• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 45 z 187
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 187

 #674216  autor: rafmik
 12 lis 2013, 20:38
macc pisze:czekaj do ostatniego dnia i wtedy zadzwoń do DUK
Poczekam do końca okresu rozliczeniowego poprzedzającego koniec umowy.

Pani w salonie firmowym plusa mówiła mi, że jeśli będę chciał przenieść ten numer do innej sieci (chodzi mi o njumobile) to najpierw muszę cofnąć wypowiedzenie - bo inaczej njumobile nie będzie mogło przenieść mojego numeru (będzie zablokowany).

Czy to prawda? Wg mnie powinno liczyć się ostatnie oświadczenie woli - czy np wniosek o przeniesienie numery złożony przez pełnomocnika (njumobile).

 #674218  autor: macc
 12 lis 2013, 20:42
[hide]Pani w salonie firmowym plusa mówiła mi, że jeśli będę chciał przenieść ten numer do innej sieci (chodzi mi o njumobile) to najpierw muszę cofnąć wypowiedzenie - bo inaczej njumobile nie będzie mogło przenieść mojego numeru (będzie zablokowany).[/hide]

prawdę mówiła...

 #674221  autor: rafeluss
 12 lis 2013, 21:08
rafmik pisze:Ok, i dzisiaj złożyłem wypowiedzenie umowy w plusie (w salonie firmowym), Pani od razu przy mnie zadzwoniła do DUK - jedyne co zaproponowali to abonament 25 zł za 340 minut...
I nic więcej, mimo, że mówiłem czego oczekuję (oferta jak dla nowych klientów Oszczędzam Tylko SIM za 40 zł z 50% rabatem).

Jak myślicie, zadzwonią jeszcze z DUK?
Coś się pozmieniało, jeśli idzie o oferty dla odchodzących?
Mam prośbę - jak będą dzwonić z DUK zapytaj o oferte bez telefonu abonament za 19zł, 9zł i mniej.

 #674223  autor: rafmik
 12 lis 2013, 21:20
rafeluss pisze:
rafmik pisze:Ok, i dzisiaj złożyłem wypowiedzenie umowy w plusie (w salonie firmowym), Pani od razu przy mnie zadzwoniła do DUK - jedyne co zaproponowali to abonament 25 zł za 340 minut...
I nic więcej, mimo, że mówiłem czego oczekuję (oferta jak dla nowych klientów Oszczędzam Tylko SIM za 40 zł z 50% rabatem).

Jak myślicie, zadzwonią jeszcze z DUK?
Coś się pozmieniało, jeśli idzie o oferty dla odchodzących?
Mam prośbę - jak będą dzwonić z DUK zapytaj o oferte bez telefonu abonament za 19zł, 9zł i mniej.
Właśnie interesuje mnie abo w okolicach 20 zł bez telefonu.
Chcę dostać ofertę dla nowych klientów, gdzie za 40 zł jest 550 minut, nielimitowane w plusie. I do tego oczywiście 50% rabatu na abo.
Jak mi tego nie dadzą to alternatywą będzie njumobile.

[ Dodano: 2013-11-12, 21:22 ]
macc pisze:[hide]Pani w salonie firmowym plusa mówiła mi, że jeśli będę chciał przenieść ten numer do innej sieci (chodzi mi o njumobile) to najpierw muszę cofnąć wypowiedzenie - bo inaczej njumobile nie będzie mogło przenieść mojego numeru (będzie zablokowany).[/hide]

prawdę mówiła...
To się jeszcze podpytam.
Będę musiał cofnąć wypowiedzenie umowy, czy tylko cofnąć dyspozycję przeniesienia numeru na plus na kartę?

re

 #674270  autor: Macek
 13 lis 2013, 07:17
Panowie a jaki jest czas w którym można zrezygnować z rozwiązania umowy? Jakby się chciało jednak nie rozwiązać umowy tylko przejść do innego operatora?

Chodzi mi o to, że będę starał się rozwiązać umowę i czekać aż coś plus zaproponuje, a jak nie to chciałbym z numerem uciec do play.

Jak to najlepiej rozwiązać, ktoś ma jakieś sugestie?

