• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 45
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 45

 #667464  autor: colombo
 12 paź 2013, 21:25
Wg regulaminu pakiet można przedłużyć takim samym pakietem, więc w tym wypadku można próbować nowym pakietem 1 GB.

 #667665  autor: auvi
 14 paź 2013, 08:51
To po to oszczędzaliście na Internecie płacąc 1 zł / 1 GB, żeby teraz wrzucać Orangutanowi 12 zł za 1 GB?
Nie lepiej wziąć T-Mobile na kartę, gdzie wyjdzie 5 zł / 1 GB?

 #667674  autor: zielony71
 14 paź 2013, 09:58
A gdzie Ty masz takie ceny w Tmobile?

 #667744  autor: towerone
 14 paź 2013, 14:16
auvi pisze:Pakiet 6 GB za 30 zł to 5 zł za 1 GB: http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specja ... t-na-karte
A gdyby był Internet bez limitu za 100zł, to powiedziałbyś że koszt 1GB to 0zł? :P

Twoje rozumowanie, co do ceny za 1GB jest mocno naciągane.

 #667750  autor: auvi
 14 paź 2013, 14:38
Nie sądzę. Nie można porównywać internetu mobilnego z paczkami danych o pewnej cenie do internetu stacjonarnego, gdzie operator uzależnia cenę od deklarowanej przepustowości.
Sądzę natomiast, że to na stosunek ceny do wielkości limitu decyduje zazwyczaj o tym jaki pakiet wybiera dany użykownik.

 #667926  autor: manyaky
 15 paź 2013, 01:08
Sprawdzał ktoś w praktyce, czy przedłużenie jest możliwe?

 #667973  autor: mjez1978
 15 paź 2013, 12:06
Ja już wydałem 7 zł i ani pakiet 200 mb na dobe ani 30 dni nie przedłuża pakietu wakacyjnego tzn. każdy ma osobną "linijkę" w orange on-line

 #668008  autor: colombo
 15 paź 2013, 14:41
manyaky pisze:Sprawdzał ktoś w praktyce, czy przedłużenie jest możliwe?
Ja mam zamiar sprawdzić za kilkanaście dni. A jak mi nie przedłuży, to najnormalniej w świecie napiszę reklamację.
Napisałem zapytanie w tej sprawie do BOK. Odpowiedź jest o tyle wymijająca, że nie ma ani słowa o tym skąd i dlaczego wziął się ten pakiet obok wakacyjnego. W każdym razie ja nadal obstawiam, że się uda przedłużyć.
Uprzejmie informuję, że mogą Państwo aktywować pakiet inetrnetowy 1Gb wysyłając NET12 pod numer 260. jeżeli już jest aktywowany jeden pakiet to kolejny zostanie zsumowany a aktualnym i data ważności ustawi się zgodnie z ostatnią aktywacją. Natomiast Pakiet wakacyjny 6GB został już wyłączony z oferty.

 #668039  autor: marcinek243
 15 paź 2013, 16:58
Zdążyłem napisać reklamacje co do rozłączania lecz odpowiedź to standardowa formułka.
W nawiązaniu do przesłanego zgłoszenia potwierdzam jego rozpatrzenie.

Analiza rachunku szczegółowego wskazanego numeru wykazała realizowanie przesyłania danych. Weryfikacja techniczna nie potwierdziła żadnych ograniczeń usług na Pana numerze.
Sam Pakiet wakacyjny 6GB to tylko pula danych – jego aktywność bądź jego brak - nie mają wpływu na prędkość transmisji czy też jej stabilność.

Prędkość przesyłania danych w ramach usługi zależy od technologii przesyłania danych [HSDPA/3G (UMTS) albo EDGE, albo GPRS, albo WLAN], z której Abonent w danym momencie korzysta. Warunkiem skorzystania z danej technologii jest przebywanie w danym momencie w zasięgu danej technologii oraz korzystanie z terminala obsługującego daną technologię. Prędkości przesyłania danych w poszczególnych technologiach nie są stałe i mogą ulegać zmianie w zależności od obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału stacji nadawczej, maksymalnych prędkości obsługiwanych przez terminale lub warunków atmosferycznych.

Jeśli w tej samej lokalizacji została sprawdzona łączność na różnych numerach telefonu i tylko na jednym z nich zarejestrowano utrudnienia, zatem przyczyna najprawdopodobniej nie leży w zasięgu sieci, a w sprawności karty SIM. W tej sytuacji proponujemy sprawdzenie jej działania w Salonie Orange. Jeśli test na specjalnym urządzeniu wykaże błędy będzie możliwa jej bezpłatna wymiana.

