• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 14
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

 #682615  autor: mARTi2613
 13 gru 2013, 22:53
Witam
Dzisiaj otrzymałem bony sodexo 2x100zł a kupon rabatowy na stronie citeam kupiłem w dniu 19.11.2013. Zamówienie na abonament złożyłem w dniu 27.11.2013 po czym wypełniłem formularz wpisując numer zamówienia, numer kuponu(nie kod zabezpieczający), adres mailowy i rodzaj bonu na stronie http://oferty.orange.pl/voucherciteam/ Aktywacja numeru nastąpiła 09.12.2013 bo przenosiłem go z play żeby mieć 20%minut więcej.
Przeniesienie orange pop =>play dwa dni z aktualizacją danych właściciela numeru. Tylko na stronie orange przy zamawianiu abonamentu termin przeniesienia to chyba dwa tygodnie...
UWAGA do Orange
Po co kurierowi na paczce pisać numer telefonu, który dostaje się jako czasowy do czasu aktywacji i przeniesienia numeru docelowego, skoro dopiero po aktywacji numeru przenoszonego wysyłają bony?
Dobrze, że byłem w domu inaczej bony by chyba nigdy nie dotarły...
EDIT:
Nadawca to PTK Centertel Akcje Specjalne

 #682634  autor: kokos-
 13 gru 2013, 23:50
też dostałem bony sodexo 200 zł 8)
Zamówienie składane 28.11.2013.
Żadnych problemów ze strony Orange nie widze ;)

 #682671  autor: klimasz
 14 gru 2013, 09:59
No właśnie wszystko to dziwne, patrzę, że z drugiej edycji kupony przychodzą, a nie ma nikogo, kto dostałby kartę 200zł z I edycji promocji na citeam...

 #682747  autor: zielony71
 14 gru 2013, 14:16
W poniedzialek chce juz zlozyc skarge do UKE, prosze wszystkich chetnych o skladanie skarg w tym terminie zeby bylo widac, ze nie jest to odosobniony przypadek. Skladanie kolejnych reklamacji w Orange mija sie z celem bo tam w tym ich balaganie nikt juz niczego nie ogarnia.

 #682773  autor: klimasz
 14 gru 2013, 15:18
Jeżeli ja nie dostanę żadnej sensownej odpowiedzi do pon, to też się przyłączę, a co mi tam...

 #682779  autor: jechu87
 14 gru 2013, 15:30
klimasz pisze:No właśnie wszystko to dziwne, patrzę, że z drugiej edycji kupony przychodzą, a nie ma nikogo, kto dostałby kartę 200zł z I edycji promocji na citeam...
Też czekam na tę kartę, a w Orange nic nikt nie wie i tylko mnie odsyłają z działu do działu. Aktywacja była w listopadzie, a karty jak nie było tak nie ma.

 #682953  autor: rozjazd
 15 gru 2013, 11:25
klimasz pisze:No właśnie wszystko to dziwne, patrzę, że z drugiej edycji kupony przychodzą, a nie ma nikogo, kto dostałby kartę 200zł z I edycji promocji na citeam...
spoko też czekam...

 #683193  autor: orson_dzi
 15 gru 2013, 23:51
zielony71 pisze:Tam jako pismo z UKE sprawa nie trafia do debilnego konsultanta, zarabiającego 5 zł/h i mającego wszystko w doooopie tylko szczebel wyżej
Może nie na temat, ale po tym zdaniu tak się uśmiałem, że będzie mi się lepiej spało :-D .
Wy na poważnie myślicie, że na widok UKE operator pada na twarz?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #683246  autor: klimasz
 16 gru 2013, 11:14
Wy na poważnie myślicie, że na widok UKE operator pada na twarz?
Tu nie o to raczej chodzi. Istotą jest, zwrócenie uwagi, że na wysłane zgłoszenia/reklamacje/pisma nikt ze strony operatora nie odpowiada. Czasami wystarczy próba "nagłośnienia" jakiejś sprawy, a czy w ogóle to coś da? Nie wiem, ale poza 2 min., nic się nie traci...

 #683268  autor: zielony71
 16 gru 2013, 14:02
Klimasz - szkoda dyskutować z kimś, kto wierzy, że na pisma z UKE, urzędu skarbowego i kancelarii Premiera odpowiada ten sam konsultant, który rozpatruje reklamacje klienta detalicznego.

