• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 230 z 350
  • 1
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 350

 #669065  autor: jechu87
 20 paź 2013, 10:21
W momencie ustalenia warunków umowy i złożenia zamówienia.

 #669107  autor: SACZI
 20 paź 2013, 12:40
p__m pisze:
jokerrro pisze: PS. Dla zainteresowanych wykupieniem ubezpieczenia telefonu, w orange bez względu na taryfę i wartość telefonu (informacja od Pani z salonu) cena ubezpieczenia standardowego (kradzież, uszkodzenia mechaniczne) kosztuje 7,99 PLN, natomiast w t-mobile w taryfie Premium, cena ubezpieczenia wynosi 15,00 PLN
Za 7.99 PLN jest to najbardziej zubożone ubezpieczenie nie obejmujące nawet kradzieży kieszonkowej (info: http://www.orange.pl/kid,4000377334,id, ... ticle.html ), natomiast w T-Mobile ubezpieczenie również dotyczy zalania urządzenia.
jokerrro pisze:
p__m pisze:
jokerrro pisze: PS. Dla zainteresowanych wykupieniem ubezpieczenia telefonu, w orange bez względu na taryfę i wartość telefonu (informacja od Pani z salonu) cena ubezpieczenia standardowego (kradzież, uszkodzenia mechaniczne) kosztuje 7,99 PLN, natomiast w t-mobile w taryfie Premium, cena ubezpieczenia wynosi 15,00 PLN
Za 7.99 PLN jest to najbardziej zubożone ubezpieczenie nie obejmujące nawet kradzieży kieszonkowej (info: http://www.orange.pl/kid,4000377334,id, ... ticle.html ), natomiast w T-Mobile ubezpieczenie również dotyczy zalania urządzenia.
Oczywiście, zgadza się, ale popatrz na to z innej strony - przynajmniej operator daje Ci możliwość wyboru jaki pakiet ubezpieczenia byłby dla Ciebie najodpowiedniejszy.
Przy moim wyborze np. ubezpieczenie od zalania jest zupełnie zbędne gdyż Xperia Z1 jest wodoodporna, a w T-mobile musiałbym płacić za niepotrzebną w tym przypadku ochronę.
Jeśli chodzi o ubezpieczenie od kradzieży kieszonkowej, jak nie chcę, to nie muszę z niego korzystać.
Pisałem już na forum kilkukrotnie, że oferty "ubezpieczeń", które są oferowane przez operatorów są nic nie warte!
Niedawno przeczytałem warunki oferty "Bezpieczne urządzenie", które oferowane jest przez T-Mobile.
Nie wdając się w szczegóły, to jest po prostu wyłudzanie pieniędzy od klientów!

Moja propozycja jest taka:
wykupić ubezpieczenie majątkowe u "normalnego" ubezpieczyciela.
Za kwotę 100-150PLN/rok dostaje się ubezpieczenie wszelkich "ruchomości" wykorzystywanych w gospodarstwie domowym, czyli również TV, laptopów, pralek, lodówek, aparatów, ...
Można dokupić opcję od kradzieży, wandalizmu, przepięć elektrycznych, zalania i co tam jeszcze ubezpieczyciel oferuje.
Ważne, aby wybrać wartość odtworzeniową przy ubezpieczeniu. Wtedy po 2 latach w przypadku, np zalania dostajesz nowy telefon, a nie % jego początkowej wartości (zgodnie z cenami na allegro i ewentualnym % zużycia).

 #669186  autor: Piiiiio
 20 paź 2013, 18:53
Co do mojej oferty, to została ona zaakceptowana jeszcze zanim weszły nowe taryfy itp. ( mam już tą umowe przypisaną do mojego numery, czekam na telefon) dlatego umowe już mam i czekam tylko na pojawienie się telefonów w magazynie. Mam nawet na i-boa "Status Twojego zamówienia: Wysyłka w trakcie przygotowywania". Jak telefon się pojawi to automatycznie go wysyłają, dlatego tak się ciesze że zadzwoniłem przed nowymi taryfami ( które uważam za tragiczne). Zadzwoniłem dzisiaj do BOK-u i zapytałem się jak z iphonami i kiedy będą ( mówie o 4s 8 gb). Pan Konsultant powiedział że mają być w drugiej połowie tego tygodnia, czyli od środy włącznie, takie były jego słowa.

