Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
111
Rejestracja
10 lut 2010, 23:21
Lokalizacja
Jaro
W samą porę to napisałem - wczoraj dostałem sms, że reklamacja (?) została pozytywnie rozpatrzona i 15 zł na konto...ale żeby było śmieszniej chwilę wcześniej przyszedł sms...o aktywacji usługi Bezpieczny Telefon w wersji PremiumW końcu wczoraj złożyłem skargę przez OOnline
Dziadowskie to Orange się już porobiło, że aż się chcęauvi pisze:Ciągle coś się pierniczy w tej firmie.
Ja nie wiem czy tym ludziom naprawdę wydaje się, że tym bełkotem zamaskują typową "zbywologię", czyli zbyć klienta na niczym i w niczym mu nie pomóc... Wstyd, Orange, wstyd...W nawiązaniu do zgłoszenia, które dotyczyło pogorszenia jakości zasięgu w Pana miejscu zamieszkania, uprzejmie informuję, iż Operator sieci gwarantuje i świadczy usługi telekomunikacyjne, w zakresie istniejących możliwości technicznych. PTK Centertel Sp. z o.o. nie gwarantuje swoim Klientom dostępu do sieci w każdym punkcie, w każdym budynku, czy pomieszczeniu gdyż z uwagi na charakter sieci jest to niemożliwe.
Pragnę dodać, że istnieje szereg innych czynników, niezależnych od bieżącego funkcjonowania sieci, które powinny być zapewnione dla prawidłowego odbierania i wysyłania danych. Najważniejsze z nich to sprawność użytkowanego modemu, brak technicznych wad karty SIM oraz brak zakłóceń w odbiorze zasięgu sieci wewnątrz pomieszczeń, w których korzysta Pan z usługi. Istniejąca infrastruktura sieci może powodować, że wewnątrz pomieszczeń sygnał może zanikać lub być osłabiony do tego stopnia, że realizacja połączeń będzie utrudniona lub niemożliwa. Nie możemy zagwarantować dostępu do sieci w każdym punkcie, w każdym budynku czy pomieszczeniu gdyż, z uwagi na mobilny charakter sieci jest to niemożliwe. Ograniczenia takie mogą być spowodowane między innymi ukształtowaniem terenu lub charakterystyką budynków (np. specyficzną konstrukcją).
Dla połączeń Internetowych prędkość transmisji danych nie jest wartością stałą, zależy przede wszystkim od zasięgu i stopnia zajętości sieci. Prędkość może się zmieniać także w czasie trwania sesji.
Ze swojej strony zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby jakość świadczonych usług była na najwyższym poziomie.
Dwie karty: Orange Free na karte i nju mobile z rachunkiem, dwa testy jeden po drugim w tej samej lokalizacji, iPhone 5 (HSPA-DC do 42Mbps), pobieranie tego samego pliku.maniek89 pisze:macie oferty glosowe wiec ten pakiet jest do uzywania w telefonie i operator celowo zabezpiecza przed nadmiernym wykorzystaniem w modemach i po thetheringu. Zauwazcie ze przy ofertach orange free internet dziala stabilnie bo ta oferta jest dedykowana.
Raczej nie. O czym świadczy ten wątek i dziesiątki innych postów które znalazłem na sieci ostatnio. Co je łączy: badziewne działanie w prepaid i mix vs dobre w postpaid. Zależności lokalizacyjnych nie widze. Kraków też już praktycznie po modernizacji (jeszcze tylko u900 nie odpalili) i też na plus: lepszy i stabilniejszy zasięg, niższe pingi. Problem jest gdzieś dalej.maniek89 pisze:Moze to Twoj jednostkowy przypadek? Znajomi chwala sobie ten internet tym bardziej ze u nas juz po modernizacji - nie wiem jak w twoich stronach.
To norma 1mb - 0 i tak cały czas.maniek89 pisze:Moze to Twoj jednostkowy przypadek? Znajomi chwala sobie ten internet tym bardziej ze u nas juz po modernizacji - nie wiem jak w twoich stronach.
Czy ktoś już to sprawdził czy rzeczywiście pakiet wakacyjny przedłuża się pakietem 1gb bo ja uruchomiłem pakiet 200 mb na 30 dni i nić się nie porzedlużyłocolombo pisze:Nad czym się tu zastanawiać? Jest pakiet 1GB na 30 dni? Jest. Zgodnie z regulaminem można go przedłużyć kolejnym takim pakietem. A że jest równy pakietowi wakacyjnemu - Orange zrobiła prezent. Przecież bez powodu nie pojawiło się to w OO
Ale...jak wszyscy posiadacze pakietów wakacyjnych poprzedłużają sobie bonusy, pewnie dalej będzie to działało jak działało