Z góry dzięki.

 #674303  autor: rafeluss
 13 lis 2013, 09:58
To się jeszcze podpytam.
Będę musiał cofnąć wypowiedzenie umowy, czy tylko cofnąć dyspozycję przeniesienia numeru na plus na kartę?
Przejdziesz na Plus na Kartę ( teraz wszystkie numeru są przenoszone tylko trzeba doładować konto chyba w przeciągu tygodni lub 2tygodni ). Zarejestrujesz sima w Plusie na siebie i zgłosisz wtedy przeniesienie do NJU. Sam tak robiłem kilka razy.

Co do przedłużenia mnie był interesował rabat -50% na omg 19.99zł lub 29.90, nawet gdyby to było bez dodatkowego bezpłatnego pakietu minut / sms do wszystkich sieci.

 #674397  autor: rafmik
 13 lis 2013, 19:22
Dobra, wczoraj składałem wypowiedzenie umowy w salonie plusa i dzisiaj już dzwonili :)


I oczywiście wynegocjowałem co chciałem (prawie) ;-)

Umowa bez telefonu, 12 miesięcy, Oferta Oszczędzasz Tylko sim (zmiksowane z oferty dla nowych i stałych klientów).

550 minut do wszystkich, nielimitowane w plusie przez 6 miesięcy (później jak nie wyłączę to 10 zł/mieś).
Abo: 19,95 zł (39,90 zł i 50% rabatu).

[ Dodano: 2013-11-13, 19:24 ]
Macek pisze:Panowie a jaki jest czas w którym można zrezygnować z rozwiązania umowy? Jakby się chciało jednak nie rozwiązać umowy tylko przejść do innego operatora?
Dyspozycję o rozwiązaniu umowy zawsze można cofnąć, a DUK i tak będzie szybko dzwonił (u mnie dzwonili następnego dnia).
Przed ewentualnym przeniesieniem numeru do innej sieci musisz cofnąć dyspozycję przeniesienia numeru na kartę.

[ Dodano: 2013-11-13, 19:25 ]
rafeluss pisze:
Mam prośbę - jak będą dzwonić z DUK zapytaj o oferte bez telefonu abonament za 19zł, 9zł i mniej.

Spokojnie powinno się udać uzyskać 50% rabatu w taryfie OTS - tylko pewnie plusa bez ograniczeń nie dostaniesz (tylko same minuty).

[ Dodano: 2013-11-13, 19:27 ]
Dodam jeszcze, że w abo za 59,90 (+50% rabatu) rozmowy do plusa są w abo przez całe 12 mieś.

[ Dodano: 2013-11-13, 19:48 ]
rafeluss pisze:Mógłbyś jeszcze zapytać czy jest możliwa zniżka -50% dla abonamentu 19.90zł i 29,90zł ?
Pisałem, że raczej jest. Ale musiał byś cisnąć. Mi proponowali na początek 59,90 + rabat, zszedłem na 39,90+rabat.

 #674401  autor: rafeluss
 13 lis 2013, 19:58
Czyli oferta warta pozostania w Plusie.
Jeśli udałoby się uzyskać rabat -50% na 29,90 lub 19.90 z płatną 10zł do Plusa lub do 5 numerów do Plusa to i tak warto.
Ciekaw jestem tylko czy po aneksowaniu będzie możliwość aktywacji tych pakietów
http://internet.plus.pl/documents/59602 ... 131025.pdf

 #674405  autor: rafmik
 13 lis 2013, 20:07
Mi już pozostaje czekać do stycznia/lutego - w kwietniu kończy mi się umowa na drugi numer ;)

 #674461  autor: ciekawy
 13 lis 2013, 23:18
ktoś pytał jaki czas ma na cofnięcie wypowiedzenia - 30 dni, nie później niż dzień przed rozwiązaniem umowy,dlatego po wypowiedzeniu dobrze się dowiedzieć którego dnia miesiąca umowa ma być rozwiązana,
wypowiedzenia nie trzeba cofać jeśli się przedłuży umowę bo wtedy to wypowiedzenie samo się anuluje przez przedłużenie umowy

 #674470  autor: neoptb
 14 lis 2013, 00:01
ciekawy pisze:wypowiedzenia nie trzeba cofać jeśli się przedłuży umowę bo wtedy to wypowiedzenie samo się anuluje przez przedłużenie umowy
Nieprawda.

