Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
kn, takie coś też mi się zdarza. Zaczekaj nawet kilka... dni. Jeśli masz cierpliwość. Tak po prostu bywa.
Innym razem wpiszę hasło, kliknę na wejście, bez odpowiedzi, kliknę ponownie i komunikat o przekroczeniu liczby prób - znowu czekanie.
Rozwiązanie na problem w pierwszym poście jest bardzo proste. Zalogowanie się do iBOA powoduje także zablokowanie ingerencji przez USSD. Sprawność wraca po kilkudziesięciu minutach. Dodatkowo przy logowaniu wyrzuca że jest się zalogowanym.
Rowiązanie banalne: Skończysz korzystać z iBOA - kliknij w prawym górnym rogu ,,Wyloguj"
Od tego czasu także krótki kod *100# działa poprawnie.
Wcale nie jest takie proste. Bo jesli nie logowalem sie do konta np. przez tydzien, nie korzystalem z zadnego innego sposobu dostepu do konta od dawna (np. przez tel bezposrednio), loguje sie i nagle dostaje komunikat jak wspomniany na dzien dobry. I wracam po dwoch godzinach i znow taki sam komunikat..... I ponownie za jakis czas.... Slowem cos nie dziala jak powinno i nie ma tu co szukac wyjasnien!!!