 #669240  autor: Zenon Mocarny
 21 paź 2013, 01:34
Piiiiio pisze:Co do mojej oferty, to została ona zaakceptowana jeszcze zanim weszły nowe taryfy itp. ( mam już tą umowe przypisaną do mojego numery, czekam na telefon) dlatego umowe już mam i czekam tylko na pojawienie się telefonów w magazynie. Mam nawet na i-boa "Status Twojego zamówienia: Wysyłka w trakcie przygotowywania". Jak telefon się pojawi to automatycznie go wysyłają, dlatego tak się ciesze że zadzwoniłem przed nowymi taryfami ( które uważam za tragiczne). Zadzwoniłem dzisiaj do BOK-u i zapytałem się jak z iphonami i kiedy będą ( mówie o 4s 8 gb). Pan Konsultant powiedział że mają być w drugiej połowie tego tygodnia, czyli od środy włącznie, takie były jego słowa.
Tak jak napisał st.konsultant, nie ma już szans na stare warunki. W takich sytuacjach liczy się tylko status "wysłania do realizacji" w magazynie centralnym. Twoje zamówienie zostało wstępnie przygotowane przez konsultanta i po prostu "sobie wisi" na Twoim koncie. Nawet gdyby Ip 4s pojawił się na dniach, to próba wysłania umowy z ustalonymi wcześniej warunkami skończyłaby się komunikatem o niezgodnym kodzie promocji (już nieaktualnym), jak również niewłaściwą ceną telefonu (cena sprzętu musi być zgodna z aktualnie obowiązującym cennikiem).

Niestety, przykra to sytuacja. Nikt nie mógł tego przewidzieć, że na dniach zmieni się promocja. Gdyby było wiadomo, co się kroi, to jedyną opcją było przedłużenie umowy w punkcie dysponującym tym telefonem, na warunkach "suk".

I jeszcze doprecyzuję jedną sprawę, która tutaj kilkukrotnie się przewinęła. Formalnie nie ma już takiego działu jak "Sekcja Utrzymania Klienta", więc sama sucha informacja podawana przez konsultantów boa jest prawdziwa. Od września funkcjonuje nowy "twór". Szczegóły pewnie z czasem wypłyną.

 #669242  autor: Piiiiio
 21 paź 2013, 02:02
Tak jak napisał st.konsultant, nie ma już szans na stare warunki. W takich sytuacjach liczy się tylko status "wysłania do realizacji" w magazynie centralnym. Twoje zamówienie zostało wstępnie przygotowane przez konsultanta i po prostu "sobie wisi" na Twoim koncie. Nawet gdyby Ip 4s pojawił się na dniach, to próba wysłania umowy z ustalonymi wcześniej warunkami skończyłaby się komunikatem o niezgodnym kodzie promocji (już nieaktualnym), jak również niewłaściwą ceną telefonu (cena sprzętu musi być zgodna z aktualnie obowiązującym cennikiem).

Niestety, przykra to sytuacja. Nikt nie mógł tego przewidzieć, że na dniach zmieni się promocja. Gdyby było wiadomo, co się kroi, to jedyną opcją było przedłużenie umowy w punkcie dysponującym tym telefonem, na warunkach "suk".
Ale jeżeli rozmawiałem z konsultantem 15 października, potwierdziłem tą oferte z nim, przekazałem wszystkie dane do kuriera i słowa konsultanta " telefon z umową wyślemy jak tylko pojawi się on w naszych magazynach", to chyba znaczy że zostanie mi on dostarczony z taką umową, jaką przy składaniu zamówienia dostałem. Coś co zostało zawarte przez telefon i zostało to nagrane, nie może nagle zostać chyba anulowane, gdyż takie warunki już mi zostały przedstawione i na takie się zgodziłem. Gdyby było inaczej to chyba bym został poinformowany?

Poza tym jest napisane " wysyłka w trakcie przygotowania", a nie "umowa w trakcie przygotowania", czyli że tylko czekają na interesujący mnie aparat, a nie na tworzenie całej umowy od nowa.

 #669246  autor: Zenon Mocarny
 21 paź 2013, 04:00
Piiiiio pisze:
Tak jak napisał st.konsultant, nie ma już szans na stare warunki. W takich sytuacjach liczy się tylko status "wysłania do realizacji" w magazynie centralnym. Twoje zamówienie zostało wstępnie przygotowane przez konsultanta i po prostu "sobie wisi" na Twoim koncie. Nawet gdyby Ip 4s pojawił się na dniach, to próba wysłania umowy z ustalonymi wcześniej warunkami skończyłaby się komunikatem o niezgodnym kodzie promocji (już nieaktualnym), jak również niewłaściwą ceną telefonu (cena sprzętu musi być zgodna z aktualnie obowiązującym cennikiem).

