• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

 #680357  autor: bora1410
 05 gru 2013, 18:06
Griszaaa pisze:Co więcej firma Orange powołuje się w odpowiedzi na "błędny kod zabezpieczający", który w ogóle nie występował w formularzu co zrodziło we mnie podejrzenie, że osoba rozpatrująca reklamację w ogóle jej nie przeczytała.
A właśnie z tym błędnym kodem zabezpieczającym. To wpisywało się tam kod zabezpieczający z groupona czy o inny kod?
Ostatnio zmieniony 05 gru 2013, 18:32 przez bora1410, łącznie zmieniany 1 raz.

 #680359  autor: Griszaaa
 05 gru 2013, 18:16
krystiano91 pisze:Wszystkie "płaczki" sprawdzili swoje konta na grouponie czy tylko narzekają ?
Głównie chodzi nam o te zdanie. To, że trzeba tam sprawdzić jest tak oczywiste jak śnieg w poprzednie święta wielkanocne.

 #680362  autor: Morvius
 05 gru 2013, 18:19
olej to :wink:

Klasyczny obserwator wątku.

 #680380  autor: zielony71
 05 gru 2013, 19:15
Do UKE można wysłać emailem, zawsze tak robię i nie ma problemu a jest szybciej.
Proponuję zakończyć połajanki bo niepotrzebnie zaciemniają temat.
Jeszcze jedno forum w sieci o tym temacie: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=728161

W nowych edycjach promocji kuponowych w formularzu pisze już, żę trzeba wpisać kod zabezpieczający. W tamtej pisało "kod grouponu" i ja wpisałem kod grouponu a nie zabezpieczający.
Orange ma zmienne pomysły co do wpisywanych kodów bo np tu: http://oferty.nju.pl/groupon/ dalej posługują się nr groupona.

P.S. No chyba ze ja mialem zwidy. Niestety nie mam zrzutu ekranu przed uzupelnieniem formularza a w uzupelnionym juz tego nie widac. Moze ktos, kto dostal 300 potwierdzic co wpisywal - kod groupona czy zabezpieczajacy?

 #680569  autor: teraz
 06 gru 2013, 11:49
[email protected] a moze do rzecznika to podamy że nagłosnimy ta sprawe w mediach????

 #680582  autor: vulgary
 06 gru 2013, 12:42
numer zamówienia i kod zabezpieczający grupona, mam zrzut ekranu

 #680590  autor: zielony71
 06 gru 2013, 13:02
vulgary pisze:numer zamówienia i kod zabezpieczający grupona, mam zrzut ekranu
A z jakiego dnia (data) masz ten zrzut?

 #680598  autor: slaver
 06 gru 2013, 13:31
Witam ;-) przepraszam za zamkniecie ostatniego tematu ale myślałem ze sprawa jest już załatwiona widzę ze dalej firma Orange prowokuje ludzi do takich akcji.
Ze swojej strony mogę napisac abyście się nie podawali i walczyli do końca.
W trakcie realizacji dowolnego pomysłu biznesowego istotne jest zagwarantowanie mu bezpieczeństwa prawnego, o które Orange powinno zadbac sami,a nie zwalac na klienta poprzez stosowanie dwuznacznych okresleń
raz nr gruponu w regulaminie aukcji
raz odrzucenie kuponu ze względu nie wiem na co, bo czesc ludzi wpisywala widze kod zabezpieczajacy
Anglojęzyczne słowo „trust” oznacza „zaufanie" i firma orange mimo wszystko powinna się poczuwać do odpowiedzialności ze poprzez swoje działanie wprowadza ludzi w blad.
Ze swojej strony proponuje skopiować pismo wyżej i wyslac do Urzedu. wcześniej dzwoniac tam i probowac uzyskac pomoc jak to zrobić.

Ze swojej strony zycze orange zatrudniania bardziej kompetentnych pracowników,
którzy nie będą pracować za 5 zl/h, polecam swoje usługi ;-))))
Przepraszam użytkowników ale nie mogłem się powstrzymać, bo nie rozumiem jak można oczywistej sprawy nie załatwić w parę minut........
ps pozdrawiam Zielony ;-) 3 się tam i walcz o swoje ;-)

 #680642  autor: vulgary
 06 gru 2013, 16:18
zielony71 pisze:
vulgary pisze:numer zamówienia i kod zabezpieczający grupona, mam zrzut ekranu
A z jakiego dnia (data) masz ten zrzut?
z 15 listopada

 #680683  autor: zielony71
 06 gru 2013, 17:32
Ja wypełniałem miesiąc wcześniej.

