• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 14
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14

 #684994  autor: arturaro
 23 gru 2013, 16:44
Tak, ale to już nie o bony chodzi bo te widać, że rozsyłają. Problem jest z pierwszą edycją z CITEAM, gdzie miały być karty przedpłacone. Nie widziałem żeby ktoś się chwalił, ze takową otrzymał.

 #685017  autor: rozjazd
 23 gru 2013, 18:07
dzwoniąc do e sklepu Orange przedstawiając nasz problem o dziwo już wiedzą o co chodzi każą wysyłać maila o treści KUPON-ŚRODKI-numer zamówienia. czas pokaże co wyjdzie.

 #685029  autor: domin74
 23 gru 2013, 19:20
rozjazd pisze:dzwoniąc do e sklepu Orange przedstawiając nasz problem o dziwo już wiedzą o co chodzi każą wysyłać maila o treści KUPON-ŚRODKI-numer zamówienia. czas pokaże co wyjdzie.
Możesz trochę rozszerzyć wypowiedź? Na jakiego maila mam wysłać? O treści czy w temacie?

 #685030  autor: klimasz
 23 gru 2013, 19:26
Orange Ekspercie - kiedy dostanę odpowiedź na swoje zapytania, wysłałem co najmniej 10, zaczynając 4 grudnia, czy piszesz prawdę, że nikt nie zostanie bez odpowiedzi? Jak Wasz sklep śmie tak traktować klientów - olewając ich? Czy ta obietnica odpowiedzi, to kolejne kłamstwo?

 #685033  autor: arturaro
 23 gru 2013, 19:53
rozjazd pisze:dzwoniąc do e sklepu Orange przedstawiając nasz problem o dziwo już wiedzą o co chodzi każą wysyłać maila o treści KUPON-ŚRODKI-numer zamówienia. czas pokaże co wyjdzie.
Hehe, dawno się tak nie uśmiałem :D Chyba chcą żeby im ułatwić pracę. Teraz bez czytania treści będą widzieli, czego dotyczy mail i od razu mogą wyrzucić do kosza ;) Do tej pory musieli takiego maila odczytywać :D
A trochę bardziej serio, to do tej pory jakaś trudność mieli ze zrozumieniem o co się ich pyta?
Nie wiem jak inni, ale ja podawałem numer zamówienia który się tej sprawy tyczy...więc w czym mają problem? Ciągle mam wrażenie, że to co napisałem powyżej to nie żart, ale rzeczywistość...

 #685046  autor: klimasz
 23 gru 2013, 20:25
Dziś przeszli samych siebie:

Pierwsza konsultantka w sklepie okłamała mnie, że karty powinny być wysłane przez Citeam.. Orange nic nie wysyła.



Inny konsultant twierdzi, że karty wysyła Orange, a trzeba na nie czekać 30 dni roboczych! haha robi się coraz ciekawiej :D

Udaję, że nic nie wiem i dzwonię dalej... :D

 #685048  autor: piotrrz
 23 gru 2013, 20:41
Czy ktoś dostał bony 200zł z Groupona? Po jakim czasie od podpisania umowy to nastąpiło?

było: Eten M600+ -> HTC Touch Dual -> HTC Touch Pro - > HTC Desire HD
jest: Sony Xperia Z

 #685050  autor: wolvier
 23 gru 2013, 20:46
piotrrz pisze:Czy ktoś dostał bony 200zł z Groupona? Po jakim czasie od podpisania umowy to nastąpiło?
nie, nie dostałem, dzisiaj mi mineło 7 dni od podpisania umowy u kuriera, 6 dni od aktywacji numeru
wg strony ma być 7 dni od aktywacji numeru - ale wg mnie raczej przyszły tydzień dojdzie realnie ze względu na święta

edit: wybierałem sodexo
Ostatnio zmieniony 24 gru 2013, 09:11 przez wolvier, łącznie zmieniany 1 raz.

 #685055  autor: BonusPL
 23 gru 2013, 21:12
Ja dostałem parę dni temu ekartę do Empiku na 200 zł na maila.

 #685159  autor: selko
 24 gru 2013, 12:22
klimasz pisze:Orange Ekspercie - kiedy dostanę odpowiedź na swoje zapytania, wysłałem co najmniej 10, zaczynając 4 grudnia, czy piszesz prawdę, że nikt nie zostanie bez odpowiedzi? Jak Wasz sklep śmie tak traktować klientów - olewając ich? Czy ta obietnica odpowiedzi, to kolejne kłamstwo?
Pisz na [email protected]

Orange CC Lublin

 #685166  autor: rozjazd
 24 gru 2013, 12:48
domin74 pisze:
rozjazd pisze:dzwoniąc do e sklepu Orange przedstawiając nasz problem o dziwo już wiedzą o co chodzi każą wysyłać maila o treści KUPON-ŚRODKI-numer zamówienia. czas pokaże co wyjdzie.
Możesz trochę rozszerzyć wypowiedź? Na jakiego maila mam wysłać? O treści czy w temacie?
[email protected]

w treści KUPON-ŚRODKI-numer zamówienia plus opisz o co chodzi.

 #685191  autor: jechu87
 24 gru 2013, 15:14
U mnie aktywacja była 30.11 i żadnej karty jeszcze nie otrzymałem. Ostatnio gość z orange wcisnął mi kit, że karty citeam wysyła. Oczywiście w BOK, sklepie internetowym czy stacjonarnym nic nie wiedzą, na fb odesłali mnie z kwitkiem, a na maile nawet nie odpisują. Orange Ekspert też nagle ucichł w tym wątku.