Niestety, przykra to sytuacja. Nikt nie mógł tego przewidzieć, że na dniach zmieni się promocja. Gdyby było wiadomo, co się kroi, to jedyną opcją było przedłużenie umowy w punkcie dysponującym tym telefonem, na warunkach "suk".
Ale jeżeli rozmawiałem z konsultantem 15 października, potwierdziłem tą oferte z nim, przekazałem wszystkie dane do kuriera i słowa konsultanta " telefon z umową wyślemy jak tylko pojawi się on w naszych magazynach", to chyba znaczy że zostanie mi on dostarczony z taką umową, jaką przy składaniu zamówienia dostałem. Coś co zostało zawarte przez telefon i zostało to nagrane, nie może nagle zostać chyba anulowane, gdyż takie warunki już mi zostały przedstawione i na takie się zgodziłem. Gdyby było inaczej to chyba bym został poinformowany?

Poza tym jest napisane " wysyłka w trakcie przygotowania", a nie "umowa w trakcie przygotowania", czyli że tylko czekają na interesujący mnie aparat, a nie na tworzenie całej umowy od nowa.
Rozumiem, co masz na myśli, jednak nie bierzesz pod uwagę jednej kwestii - oferty mają określoną datę ważności lub obowiązują do odwołania. Odwołali starą, wrzucili nową. A to, że nie lepszą, to już inna sprawa.

Konsultant przedstawił Tobie warunki obowiązujące w danym dniu i dobrze Ciebie poinformował, że jak tylko telefon się pojawi, to potwierdzi zamówienie. Jednak, tak jak wspomniałem wcześniej, nie mógł przewidzieć tego, że zaraz dojdzie do zmian.

Tak jak wytłumaczył mi to kolega, ów ustalona przez Ciebie umowa, to tylko jeden z wielu "parametrów", które trzeba wybrać spośród listy wszystkich dostępnych opcji (czyli kod promocji, taryfa, długość umowy, ewentualne dodatkowe usługi, ewentualnie wybrany sprzęt wraz z jego ceną, dane osobowe i adresowe) w programie do wysyłek. Formalnie przygotowaniem wysyłki zajmuje się magazyn centralny, po otrzymaniu przesłanego przez konsultanta boa/"suk" zlecenia.

W sytuacji, kiedy dochodzi do jakichkolwiek zmian, i załóżmy, że zmienia się tylko cena telefonu - tanieje z 99 zł na 1 zł, to przed wysyłką konsultant musi taki parametr zaktualizować. W przeciwnym wypadku program do wysyłek tego nie przepuści, bo któryś parametr w zamówieniu jest nieaktualny.

I kolejny raz odniosę się do swojego posta, wiążący jest status "w realizacji". I w tym momencie nie ma znaczenia to, co widzisz w iboa. Kolega twierdzi, że status "wysyłka w trakcie przygotowania" o niczym nie przesądza i może widnieć na koncie przez ok. miesiąc czasu. W przypadku braku przesłania zlecenia do magazynu centralnego, po tym czasie zlecenie jest kasowane automatycznie. Chyba, że konsultant sam to zrobi wcześniej.

Podsumowując powyższe, zaproponowano Tobie warunki "A", zapisano je w zadaniu do wysyłki, ale zanim je wysłano, w życie weszły warunki "B". Tyle. Ewentualnie można walczyć o stare warunki poprzez reklamację.

W tym momencie żaden konsultant sprzedażowy nie ma możliwości zaproponowania, czy też wysłania do realizacji taryf nieobowiązujących.

Według mnie, istnieją 3 scenariusze:

1) jak tylko pojawi się telefon, konsultant do Ciebie zadzwoni, przeprosi za zaistniałą sytuację, zaproponuje nowe warunki;
2) w ogóle nie zadzwoni;
3) Ty zadzwonisz i zapytasz, jak ma się sprawa Twojego zamówienia.

Kolejna sprawa, o której wspomniał kumpel, w odniesieniu do kwestii "Gdyby było inaczej to chyba bym został poinformowany?". Mianowicie, podczas rozmowy sprzedażowej konsultanci czasami informują o tym, że proponowane warunki obowiązują "tu i teraz". Jest to stosowane w pewnym stopniu jako "straszak", w celu szybkiej finalizacji.
Jak to powiedział mój kolega, sam rzadko to mówi, gdyż do tej pory, przez sporą część klientów było to odbierane jako próba nacisku, co też spotykało się z ich negatywną reakcją i psuło atmosferę rozmowy.

Z drugiej strony, jest to potwierdzenie tego, o czym piszę - warunki mogą ulec zmianie, nie muszą być lepsze i to jest w tej branży oczywiste. Historia pokazała to nie raz.

Pozdrawiam

 #669250  autor: VoytaS
 21 paź 2013, 06:36
@Zenon Mocarny, dzieki za info, czekam do konca tego tygodnia na info od t mobile i rezygnuje zwiazku z lipna oferta. No szkoda ze sie nie udalo.

