• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #678599  autor: adakoniuszko
 29 lis 2013, 21:47
Witam,
dzisiaj kupilam nokie Asha 302 na poczatku wszystko bylo ok a teraz wyskakuje komunikat "nieudana rejestracja karty sim". Wyciagniecie baterii, ponowne wlaczenie nic nie daje. Nie wiem teraz co mam zrobić. Telefon jest bez sim-locka.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2014, 14:30 przez adakoniuszko, łącznie zmieniany 1 raz.

 #678604  autor: adakoniuszko
 29 lis 2013, 21:55
Calm7 pisze:Kartę sim wyjmij, włóż ją ponownie.
Jak dalej nic, to przełóż ją do innego fonu, czy działa prawidłowo.
Właśnie karta sim działa na każdym telefonie oprocz tego. wyjmowałam, wkładałam, wyłączałam, włączałam i nic nie dało. nie wiem co zrobić bo mam telefon od kilku godzin i już z nim problem :evil:

 #678611  autor: Niezgodna7
 29 lis 2013, 22:17
Ada.
Mówiłaś, że na początku wszystko było okej, mam rozumieć, że był zasięg, a karta sim działała przez jakiś czas?
*
To tylko zostaje sprawdzić inną kartę SIM w tym nowym telefonie.
Niestety, na to wygląda, że coś jest nie tak z gniazdem na karty sim.

 #678612  autor: adakoniuszko
 29 lis 2013, 22:21
Calm7 pisze:Ada.
Mówiłaś, że na początku wszystko było okej, mam rozumieć, że był zasięg, a karta sim działała przez jakiś czas?
*
To tylko zostaje sprawdzić inną kartę SIM w tym nowym telefonie.
Niestety, na to wygląda, że coś jest nie tak z gniazdem na karty sim.
Wszystko dobrze było przez około pół godziny. później tak co jakiś czas "gubiło kartę sim" a teraz juz przy włączaniu wyświetla się ten komunikat

 #678614  autor: Niezgodna7
 29 lis 2013, 22:32
Ewentualnie sprawdz te gniazdo i te drzwiczki od karty sim, czy nie jest tam karta sim zbyt luźna.
Jeśli wszystko jest na styk, to musisz pofatygować się do sklepu - reklamacja
:- (

 #678615  autor: adakoniuszko
 29 lis 2013, 22:34
tak też myślałam :( Dzięki :)

 #678618  autor: Niezgodna7
 29 lis 2013, 22:45
Proszę.
PS. Ada, tylko napisz tu, albo mi na priv, jak Ci poszło z reklamacją, i ewent.serwisem, bo nie wiadomo, czy zechcą Ci w sklepie dać nowy egzemplarz.
Hej.

 #703842  autor: wojciechwajs80
 13 mar 2014, 12:40
Może karta Sim się po prostu zepsuła.