Dostałem polecony z odpowiedzią na reklamację.
Piszą, że nie dostałem kuponu, ponieważ groupon był ważny do 24.10, a ja podpisałem umowę 26.10. Jest to oczywiście jest bzdura, bo groupon był ważny do 31.10. Świadczy o tym i tereść grouponu i maila, który dostałe 30.10:
"Drodzy Grouponowcy,
Kilka dni temu nabyliście groupony obniżające abonament w Orange o 30% + 300 zł do wydania na Groupon.pl.
Tym wszystkim z Was, którzy nie aktywowali jeszcze swoich kuponów, przypominamy że tylko do najbliższego czwartku, tj. 31.10.2013 r. macie czas, aby dokonać zamówienia na stronie internetowej Partnera.
[...]
Z pozdrowieniami,
Dział Obsługi Klienta Groupon.pl
Dodam, że zamówienie złożyłem 22.10, a 26 był u mnie kurier.
No cóż wysyłam kolejną reklamację.
Piszą, że nie dostałem kuponu, ponieważ groupon był ważny do 24.10, a ja podpisałem umowę 26.10. Jest to oczywiście jest bzdura, bo groupon był ważny do 31.10. Świadczy o tym i tereść grouponu i maila, który dostałe 30.10:
"Drodzy Grouponowcy,
Kilka dni temu nabyliście groupony obniżające abonament w Orange o 30% + 300 zł do wydania na Groupon.pl.
Tym wszystkim z Was, którzy nie aktywowali jeszcze swoich kuponów, przypominamy że tylko do najbliższego czwartku, tj. 31.10.2013 r. macie czas, aby dokonać zamówienia na stronie internetowej Partnera.
[...]
Z pozdrowieniami,
Dział Obsługi Klienta Groupon.pl
Dodam, że zamówienie złożyłem 22.10, a 26 był u mnie kurier.
No cóż wysyłam kolejną reklamację.