 #681196  autor: Orange Ekspert
 08 gru 2013, 23:13
@zielony71

Czy znasz numer zgłoszenia które kierowałeś do BOK?

Pozdrawiam
Tomek

 #681254  autor: Griszaaa
 09 gru 2013, 12:35
Zgłoszenie otrzymało numer identyfikacyjny:

[Orange #65120]. Od 4 grudnia czekam na odpowiedź. O wiadomościach bez odpowiedzi, wysyłanych na [email protected], który to adres inni "eksperci orange" uważają za najbardziej właściwy w sprawie kuponów groupon, nawet nie wspominając.

 #681289  autor: zielony71
 09 gru 2013, 15:40
Czy ktos juz pisal do UKE czy na razie wszyscy czekaja?

 #681297  autor: Griszaaa
 09 gru 2013, 16:31
Ja czekam jeszcze na rozpatrzenie reklamacji i czy
[email protected] coś odpisze z sensem.

 #681526  autor: mARTi2613
 10 gru 2013, 12:09
Może warto zwrócić się tutaj http://supermarket.blox.pl/html
Ja zakupiłem ofertę tej stronie Citeam i wypełniłem dla pewności formularze na obu stronach
http://oferty.orange.pl/voucherciteam/
http://oferty.orange.pl/citeamvoucher/
bo na tej z oferty mimo, że było napisanie o bonie do wyboru to nie było możliwości wyboru :roll: teraz już jest... Następnie zadzwoniłem do orange i pani konsultantka potwierdziła, że widzi moje zamówienie na bon... a teraz czekam od 29 listopada na bon

EDIT
A teraz w tej ofercie jest jasno podane co należy podać na stronie
http://oferty.orange.pl/grouponvoucher
podać numer zamówienia i kod zabezpieczający groupera

 #681601  autor: Griszaaa
 10 gru 2013, 17:21
To co należało podać to każdy wie. Jak jesteś taki ogarnięty to napisz czemu po spełnieniu tych wszystkich wymogów nie dostaliśmy 300 zł na konto w grouponie?
u mnie dodatkowo:
Dodatkowe informacje: bon o wartości 300 zł do wykorzystania na Groupon.pl będzie ważny do 31.12.2013, konto na Groupon.pl zostanie zasilone wartością 300zł w ciągu 15 dni od momentu aktywacji nowej umowy w Orange.

 #681616  autor: selko
 10 gru 2013, 18:25
kamil1221 pisze:UKE - a co nienależycie świadczą usługi telekomunikacyjne przez brak bonu za 300zł ? Znowu straszenie UKE :roll:

Jeśli już to bardziej UOKiK lub Rzecznik Praw Konsumenta.
:smt045

Orange CC Lublin

 #681696  autor: ekip
 10 gru 2013, 21:03
mARTi2613 pisze:
EDIT
A teraz w tej ofercie jest jasno podane co należy podać na stronie
http://oferty.orange.pl/grouponvoucher
podać numer zamówienia i kod zabezpieczający groupera

Najlepsze w tej ofercie jest zdanie
"Dodatkowe informacje: bony do wszystkich firm ważne do dnia 31.03.2013."

Oferta z dnia 10.12.2013.

 #681707  autor: michaelred
 10 gru 2013, 21:31
No i teraz pytanie czy sie poprostu walneli we wpisywaniu daty i mialo byc 31.03.2014 czy juz poprostu na chama chca robic ludzi w .... Mi sie wydaje peawdopodobna 1 opcja ale przydalo by sie jakby ktos potwierdzil :P

 #681825  autor: zielony71
 11 gru 2013, 11:10
mARTi2613 pisze:Może warto zwrócić się tutaj http://supermarket.blox.pl/html ....
Też o tym pomyślałem, nawet zacząłem już pisać - tyle, że do Samcika (subiektywnie o finansach) bo wydaje mi się, że ma większą "oglądalność".

Chciałbym już wysłać tą skargę do UKE tylko czekam aż ktoś inny też będzie gotowy żeby poszło kilka pism na raz. Tak, że czekam na sygnał.
  • Strona 3 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14