Nic się nie poprawiło, dzwoniłem na BOK, dostałem informacje od konsultanta, że 24 listopada 2013r zostało przyjęte zgłoszenie awarii w tym rejonie i do dnia dzisiejszego tj. 07.12.2013 Pan nie był mi w stanie powiedzieć kiedy zostanie ona usunięta. Jedyna informacja to taka że "pracują nad usunięciem awarii" .
[ Dodano: 2013-12-07, 22:48 ]
A ta strona do zgłoszenia awarii.. hmmm.. spróbujcie na niej ustawić adres Izabelin, ul. Ekologiczna, kod pocztowy 05-080, - życzę powodzenia, bo mnie się nie udało

Zrobiona chyba tylko po to żyby zamknąć usta klientom, że przecież ma stronę do zgłoszeń awarii, więc... niech korzysta... od 2,5 tygodnia Orange nie potrafi naprawić awarii, mimo że BOK sam przyznał (jak dzwoniłem) , że w teorii mają na to 72 godziny

2 miejscowości pod samiutką Warszawą, drą się do słuchawek, żeby cokolwiek ich rozmówca usłyszał, w drugą stronę jest jeszcze gorzej, fajne to NetWorks - dziękuję ci Orange, pozdrowienia również od moich znajomych - prosili żebym przekazał ...

A "gófniany" Play na który tak wszyscy narzekają, akurat działa w tym rejonie super. I mimo, że mam pewną "odrazę" do tej sieci, to za 2 miechy (koniec umowy) będzie trzeba chyba schować urazy i uprzedzenia, i płacić "abo" u fioletowego...
nie jestem fan-boyem żadnej sieci wszystkie łupią nas na swój sposób, rzecz w tym żebyśmy jak najmniej im na to pozwolili - jako klienci
