• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 4 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14

 #681837  autor: numer1
 11 gru 2013, 11:38
Dostałem polecony z odpowiedzią na reklamację.
Piszą, że nie dostałem kuponu, ponieważ groupon był ważny do 24.10, a ja podpisałem umowę 26.10. Jest to oczywiście jest bzdura, bo groupon był ważny do 31.10. Świadczy o tym i tereść grouponu i maila, który dostałe 30.10:

"Drodzy Grouponowcy,

Kilka dni temu nabyliście groupony obniżające abonament w Orange o 30% + 300 zł do wydania na Groupon.pl.

Tym wszystkim z Was, którzy nie aktywowali jeszcze swoich kuponów, przypominamy że tylko do najbliższego czwartku, tj. 31.10.2013 r. macie czas, aby dokonać zamówienia na stronie internetowej Partnera.

[...]

Z pozdrowieniami,
Dział Obsługi Klienta Groupon.pl

Dodam, że zamówienie złożyłem 22.10, a 26 był u mnie kurier.

No cóż wysyłam kolejną reklamację.

 #681916  autor: Griszaaa
 11 gru 2013, 17:16
zielony71 pisze:
mARTi2613 pisze:Może warto zwrócić się tutaj http://supermarket.blox.pl/html ....
Też o tym pomyślałem, nawet zacząłem już pisać - tyle, że do Samcika (subiektywnie o finansach) bo wydaje mi się, że ma większą "oglądalność".

Chciałbym już wysłać tą skargę do UKE tylko czekam aż ktoś inny też będzie gotowy żeby poszło kilka pism na raz. Tak, że czekam na sygnał.
Szanowny Panie,



W odpowiedzi na przesłaną korespondencję do Urzędu Komunikacji Elektronicznej uprzejmie informuję, że zapytania do Urzędu lub wnioski o interwencje Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Prezesa UKE) należy przesyłać / składać za pośrednictwem formularza kontaktowego UKE zamieszczonego pod adresem: www.uke.gov.pl/formularz.

W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE pod numerem 801-900-853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub (22) 534-91-74 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 08:15 - 16:15.

Szczegółowe informacje na temat praw konsumentów znajdują się http://www.cik.uke.gov.pl/.



Z poważaniem,



Gabinet Prezesa

Urząd Komunikacji Elektronicznej

www.uke.gov.pl

W tym formularzu trzeba dodać jako załączniki odpowiedzi na reklamacje.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2013, 23:47 przez Griszaaa, łącznie zmieniany 1 raz.

 #681918  autor: bora1410
 11 gru 2013, 17:19
zielony71 pisze:
mARTi2613 pisze:Może warto zwrócić się tutaj http://supermarket.blox.pl/html ....
Też o tym pomyślałem, nawet zacząłem już pisać - tyle, że do Samcika (subiektywnie o finansach) bo wydaje mi się, że ma większą "oglądalność".

Chciałbym już wysłać tą skargę do UKE tylko czekam aż ktoś inny też będzie gotowy żeby poszło kilka pism na raz. Tak, że czekam na sygnał.
czekam do ustosunkowania się do mojego odwołania od poprzedniej reklamacji. jeśli nic nie wskóram to będę wysyłał do UKE.

 #681922  autor: selko
 11 gru 2013, 17:32
Przecież ktoś już pisał, że to nie jest w kompetecji UKE oni się nie zajmują takimi rzeczami.

Na pierwszej stronie macie informacje gdzie pisac a Wy dalej swoje ....

Orange CC Lublin

 #681932  autor: Griszaaa
 11 gru 2013, 18:01
kamil1221 napisał/a:
UKE - a co nienależycie świadczą usługi telekomunikacyjne przez brak bonu za 300zł ? Znowu straszenie UKE :roll:

Jeśli już to bardziej UOKiK lub Rzecznik Praw Konsumenta.
Z doświadczenia wiem, że Rzecznik Praw Konsumenta to może im naskoczyć, może najwyżej zrobić to samo co ja czyli podać ich do sądu. Natomiat UKE ma możliwość nakładania kar na operatorów. Fakt, że akurat w tym przypadku mogą uznać, że to nie ich kompetencje. Jednak spróbować warto.
zielony71 pisze:Przygotowałem propozycję skargi do UKE. Tekst jest w formacie RTF, tylko nie za bardzo wiem jak go wrzucić na forum. Proszę o podpowiedź.

Może jeszcze napiszę dlaczego do UKE. Otóż już trzykrotnie składałem skargi do UKE, w tym w sprawach tak pozornie słabo związanych z usługami telekomunikacyjnymi jak niezgodność parametrów zakupionego telefonu z opisem zamieszczonym na stronie operatora. Za każdym razem skarga odnosiła pożądany skutek.
Działa to tak, że UKE nawet nie za bardzo się zagłębia w treść skargi tylko przesyła ją prosto do operatora z prośbą o ustosunkowanie się.
Tam jako pismo z UKE sprawa nie trafia do debilnego konsultanta, zarabiającego 5 zł/h i mającego wszystko w doooopie tylko szczebel wyżej i najczęściej jest załatwiana pozytywnie w tzw "trosce o dalszą dobrą współpracę";-)

 #681992  autor: selko
 11 gru 2013, 20:40
No to potwierdza to co napisałem :) no ale w sumie rozumiem desperacką próbę odzyskania tego doładowania.