 #685208  autor: klimasz
 24 gru 2013, 18:14
No i twierdzenie, że wysyłką kart przedpłaconych zajmuje się Citeam, jest kolejnym już oszustwem konsultantów Orange.

Citeam, odpisuje błyskawicznie na zapytania, a te pomarańczowe coś, w ogóle...
Poniżej odp. Citeam:
Dzień dobry

Niestety, otrzymał Pan błędną informację w Orange - być może osoba, z którą Pan rozmawiał nie była zorientowana w warunkach promocji. Rolą serwisu Citeam było wyłącznie wygenerowanie kuponu po zaksięgowaniu Pana wpłaty. Zamówienie na abonament składał Pan w Orange i na stronie operatora wypełniał Pan również formularz, gdzie wpisywał Pan numer kuponu Citeam. My nie mamy nawet informacji, kto z klientów złożył zamówienie na abonament - takie informacje gromadzi Orange. Prosiłabym o powołanie się na te informacje w kontakcie z konsultantami Orange. Mam nadzieję, że pomoże to wyjaśnić problem.

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
--
Aleksandra .....
Zespół Citeam.pl
http://www.citeam.pl

Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, o kapitale zakładowym w wysokości 33 916 500 zł, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 5272525995.


2013-12-23 20:15 - ----------- ------------ napisał:

> blockquote {padding-left: 1ex; margin: 0px 0px 0px 0.8ex; border-left: #cccccc
> 1px solid;} p {margin: 0px;padding: 0px;}
>
> Witam ponownie,
>
> Pani Aleksandro Pani ze sklepu Orange wmawiała mmi, że wysyłką kart zajmuje
> się citeam. Jak to jest w końcu?
>
> Pozdrawiam
>

 #685429  autor: adek20
 26 gru 2013, 10:37
Egzo pisze:Orange stanęło na wysokości zadania i bon podarunkowy o wartości 200zł dotarł wczoraj do mnie. A żeby było ciekawiej dziś w nocy około 1.00 na @ dotarł kod zdejmujący simlocka :). Pozdrawiam Orange :)
Gratuluję ja zgłosiłem 15.12.2013 o bon na 200zł i nie doszedł do dziś, zadzwoniłem sobie do sklepu orange (trafiłem na kompetentną konsultantkę) i dowiedziałem się że wpisanie w formularzu numeru zamówienia i kodu grupona nic nie daje, trzeba do orange wysłać specjalnego maila bo nie ogarniają tego i mają specjalną listę którą będą weryfikować i dopiero wysyłać bony/vouchery

 #685744  autor: Pientka
 27 gru 2013, 14:33
Mam ten sam problem z kuponem z Groupona. Niestety mimo aktywacji numeru nie otrzymałem kuponów. Sklep@O oraz Bok@O mają mnie gdzieś. Lipa niestety ...

 #686334  autor: arturaro
 29 gru 2013, 18:41
Coś się zmieniło w tej sprawie? Może ktoś otrzymał już kartę z pierwszej edycji edycji CITEAM? U mnie właśnie minął miesiąc od aktywacji numeru, więc można powiedzieć, że Orange nie dotrzymało umowy. Napisałem w tej sprawie na stronie Orange na facebook'u, obiecano sprawdzenie zgłoszenia...zobaczymy. Może i pozostali "oszukani" się dopiszą?
https://pl-pl.facebook.com/orangepolska ... 9989373568

 #686350  autor: renik4
 29 gru 2013, 20:21
Witam, Zakupiłam groupon uprawniający do zniżki 30 % na abonament i 300 złotych do wydania na groupon.pl. Oczywiście tak jak inni tych 300 złotych nie otrzymałam. Umowę na abonament podpisałam 24 .10, kody wysłane a do tej pory pieniędzy nie ma. Pisałam reklamacje do orange, odpisali że nie wysłałam im kodów w terminie, tylko że ja wszystko im wysłałam, ale jak im to udowodnić,skoro nie przyszło wtedy żadne zawiadomienie zwrotne.Mnie również oszukali, jeżeli będziecie pisać jakąś skargę, chętnie się dołączę.
Pozdrawiam Renata

 #686354  autor: knopers
 29 gru 2013, 20:39
renik4, podpisywałem umowę dzień wcześniej, korzystając z grupona z 300 zł do wykorzystania na grouponie. Po kilku dniach dopisali 300 zł z umowy podpisanej kilka dni wcześniej, z drugiej umowy środków nie było, poczekałem kilka dni, nadal nic i zadzwoniłem do groupona. Pani wszystko załatwiła i jeszcze tego samego dnia miałem 600 zł na koncie groupon. Ja to załatwiałem u tego u kogo kupowałem, czyli bezpośrednio w grouponie.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #686364  autor: renik4
 29 gru 2013, 21:02
Ja też najpierw kontaktowałam się z grouponem, ale Pani odpisała że nie otrzymali jeszcze od Orange zlecenia dotyczącego mojego zamówienia. Więc potem dzwoniłam i pisałam do Orange, tam w odpowiedzi otrzymałam, że kody wysłałam po jakimś terminie i pieniędzy nie dostanę. Tylko że w warunkach realizacji zamowienia nie było słowa o jakimkolwiek terminie a po drugie ja im te kody wysłałam od razu :( Napisałam dzisiaj jeszcze raz do groupona, zobaczymy czy odpiszą.
  • Strona 7 z 14
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14