Witam

przepraszam za zamkniecie ostatniego tematu ale myślałem ze sprawa jest już załatwiona widzę ze dalej firma Orange prowokuje ludzi do takich akcji.
Ze swojej strony mogę napisac abyście się nie podawali i walczyli do końca.
W trakcie realizacji dowolnego pomysłu biznesowego istotne jest zagwarantowanie mu bezpieczeństwa prawnego, o które Orange powinno zadbac sami,a nie zwalac na klienta poprzez stosowanie dwuznacznych okresleń
raz nr gruponu w regulaminie aukcji
raz odrzucenie kuponu ze względu nie wiem na co, bo czesc ludzi wpisywala widze kod zabezpieczajacy
Anglojęzyczne słowo „trust” oznacza „zaufanie" i firma orange mimo wszystko powinna się poczuwać do odpowiedzialności ze poprzez swoje działanie wprowadza ludzi w blad.
Ze swojej strony proponuje skopiować pismo wyżej i wyslac do Urzedu. wcześniej dzwoniac tam i probowac uzyskac pomoc jak to zrobić.
Ze swojej strony zycze orange zatrudniania bardziej kompetentnych pracowników,
którzy nie będą pracować za 5 zl/h, polecam swoje usługi

)))
Przepraszam użytkowników ale nie mogłem się powstrzymać, bo nie rozumiem jak można oczywistej sprawy nie załatwić w parę minut........
ps pozdrawiam Zielony

3 się tam i walcz o swoje