Desperacką bo nikt w tym temacie nie udowodnił jak na razie ze zrobil wszystko na czas. Jesli takie samo zgłoszenie dajecie dalej to nie spodziewajacie się cudów.

Powodzenia.

Orange CC Lublin

 #682001  autor: zielony71
 11 gru 2013, 20:55
selko pisze:No to potwierdza to co napisałem :) no ale w sumie rozumiem desperacką próbę odzyskania tego doładowania.

Desperacką bo nikt w tym temacie nie udowodnił jak na razie ze zrobil wszystko na czas. Jesli takie samo zgłoszenie dajecie dalej to nie spodziewajacie się cudów.

Powodzenia.
Jestes zalosny jak firma w ktorej pracujesz (sory za szczerosc). Ja nie kupilem biletu na udzial w teleturnieju tylko normalna oferte handlowa. Nawet gdybym rzeczywiscie cos zle wypelnil to psim obowiazkiem Orange jest to zweryfikowac i wywiazac sie z umowy. Ciekawe co Orange by powiedzialo gdybym z powodu literowki w adresie odmowil zaplacenia rachunku za telefon, po czym twierdzil jeszcze, ze niestety nie przyjme korekty;-)

 #682008  autor: selko
 11 gru 2013, 21:08
Miałeś opisane warunki promocji skoro się z niej nie wywiązałeś to nie oczekuj nic :) Jeśli się wywiązałeś udowodnij, proste. Sprzedanych ofert było kilkaset osób niezadowolonych pisze tu kilka :)

Ogólnie to nie wiesz o czym piszesz wymądrzasz trudno, musisz się przekonać sam więc pisz gdzie chcesz zgłaszaj masz do tego prawo.


dostałeś podobno odpowiedź nie otrzymałeś 300 zł na konto Groupon.pl gdyż formularz, który na ich stronie uzupełniałeś, został uzupełniony błędnymi danymi nie zgadzał się kod zabezpieczający z Groupona na formularzu. W takim wypadku już nie jesteśmy w stanie pomóc w odzyskaniu środków

po temacie

Orange CC Lublin

 #682016  autor: zielony71
 11 gru 2013, 21:19
Mozesz byc spokojny, bede pisal do skutku. I nawet nie chodzi o te 300 zl, tylko trzeba w tym kraju wytepic ta mentalnosc bazarowego cwaniaczka. Inaczej na zawsze pozostaniemy republika bananowa.

 #682121  autor: darbogus
 12 gru 2013, 11:20
Ja zakupiłem bon na citeam. Wykonałem wszystkie kroki. Karty podarunkowej też nie otrzymałem.

Ze sklepu orange brak odpowiedzi na email. W rozmowie telefonicznej ze sklepem orange pani była bardzo niemiła. Zgłosiłem reklamację w BOK. Ale chyba w samym Orange mają problemy, bo mój bon dotyczył karty podarunkowej, a nie karty do orange, ikea, bp, itp.

Czekam teraz na odpowiedź. Karta jest ważna do 31.12, więc pewnie nie uda mi się wyjaśnić tego do końca roku.

Nie chodzi już o te 200 zł. Ale w końcu taka była umowa - rabat na abonament i karta. Taki kupiłem bon na citeam. Oczekuję więc jasnej odpowiedzi, dlaczego nie otrzymałem karty.

Darek

 #682143  autor: bosman
 12 gru 2013, 12:46
ekip pisze:
mARTi2613 pisze:
EDIT
A teraz w tej ofercie jest jasno podane co należy podać na stronie
http://oferty.orange.pl/grouponvoucher
podać numer zamówienia i kod zabezpieczający groupera

Najlepsze w tej ofercie jest zdanie
"Dodatkowe informacje: bony do wszystkich firm ważne do dnia 31.03.2013."

Oferta z dnia 10.12.2013.
Podbijam temat, sprawdził to ktoś?

 #682181  autor: klimasz
 12 gru 2013, 15:00
darbogus pisze:Ja zakupiłem bon na citeam. Wykonałem wszystkie kroki. Karty podarunkowej też nie otrzymałem.

Ze sklepu orange brak odpowiedzi na email. W rozmowie telefonicznej ze sklepem orange pani była bardzo niemiła. Zgłosiłem reklamację w BOK. Ale chyba w samym Orange mają problemy, bo mój bon dotyczył karty podarunkowej, a nie karty do orange, ikea, bp, itp.

Czekam teraz na odpowiedź. Karta jest ważna do 31.12, więc pewnie nie uda mi się wyjaśnić tego do końca roku.

