• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

 #679677  autor: Morvius
 03 gru 2013, 19:42
proponuję dalej współpracować z siecią Oranż :) na pewno wyjdzie wam to na zdrowie :P

Klasyczny obserwator wątku.

 #679702  autor: zielony71
 03 gru 2013, 20:34
Jak się nie pomyliłem, to nam jeszcze 3 chętnych potrzeba do złożenia pozwu zbiorowego.

 #679716  autor: wolfmark
 03 gru 2013, 21:04
Również pisałem na fb na ich profilu i teraz się trzymajcie, odsyłają mnie do grouponu, odnośnie nie otrzymania vouchera.żenada!!!!!

 #679718  autor: massiwo
 03 gru 2013, 21:06
a jest w ogole ktos na forum kto dostal takowy bon?

 #679720  autor: wolfmark
 03 gru 2013, 21:11
Wg mnie Orange nie spodziewał się tyłu chętnych na ten grouponu i mieli jakąś pulę tych voucherow i poprostu ktoś miał szczęście dostać go, niestety my znaleźliśmy się w grupie tych wyru...anych brzydko mówiąc.

 #679834  autor: Griszaaa
 04 gru 2013, 11:16
Nawet jeśli to jest to jawne oszustwo. Powinni "wypuścić" tyle kodów zniżkowych ile mieli do zaoferowania voucherów.

 #679845  autor: zielony71
 04 gru 2013, 12:14
Słuchajcie, a może problem wynika z tego, że groupon generował kolejne kody, bo te pierwsze nie działały?
Czy ktoś z Was otrzymał kod z groupona, który zadziałał za pierwszym razem a mimo to nie otrzymał bonu?

 #679855  autor: numer1
 04 gru 2013, 12:52
U mnie zadziałał pierwszy kod, a środków na groupon nie dostałem. Otrzymałem natomiast info. o przyjęciu reklamacji, termin do jej rozpatrzenia mija w przyszłym tygodniu. Zobaczymy co odpiszą.

 #679941  autor: zielony71
 04 gru 2013, 15:58
No to ja już wiem co odpiszą, bo właśnie otrzymałem odpowiedź na powtórną reklamację. Nie wysilli się specjalnie, zrobili kopij/wklej z poprzedniej odpowiedzi :evil:

 #679993  autor: Orange Ekspert
 04 gru 2013, 17:44
W przypadku korzystania z promocji na Grouponie (300 zł za zakupy w serwisie Groupon oraz rabat 30% na abonament) realizacja zamówienia odbywa się w następujący sposób:

- aby zamówić telefon ze zniżką na abonament, należy wejść na http://oferty.orange.pl/groupon.html i w pole „kupon promocyjny” wpisać kod grouponu. Po wpisaniu kodu grouponu na stronie orange.pl, zostaje on aktywowany, a zniżka będzie widoczna na ostatnim kroku zakupowym.

- następnie posiadając numer zamówienia należy wypełnić formularz na stronie http://oferty.orange.pl/grouponvoucher/. Na tej stronie należy wpisać numer zamówienia oraz kod zabezpieczający z Groupona. Dane muszą być poprawne i nie ma możliwości ich poprawienia.

W przypadku wątpliwości zachęcam do kontaktu z serwisem Groupon lub pod adresem [email protected]. Każde zgłoszenie będzie szczegółowo sprawdzone. Jeśli ktoś już wysłał wiadomość to otrzyma odpowiedź – prosimy o cierpliwość.

 #680005  autor: zielony71
 04 gru 2013, 18:26
Taa, najlepiej to nie przeczytac ani jednego posta w temacie i sie wymadrzac;-).
Ekspercie Orange jak chcesz to Ci wysle na priv albo nawet zamieszcze tutaj wszystkie screeny z zamowienia (na szczescie porobilem) i bzdurne odpowiedzi Waszego BOKu.

 #680009  autor: Morvius
 04 gru 2013, 18:36
to by było ciekawe ;)

Klasyczny obserwator wątku.

 #680015  autor: krynioo79
 04 gru 2013, 18:58
Orange Ekspert
a ile trzeba czekać na odp?dzien?może dwa?tydzień?a może 2 tygdnie?miesiąć?2 miesiące?
wybieraj expercie

 #680075  autor: wolfmark
 04 gru 2013, 21:05
krystiano91 pisze:
massiwo pisze:a jest w ogole ktos na forum kto dostal takowy bon?
Ja otrzymałem takowy bon.
Należy się zalogować na stronie groupon.pl a następnie wybrać opcję "Środki z polecenia".
Powinno wyświetlić się coś takiego:

[url=http://s9.postimg.org/b1sbpd2uz/bon.jpg]Obrazek[/url]

Wszystkie "płaczki" sprawdzili swoje konta na grouponie czy tylko narzekają ?
Nasz zbawiciel, dziękuje za tak cenną wskazówkę, nie wpadł bym na to .
A tak na poważnie, w pierwszej kolejności sprawdza się zasilenie konta Groupon, w końcu te wirtualne 300 zł było do wydania na Groupon.pl a nie na Orange.pl :twisted:

Co to Experta Orange - kpina- widzę, że ctrl-c / ctrl-v działa idealnie :evil:

 #680126  autor: bora1410
 04 gru 2013, 22:45
krystiano91 pisze:Wszystkie "płaczki" sprawdzili swoje konta na grouponie czy tylko narzekają ?
Nie mierz wszystkich swoja miarą.