Najpierw musi zostać cofnięta rezygnacja z systemu. dopiero potem może realizować ofertę. Bez tego po mimo wygenerowania umowy nie będzie można jej zatwierdzić.

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #674487  autor: ciekawy
 14 lis 2013, 00:45
ale klient nie musi składać cofnięcia wypowiedzenia tylko konsultant po przedłużeniu umowy robi to w systemie,czyli rola klienta ogranicza się do przedłużenia umowy

 #674490  autor: neoptb
 14 lis 2013, 00:53
Gdy taki klient pojawia się w punkcie/salonie musi podpisać wniosek. W przypadku TM, się nie wypowiem bo nie zajmowałem się tym. Tak czy siak musi być jedno zdjęte aby można było zrobić drugie.

Zastanawiam mnie czemu tak wszyscy targujecie się z operatorem. Skoro to nie targ. Jak nie pasuje to sanki i idziecie do innego. :roll:

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #674494  autor: ja.michal
 14 lis 2013, 02:57
neoptb, a dlaczego się nie targować skoro się da? ;)

 #674502  autor: Ruben
 14 lis 2013, 08:02
neoptb pisze:Jak nie pasuje to sanki i idziecie do innego.
To właśnie robią niektórzy składając wypowiedzenie ale wtedy operator znajduje lepsze oferty dla nich i cześć postanawia zostać.

re

 #674516  autor: Macek
 14 lis 2013, 09:55
rafmik i reszta forumowiczów, możecie mi to wyklarować na moim przykładzie:
okres rozliczeniowy mam od 25 dnia miesiąca do 24 dnia miesiąca. Czy np. do 24.11.2013r. ma okres rozliczeniowy. Jak np. dziś złoże wypowiedzenie to będę musiał płacić do 24.12.2013r? dobrze rozumiem? i w każdym momencie, do 30 dni od złożenia rezygnacji mogę się z niej wycofać i przejść do innej sieci?

Strasznie te regulaminy i praktyka zawiła...

Dzięki z góry za pomoc

 #674547  autor: neoptb
 14 lis 2013, 12:05
Macek, kiedy kończy Ci się umowa dokładnie?

Bo rezygnacje składasz zawsze 30 dni przed końcem. Przykład:

Koniec umowy: 29.12.2013
Okres rozliczeniowy od 25

Rezygnacje w punkcie/salonie możesz złożyć najwcześniej 30.11 br., ale rezygnacja i tak wejdzie w życie 25.12 dlatego,że będziesz w trakcie trwania okresu rozliczeniowego. Czyli ostatni miesiąc masz od 25.12.2013 do 24.01.2014. W przypadku przeniesienia numeru do innej sieci nie jest to aż tak istotne ; )

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

re

 #674561  autor: Macek
 14 lis 2013, 13:17
dzięki ale sprawa już rozwiązana, poszedłem do innego salonu plus, koleś od razu jak usłyszał, że chce zrezygnować dzwonił i DUK, efekt:
- umowa bez telefonu na 12 miesięcy
- plus, inne komórkowe i stacjonarne no limit przez 12 miesięcy
- sms, mms no limit przez 12 miesięcy
- internet 2,5 gb
całość po rabacie: 50,82 zł brutto :)

Więc zostałem w plusie :)

 #674564  autor: neoptb
 14 lis 2013, 13:22
Macek pisze: poszedłem do innego salonu plus, koleś od razu jak usłyszał, że chce zrezygnować dzwonił i DUK, efekt
Bo taką mamy procedurę i każdy kto rezygnuje i konsultant nie jest w stanie go zatrzymać na ofercie tradycyjnej, musi zostać wykonane połączenie do DUK :)

To co dostałeś to taryfa bez limitu normalnie koszt to 69 zł + koszt pakietu internetowego.

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)

 #674566  autor: macc
 14 lis 2013, 13:35
albo samemu wykonuje się połączenie do DUK
  • Strona 45 z 187
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 187
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 187