 #669259  autor: Piiiiio
 21 paź 2013, 09:04
Dzwoniłem dzisiaj do BOKU żeby dowiedzieć się co i jak, tak racje ma zenon. Jednak po rozmowie z konsultantem i wymianie zdań, będe rozmawiał z przełożonym i możliwe że jakąś niestandardową oferte dostane, oraz dzisiejsze słowa pana konsultanta " Nieoficjalnie powiem Panu że dzisiaj ma być dostawa Iphone 4s". Mam nadzieje że uda mi się podobne warunkiu i cene telefonu uzyskac

 #669269  autor: boczi
 21 paź 2013, 10:37
Witam.

Właśnie dzwoniła do mnie konsultantka z BOA, rozmawialiśmy tym razem o ofercie przedłużeniowej bez telefonu. Wydało mi się bez sensu pytać o opcje z telefonami skoro mówicie, że wszystko zdrożało. Ale może to jeszcze zweryfikuję przy następnej rozmowie.

Co mi zaproponowano na początku:
49,90 brutto za no limit połączenia i smsy do polskich sieci komórkowych + 2GB internetu
no limit nie ma na stacjonarne - mogę dokupić sobie pakiet 100 minut za 8 złotych
umowa na 24 miesiące

powiedziałem, że nie podoba mi się ten długi okres umowy - zeszła do 15 miesięcy.
Umówiliśmy się, że za kilka dni oddzwoni.

Co mogę jeszcze tutaj ugrać?

 #669270  autor: ViNYL
 21 paź 2013, 10:46
Niestety ponoć skrócenie trwania umowy do 15 miesięcy to jedyne co w ofercie bez telefonu można "wynegocjować" (w ofercie bez telefonu oczywiście) :/

 #669271  autor: boczi
 21 paź 2013, 10:48
Nawet tego pakietu za 8zł nie dadzą za darmo?

A może jednak jakaś oferta z telefonem jest warta uwagi?

 #669272  autor: dlugasek
 21 paź 2013, 10:50
boczi jak możesz dopytaj się o taryfę comfort za 69,99 z telefonem co można ugrać
i jest ten suk w końcu czy nie ma ?

 #669273  autor: boczi
 21 paź 2013, 10:51
Dopiero w czwartek mają dzwonić. A Tobie nie chcieli powiedzieć?

 #669275  autor: ViNYL
 21 paź 2013, 10:52
To już musisz sam policzyć. Mi wyszło, że wersja z telefonem się nie opłaca.

 #669278  autor: boczi
 21 paź 2013, 10:54
ViNYL pisze:To już musisz sam policzyć. Mi wyszło, że wersja z telefonem się nie opłaca.
W abonamencie 70-90zł liczyłbym na subsydiowanie telefonu na poziomie przynajmniej 600-700 PLN...

A jakie maksymalnie zniżki dają na telefon? Co w premium 1 z telefonem można ugrać?

 #669279  autor: ViNYL
 21 paź 2013, 11:01
Subsydiowanie to mocno nieprawidłowe określenie. Zauważ, że masz wyraźną różnicę w cenie abonamentu z telefonem i bez.

Co do zniżki to ktoś pisał o -150zł na telefon i -10zł na abonament Premium.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2013, 11:03 przez ViNYL, łącznie zmieniany 1 raz.

 #669281  autor: boczi
 21 paź 2013, 11:03
Tak, czyli te 600-700zł + 20zł * przynajmniej 24 miesiące, czyli absolutnie minimum te 1100-1200zł musiałby być telefon tańszy (porównując do alegro). Wątpliwe...

 #669285  autor: ViNYL
 21 paź 2013, 11:19
Do tego samego wniosku doszedłem przeliczając modele, które mnie interesowały. Co gorsza, konsultant nie chciał zejść z 24 miesięcy umowy bez telefonu więc na tą chwilę sobie odpuściłem.

 #669289  autor: yuby
 21 paź 2013, 11:42
Stoję obecnie przed kolejnym przedłużeniem umowy z telefonem (prawdopodobnie Xperia L).
Co można obecnie ugrać na maxa w taryfie Comfort?
Czy można dostać z 10zl mniej na abonament i 200zł rabatu na fona, ewentualnie czy można targować się o czas umowy.

 #669290  autor: Piiiiio
 21 paź 2013, 11:54
Do mnie dzisiaj konsultant ma dzwonic po godzinie 14. Zobaczymy co z tym iphonem da się zrobić i z tą wcześniejszą umową. Mam nadzieje, że to że jestem 10 lat już u nich coś pomoże. Jak nie, to czas przenieśc się do play.
  • Strona 230 z 350
  • 1
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 350
  • 1
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 350