Nie chodzi już o te 200 zł. Ale w końcu taka była umowa - rabat na abonament i karta. Taki kupiłem bon na citeam. Oczekuję więc jasnej odpowiedzi, dlaczego nie otrzymałem karty.
Kiedy aktywowałeś numer?

 #682183  autor: darbogus
 12 gru 2013, 15:27
klimasz pisze: Kiedy aktywowałeś numer?
15.11 podpisałem umowę i mogłem już rozmawiać z numeru tymczasowego orange

Darek

 #682221  autor: klimasz
 12 gru 2013, 19:23
Hmm... podpisałem w tym samym dniu, numer aktywowany 16.11, karty ani widu, ani słychu...

 #682329  autor: Orange Ekspert
 13 gru 2013, 00:26
Wszystkie wątpliwości i pytanie dotyczące kuponów kierujcie na [email protected]. Tutaj na forum nikt nie ma wglądu do zamówień, dlatego ciężko odnieść się do konkretnej sprawy. Żadne zgłoszenie nie pozostanie bez odpowiedzi.
bosman pisze:
ekip pisze:
mARTi2613 pisze:
EDIT
A teraz w tej ofercie jest jasno podane co należy podać na stronie
http://oferty.orange.pl/grouponvoucher
podać numer zamówienia i kod zabezpieczający groupera

Najlepsze w tej ofercie jest zdanie
"Dodatkowe informacje: bony do wszystkich firm ważne do dnia 31.03.2013."

Oferta z dnia 10.12.2013.
Podbijam temat, sprawdził to ktoś?
Był błąd w dacie. Został już poprawiony http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/2 ... h-aeRcM7HQ

Pozdrawiam
Tomek

 #682339  autor: zielony71
 13 gru 2013, 02:45
Orange Ekspert pisze:... Żadne zgłoszenie nie pozostanie bez odpowiedzi...
W to nie wątpimy, o tym właśnie jest ten temat. Każdy dostanie odpowiedź... - jednakową :evil:

 #682392  autor: klimasz
 13 gru 2013, 10:47
Orange Ekspert pisze:Wszystkie wątpliwości i pytanie dotyczące kuponów kierujcie na [email protected]. Tutaj na forum nikt nie ma wglądu do zamówień, dlatego ciężko odnieść się do konkretnej sprawy. Żadne zgłoszenie nie pozostanie bez odpowiedzi.

Pozdrawiam
Tomek
Tomek problem w tym, że pisałem [email protected], z pytaniem o coś innego dot. zamówienia i nie otrzymywałem odpowiedzi. Zatem mam myśleć, że otrzymam odpowiedź na jeszcze trudniejsze pytanie -tj. kiedy otrzymam kartę? Zapytanie wysłałem 4 grudnia i nie dostałem NIC! poza potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia!!! Może Ty będziesz w stanie pomóc?
[Orange #65538] Potwierdze​nie przyjęcia zgłoszenia​

 #682501  autor: krynioo79
 13 gru 2013, 17:20
Pisanie i dzwonienie do nich nic nie da bo oni sami nie wiedzą co z bonami w całym Orange.
Wczoraj dzwoniłem na 510 700 700 to powiedzieli że muszę czekać 30 dni od momentu aktywacji numeru tj.26.11 i że niby nie mają możliwości sprawdzenia czegokolwiek w temacie bonów.Dostałem rówież przypomnienie że bony są ważne do końca roku więc będę musiał szybko je wydać.Dziś dostałem list z potwierdzeniem złożenia reklamcji w Orange w sprawie bonów,złożyłem reklamacje telefonicznie w dn.27.11. na
*100 , ponieważ nie dostałem żadnego potwiedzenia że wysłałem prawidłowo formularz dotyczący bonów ,widząc problemy chciałem mieć wszystko potwierdzone.

Najlepsze w tym wszytkim jest to,że również dziś dostałem paczkę z Dpd z 200 zł w bonach Sodexo od Orange :D :D :D :D :D :D :D
a ważnośc bonów to 30.06,2015 r.
Skorzystałem z kuponu Citeam drugiej edycji .

 #682506  autor: bora1410
 13 gru 2013, 17:38
Mam abonament w T-Mobile tam jest w miarę normalna obsługa. A drugi numer teraz przeniosłem z Playa do Orange. Jak ktoś myśli że w Play jest kiepska obsługa klienta to zapraszam do Orange. Burdel że tam mają to jest mało powiedziane. Tam nikt nic nie wie. Równie dobrze mogli by posadzić na call center filipińczyka bez znajomości języka polskiego. Tyle samo byśmy się od niego mogli dowiedzieć co od tych polskich studentów z infolinii za 7 zł netto. Ciekawy jestem czy tak samo gówniany jest dział obsługi klienta biznesowego. Cena telefonów i 30% rabat trochę to rekompensuje, ale obsługa to DRAMAT!
  • Strona 4 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14