 #680181  autor: zielony71
 05 gru 2013, 04:23
Przygotowałem propozycję skargi do UKE. Tekst jest w formacie RTF, tylko nie za bardzo wiem jak go wrzucić na forum. Proszę o podpowiedź.

Może jeszcze napiszę dlaczego do UKE. Otóż już trzykrotnie składałem skargi do UKE, w tym w sprawach tak pozornie słabo związanych z usługami telekomunikacyjnymi jak niezgodność parametrów zakupionego telefonu z opisem zamieszczonym na stronie operatora. Za każdym razem skarga odnosiła pożądany skutek.
Działa to tak, że UKE nawet nie za bardzo się zagłębia w treść skargi tylko przesyła ją prosto do operatora z prośbą o ustosunkowanie się.
Tam jako pismo z UKE sprawa nie trafia do debilnego konsultanta, zarabiającego 5 zł/h i mającego wszystko w doooopie tylko szczebel wyżej i najczęściej jest załatwiana pozytywnie w tzw "trosce o dalszą dobrą współpracę";-)

Byłoby dobrze gdybyśmy skargi wysłali w miarę w jednym czasie aby UKE dostrzegło, że problem nie jest jednostkowy.

 #680308  autor: teraz
 05 gru 2013, 16:11
ja też czekam na odpowiedz do jutra maj czas z oranz, jakby co to sie pisze na zbiorowy, moje "środki z polecenia" to 0,00!

 #680347  autor: bora1410
 05 gru 2013, 17:41
Jak coś też się piszę do tej skargi do uke i czekam na sygnał i wskazówki.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2013, 18:32 przez bora1410, łącznie zmieniany 1 raz.

 #680350  autor: Griszaaa
 05 gru 2013, 17:49
Wklejam wzór otrzymany od Zielony71:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20,
01-211 Warszawa

Szanowni Państwo.

Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w sprawie reklamacji składanych w firmie Orange, dotyczących niewywiązania się przez tą firmę z umowy, a dwukrotnie odrzucanych bez merytorycznego rozpatrzenia.
W dniu ..... za pośrednictwem portalu Groupon.pl zakupiłem w firmie Orange ofertę w której firma ta zobowiązała się do przekazania mi vouchera o wartości 300 zł w zamian za zawarcie umowy abonamentowej na okres 24 miesięcy. W załaczeniu przesyłam groupon precyzujący warunki oferty.
W dniu .... podpisałem umowę abonamentową z firmą Orange, zgodnie z warunkami oferty i wypełniłem odpowiedni formularz zamówienia vouchera. W załaczeniu przesyłam skan umowy abonamentowej i zrzut ekranu dokumentujący prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia vouchera.
W dniu..... , w związku z nieotrzymaniem vouchera, złożyłem reklamację w firmie Orange, która została odrzucona, ze względu na rzekomo błędne wypełnienie formularza zamówienia vouchera. Firma ani słowem nie ustosunkowała się do załączonego do reklamacji zrzutu ekranu dokumentującego prawidłowe uzupełnienie formularza. Nie wskazała także, który konkretnie element formularza został źle wypełniony. Co więcej firma Orange powołuje się w odpowiedzi na "błędny kod zabezpieczający", który w ogóle nie występował w formularzu co zrodziło we mnie podejrzenie, że osoba rozpatrująca reklamację w ogóle jej nie przeczytała. W załaczeniu przesyłam kopię mojej reklamacji i odpowiedzi firmy Orange.
Dlatego w dniu ...... poprosiłem o ponowne rozpatrzenie reklamacji, licząc na to, że tym razem zostanie ona przeczytana ze zrozumieniem i rzetelnie rozpatrzona.
Niestety w dniu ........... otrzymałem dokładną kopię poprzedniej odpowiedzi (w załączeniu).

Zdaję sobie sprawę, że w dużej firmie mogą przytrafiać się błędy systemowe czy zwykłe ludzkie pomyłki. Jednak w toku postępowania reklamacyjnego firma powinna rzetelnie ustosunkować się do sprawy a nie tylko wklejać standardową formułkę. O tym, że tak jest świadczą dodatkowo relacje innych abonentów firmy Orange składających reklamacje w identycznej sprawie, które można znaleźć na forum telepolis: linki
Z poważaniem.


Trzeba go oczywiście przerobić (ja zrzutów ekranu nie posiadam). Wysłać najlepiej pocztą, listem poleconym. Chyba, że można mailem.

 #680353  autor: Morvius
 05 gru 2013, 17:54
bora1410 to było mocne :D poza tym tu się nie daje spamu krystiano91 tylko wyraża swoją opinię w taki sposób w jaki użytkownik ma ochotę chyba, że inaczej zaleci moderator ale ty nim tu raczej nie jesteś więc zajmij się lepiej zajmij swoimi garami...

Klasyczny obserwator wątku.
  • Strona 2 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14