 #668076  autor: mPablo
 15 paź 2013, 19:47
Ja 10 dni temu dostałem jeszcze lepszy szablon:
BOK Orange pisze:Nawiązując do Pana zgłoszenia wyjaśniam, że PTK Centertel sp. z
o.o., jako Operator sieci Orange, świadczy usługi w sieci komórkowej o
zmiennej lokalizacji, na terenie całego kraju. Ze względu na specyfikę
funkcjonowania sieci komórkowej, posługującej się falami radiowymi,
usługi te mogą być miejscowo niedostępne, przy czym ograniczenie
zasięgu w jednym miejscu nie oznacza niemożności korzystania z usług
Operatora w ogóle.

Wyjaśniam, iż przyczyną wahania zasięgu może być ukształtowanie i
zabudowa terenu, zalesienie okolicy, czy charakterystyka budynków (np.
specyficzną konstrukcja). Dodam, że na powstałe utrudnienia może
mieć wpływ zmiana, któregoś z powyższych czynników, na co Operator
nie ma wpływu.

Analiza konta Pańskiego numeru wykazala prawidlowe dzialanie uslugi. W
przypadku powtarzajcych sie opisanych zdarzeń prosimy o informacje o
dacie i godzinie zrealizowanego polaczenia, lokalizacji i modelu
urzadzenia z ktorego polaczenia mialo miejsce. Przeslane dane umozliwia
szczegolowa analize i udzielenie informacji.

Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne, a nasza
dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.
Moja odpowiedź była dość emocjonalna. Z kopią na biuro prasowe Orange i z postraszeniem UKE. Nie wiem czy to podziałało, czy się po prostu problemy skończyły. Grunt że od paru dni mogę normalnie korzystać z pomarańczowego wakacyjnego pakietu.

 #668174  autor: babeo
 16 paź 2013, 10:11
Działa Wam sprawdzanie pakietu 6GB, komendą SALDO na 260?

 #668179  autor: mjez1978
 16 paź 2013, 10:42
Wczoraj zamówiłem pakiet 1gb za 12 zł kasę z konta ściągnęło pakietu nie widać w systemie a dane ściąga z pakietu wakacyjnego.Poprzednie uruchomienie pakietu 200mb przebiegło bez problemu i środki schodziły z pakietu 200 mb .Napisałem reklamację i czekam na odpowiedź.Mam cichą nadzieję że pakiet wakacyjny da się tym pakietem wakacyjnym przedłużać.

 #668181  autor: Piescoch66
 16 paź 2013, 10:44
mPablo To raczej sterowane odgórnie, u mnie od 8 pażdziernika znacząca poprawa.

 #668189  autor: colombo
 16 paź 2013, 11:05
mjez1978 pisze:Wczoraj zamówiłem pakiet 1gb za 12 zł kasę z konta ściągnęło pakietu nie widać w systemie a dane ściąga z pakietu wakacyjnego.Poprzednie uruchomienie pakietu .
Rozumiem, że miałeś na koncie 2 pakiety - wakacyjny i 1GB na 30 dni (ten, co się sam pojawił). Dostałeś jakieś potwierdzenie sms po wykupieniu nowego pakietu? Czy teraz oba pakiety mają tę samą ważność i ilość MB?

 #668225  autor: mjez1978
 16 paź 2013, 12:47
colombo pisze: Rozumiem, że miałeś na koncie 2 pakiety - wakacyjny i 1GB na 30 dni (ten, co się sam pojawił). Dostałeś jakieś potwierdzenie sms po wykupieniu nowego pakietu? Czy teraz oba pakiety mają tę samą ważność i ilość MB?
Nie dostałem potwierdzenia sms-em oba pakiety maja tą sama ważność i tą samą ilość Mb a 12 zł ściągnęło

 #668228  autor: hugoon
 16 paź 2013, 12:55
Hej
No ja wczoraj właczyłem ten pakiet 1 giga i mi przedłużyło na stronie orange, ale dostałem smsObrazek)))))
Ostatnio zmieniony 26 lis 2013, 20:38 przez hugoon, łącznie zmieniany 1 raz.

 #668400  autor: Wiola_K
 16 paź 2013, 22:13
mi się pojawiła kolumna 1 gb na 30 dni i tam jest 10 gb które są w pakiecie wakacyjnym i termin 10 dni do końca ważności pakietu jak w pakiecie wakacyjnym. Czyli chyba można przedłużyć tym nowym pakietem wakacyjny.

 #668411  autor: manyaky
 16 paź 2013, 22:42
Świetna wiadomość, przetestuję osobiście pod koniec ważności 6za6.
  • Strona 15 z 45
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 45
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 45