Ale to na marginesie, bo UWAGA ....... nastąpił cud!!!!........właśnie dziś......... 300 zł pojawiło się na moim koncie w Grouponie!!!! Tadam!!!! :-)

Czego i Wam życzę:-)

 #683331  autor: bora1410
 16 gru 2013, 17:19
@zielony71 a to odpowiedzieli na jakąś reklamację czy tak bez okazji?

 #683332  autor: zielony71
 16 gru 2013, 17:25
Zupelnie bez okazji :-), no chyba ze cos przyjdzie poczta z opoznieniem.

 #683354  autor: orson_dzi
 16 gru 2013, 18:59
zielony71 pisze:szkoda dyskutować z kimś, kto wierzy, że na pisma z UKE, urzędu skarbowego i kancelarii Premiera odpowiada ten sam konsultant, który rozpatruje reklamacje klienta detalicznego.
Szkoda rozmawiać z kimś, kto wierzy, że jest inaczej.

W przeciwieństwie do Ciebie wiem jak to wygląda i na co dzień mam z tym styczność. Nie przeczytałem o tym na forum.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #683517  autor: Egzo
 17 gru 2013, 11:31
Mam taki problem ,że od około tygodnia jestem nowym użytkownikiem Orange. Skorzystałem z kuponu Groupona (-30% na abonament +200zł na bon ). I zaczęły się schody z tym kuponem . Kilka razy rozmawiałem z obsługą Orange pod nr.510 700 700 i każdy z konsultantów mówił coś innego. Najlepszy był pan Mateusz (przepraszam jak pokreciłem nazwisko) odparł że muszę czekać około 30dni a tak w ogóle to mam przeczytać regulamin promocji na stronie Groupona. Rozłączyłem się i przeczytałem regulamin. W regulaminie stoi jak byk ,że w przeciagu 7 dni Voucher dostarczy poczta lub przyleci na @ jeżeli ktoś wybrał Empik.com. Moje pytanie jest następujące czy w Orange te kupony to tylko lipa do przyciagnięcia nowych abonentów ? . Nikt z konsultantów nie potrafi mi odpowiedzieć kiedy i czy w ogóle otrzymam kupon.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, 12:22 przez Egzo, łącznie zmieniany 2 razy.

 #683524  autor: turtles
 17 gru 2013, 11:46
mi , gdy wpisuje kod wyskakuje bledne id vouchera , komus zadzialal ten kod z grupona po 15 grudnia ?

 #683603  autor: LukaszK111
 17 gru 2013, 17:41
tak mi nadal działa.

 #683642  autor: arturaro
 17 gru 2013, 20:17
A ja mam pytanie czy ktoś może otrzymał kartę podarunkową 200 zł? Tą z pierwszej edycji CITEAM? Zamówienie złożone 22.11 a numer aktywowany 28.11. Oczywiście w formularzu [url=http://]http://oferty.orange.pl/citeamvoucher/[/url] podane wymagane dane, karta miała być niby wysłana do 14 dni a tu cisza. Na podobne pytanie wysłane na [email protected] 13.12 do dziś zero odzewu.

 #683647  autor: klimasz
 17 gru 2013, 20:30
arturaro pisze:A ja mam pytanie czy ktoś może otrzymał kartę podarunkową 200 zł? Tą z pierwszej edycji CITEAM? Zamówienie złożone 22.11 a numer aktywowany 28.11. Oczywiście w formularzu [url=http://]http://oferty.orange.pl/citeamvoucher/[/url] podane wymagane dane, karta miała być niby wysłana do 14 dni a tu cisza. Na podobne pytanie wysłane na [email protected] 13.12 do dziś zero odzewu.
Spokojnie, ja swoje zapytanie wysłałem 4 grudnia, ponownie 13 i nic... :lol: (ta sama promocja co u Ciebie)

 #683649  autor: arturaro
 17 gru 2013, 20:40
No to nie wiem, czy się cieszyć czy płakać...Wysłałem przed chwilą oficjalną reklamację z formularza na orangeoline. Jak mi nie odpowiedzą do końca tygodnia, to na fanpage zacznę zadawać pytania.

 #683650  autor: klimasz
 17 gru 2013, 20:44
Oczywiście, że nie... To daj znać (jak się doczekasz), co Ci napisali
  • Strona 5 z 14
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14