Witam,
pochopnie bez sprawdzenia kiedy kończy mi sie umowa z Plusem podpisałam umowe z Play i to na odległość na męża przedsiębiorce.
Kontaktując się z konsultantem powiedział, ze bede miała 10 dni na odstapienie od umowy. I tak...25 listopada br otrzymałam umowe, podpisałam, kurier odjechał, po kilku dniach otrzymałam telefon z Plusa z info, ze bede miala kare do płacenia w związku z zerwaniem warunkow umowy. Na co szybko skorzystalam z 10dniowego odstapienia od umowy z Play (zeby pozostac jeszcze w Plusie) i czekałam na odzew -czy uwzglęnią odstąpienie i co z rozpoczetą procedurą przeniesienia nr. W miedzy czasie zadzwoniłam do mojego operatora Plus, aby sprawdzić co z moim numerem i przerwałam procedure przeniesienia numeru. Po przerwaniu procedury przeniesienia nr dostałam emaila, że "proces został przerwany i numer pozostanie u dotychczasowego operatora.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z regulaminem promocji i podpisaną
z PLAY umową, od dnia 2014-05-24 przydzielony numer tymczasowy będzie
rozliczany zgodnie z obowiązującym cennikiem. "
Dzisiaj listem poleconym otrzymałam ponownie pakiet umowy i karte sim Play z informacją, ze zgodnie z regulaminem osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą prawo do odstąpienia umowy nie przysługuje.
Co mogę teraz zrobić, a co powinnam?Prosze o rade, nie chce w pewnym momencie zostać obarczona dwoma opłatami abonamenckimi z dwóch sieci, albo i karami.
pochopnie bez sprawdzenia kiedy kończy mi sie umowa z Plusem podpisałam umowe z Play i to na odległość na męża przedsiębiorce.
Kontaktując się z konsultantem powiedział, ze bede miała 10 dni na odstapienie od umowy. I tak...25 listopada br otrzymałam umowe, podpisałam, kurier odjechał, po kilku dniach otrzymałam telefon z Plusa z info, ze bede miala kare do płacenia w związku z zerwaniem warunkow umowy. Na co szybko skorzystalam z 10dniowego odstapienia od umowy z Play (zeby pozostac jeszcze w Plusie) i czekałam na odzew -czy uwzglęnią odstąpienie i co z rozpoczetą procedurą przeniesienia nr. W miedzy czasie zadzwoniłam do mojego operatora Plus, aby sprawdzić co z moim numerem i przerwałam procedure przeniesienia numeru. Po przerwaniu procedury przeniesienia nr dostałam emaila, że "proces został przerwany i numer pozostanie u dotychczasowego operatora.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z regulaminem promocji i podpisaną
z PLAY umową, od dnia 2014-05-24 przydzielony numer tymczasowy będzie
rozliczany zgodnie z obowiązującym cennikiem. "
Dzisiaj listem poleconym otrzymałam ponownie pakiet umowy i karte sim Play z informacją, ze zgodnie z regulaminem osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą prawo do odstąpienia umowy nie przysługuje.
Co mogę teraz zrobić, a co powinnam?Prosze o rade, nie chce w pewnym momencie zostać obarczona dwoma opłatami abonamenckimi z dwóch sieci, albo i karami.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, 18:47 przez katekr, łącznie zmieniany 1 raz.