Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
111
Rejestracja
10 lut 2010, 23:21
Lokalizacja
Jaro
A gdyby był Internet bez limitu za 100zł, to powiedziałbyś że koszt 1GB to 0zł?auvi pisze:Pakiet 6 GB za 30 zł to 5 zł za 1 GB: http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specja ... t-na-karte
Ja mam zamiar sprawdzić za kilkanaście dni. A jak mi nie przedłuży, to najnormalniej w świecie napiszę reklamację.manyaky pisze:Sprawdzał ktoś w praktyce, czy przedłużenie jest możliwe?
Uprzejmie informuję, że mogą Państwo aktywować pakiet inetrnetowy 1Gb wysyłając NET12 pod numer 260. jeżeli już jest aktywowany jeden pakiet to kolejny zostanie zsumowany a aktualnym i data ważności ustawi się zgodnie z ostatnią aktywacją. Natomiast Pakiet wakacyjny 6GB został już wyłączony z oferty.
W nawiązaniu do przesłanego zgłoszenia potwierdzam jego rozpatrzenie.
Analiza rachunku szczegółowego wskazanego numeru wykazała realizowanie przesyłania danych. Weryfikacja techniczna nie potwierdziła żadnych ograniczeń usług na Pana numerze.
Sam Pakiet wakacyjny 6GB to tylko pula danych – jego aktywność bądź jego brak - nie mają wpływu na prędkość transmisji czy też jej stabilność.
Prędkość przesyłania danych w ramach usługi zależy od technologii przesyłania danych [HSDPA/3G (UMTS) albo EDGE, albo GPRS, albo WLAN], z której Abonent w danym momencie korzysta. Warunkiem skorzystania z danej technologii jest przebywanie w danym momencie w zasięgu danej technologii oraz korzystanie z terminala obsługującego daną technologię. Prędkości przesyłania danych w poszczególnych technologiach nie są stałe i mogą ulegać zmianie w zależności od obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału stacji nadawczej, maksymalnych prędkości obsługiwanych przez terminale lub warunków atmosferycznych.
Jeśli w tej samej lokalizacji została sprawdzona łączność na różnych numerach telefonu i tylko na jednym z nich zarejestrowano utrudnienia, zatem przyczyna najprawdopodobniej nie leży w zasięgu sieci, a w sprawności karty SIM. W tej sytuacji proponujemy sprawdzenie jej działania w Salonie Orange. Jeśli test na specjalnym urządzeniu wykaże błędy będzie możliwa jej bezpłatna wymiana.
Moja odpowiedź była dość emocjonalna. Z kopią na biuro prasowe Orange i z postraszeniem UKE. Nie wiem czy to podziałało, czy się po prostu problemy skończyły. Grunt że od paru dni mogę normalnie korzystać z pomarańczowego wakacyjnego pakietu.BOK Orange pisze:Nawiązując do Pana zgłoszenia wyjaśniam, że PTK Centertel sp. z
o.o., jako Operator sieci Orange, świadczy usługi w sieci komórkowej o
zmiennej lokalizacji, na terenie całego kraju. Ze względu na specyfikę
funkcjonowania sieci komórkowej, posługującej się falami radiowymi,
usługi te mogą być miejscowo niedostępne, przy czym ograniczenie
zasięgu w jednym miejscu nie oznacza niemożności korzystania z usług
Operatora w ogóle.
Wyjaśniam, iż przyczyną wahania zasięgu może być ukształtowanie i
zabudowa terenu, zalesienie okolicy, czy charakterystyka budynków (np.
specyficzną konstrukcja). Dodam, że na powstałe utrudnienia może
mieć wpływ zmiana, któregoś z powyższych czynników, na co Operator
nie ma wpływu.
Analiza konta Pańskiego numeru wykazala prawidlowe dzialanie uslugi. W
przypadku powtarzajcych sie opisanych zdarzeń prosimy o informacje o
dacie i godzinie zrealizowanego polaczenia, lokalizacji i modelu
urzadzenia z ktorego polaczenia mialo miejsce. Przeslane dane umozliwia
szczegolowa analize i udzielenie informacji.
Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne, a nasza
dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.
Rozumiem, że miałeś na koncie 2 pakiety - wakacyjny i 1GB na 30 dni (ten, co się sam pojawił). Dostałeś jakieś potwierdzenie sms po wykupieniu nowego pakietu? Czy teraz oba pakiety mają tę samą ważność i ilość MB?mjez1978 pisze:Wczoraj zamówiłem pakiet 1gb za 12 zł kasę z konta ściągnęło pakietu nie widać w systemie a dane ściąga z pakietu wakacyjnego.Poprzednie uruchomienie pakietu .
Nie dostałem potwierdzenia sms-em oba pakiety maja tą sama ważność i tą samą ilość Mb a 12 zł ściągnęłocolombo pisze: Rozumiem, że miałeś na koncie 2 pakiety - wakacyjny i 1GB na 30 dni (ten, co się sam pojawił). Dostałeś jakieś potwierdzenie sms po wykupieniu nowego pakietu? Czy teraz oba pakiety mają tę samą ważność i ilość MB?