pasowało, patrząc po innych wątkach, mimo to dziekuję

 #687735  autor: mn9
 04 sty 2014, 12:35
Ja też żadnych problemów nie mam , chyba napisałem dlatego ze nie wiedziałem jak serwis to odbierze różnie bywa tam u nich ;) ale problemów robić nie będą bo jest to nie z twojej winy

http://www.speedtest.net/android/2021729455.png

 #687736  autor: Darecky
 04 sty 2014, 12:37
Zależy gdzie oddasz. Jak oddawalem inny telefon w Orange w głównym salonie w Gdańsku to dostałem telefon po średnio 4 dniach... jak oddałem w wakacje w małym mieście to dostałem za półtora miesiąca. Po wpisach z regenersis wnioskuje ze oni kuriera chyba raz w miesiącu tylko wysyłają...

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #687739  autor: user_delete34
 04 sty 2014, 12:40
mn9 pisze:ale problemów robić nie będą bo jest to nie z twojej winy
To NIE jest powód! Dla serwisu powodem jest i zwykłe "bo mi się nie chcę" i dlatego do Regenersis swój telefon musiałem wysyłać 2 razy. I 2 razy policzyli sobie wymianę sprzętu, a więc i zżarli kasę! Na szczęście, płaciłem nie ja a producent.