• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

 #666737  autor: Duskhorizon
 09 paź 2013, 12:30
babeo pisze:Wystarczy czytać telepolis.pl a nie od raz na łatwiznę i pytać się na forum klik
A czy tam masz jakąkolwiek informacje czy pakiety są? Nie, masz informacje że będą wprowadzone. Ja pytam się czy ktokolwiek wie kiedy można się ich spodziewać :)

 #666781  autor: Flash999
 09 paź 2013, 17:26
Nowe pakiety mają jeden, ogromny minus - brak lejka!

Ciekawostką są pakiety cykliczne.

Rozliczanie co 50 KB (oddzielnie wysłane i odebrane).

Stacje bazowe w województwie podlaskim

 #666790  autor: user_delete19
 09 paź 2013, 18:03
no własnie niezbyt - sms jest mocno dyskretny, rozmowę łatwo przeliczyć a tutaj sobie przeglądamy strony, przeglądamy i nikt co pół minuty nie sprwadza licznika pobranych danych! jako bonus: operator zastrzega, że mierzenie ilości danych na urządzeniu może mieć się nijak do bilingu... bonus2: ceny za interenet poza pakietem są kosmicznie śmieszne, więc jak się nie zorientujesz to kilka dodatkowych megabajtó może wyczyścić Ci konto... paniemaju? ;)

 #666818  autor: słoneczny
 09 paź 2013, 20:08
Z tego co kojarzę, to chyba UKE wymusiło na opach, wysłanie sms-a sieciowego o niskim stanie pakietu lub końcu pakietu netu, więc nie jest to już taki drastyczny problem.
Oczywiście lejek jest wygodniejszy, ale nie ma aż takiej tragedii. Trzeba przy końcu trochę bardziej się kontrolować i tyle.

 #666867  autor: Niezgodna7
 10 paź 2013, 00:11
Słoneczko, będą dwa powiadomienia o końcu pakietu internetowego w nowych pakietach Orange
:- )
Pierwsze 80%, a drugie po zakończeniu.

 #666873  autor: Kris1992
 10 paź 2013, 00:45
lepiej wypada tutaj zaś play z mini max bo jest lejek i tak jak w nju powyżej 29/9/5 (rozmowy/sms/net) nie zapłacisz.

I tutaj nie musisz pamiętać o niczym.

 #666890  autor: KA
 10 paź 2013, 07:41
Lejek powinien być standardem. Może być tak wolny, że (prawie) nic się nie da na nim otworzyć, ale być powinien - dla bezpieczeństwa. Oczywiście dla tych, którzy kupili pakiet i im się skończył, bo lejek w VM (czyli nawet bez aktywacji pakietu) to już inna kategoria, nieosiągalna dla Orżnąć (i innych jak na razie także).

 #666919  autor: darek638
 10 paź 2013, 10:23
Calm7 pisze:Nic nie działa!
Jak to w Orange :-D

Nigdy więcej Play.

 #666934  autor: Edmund
 10 paź 2013, 11:47
A wg mnie jeżeli sieć nie oferuje pakietów z lejkiem (bo dla nich lejek to jest dopłacanie do interesu) to powinna oferować opcję (włączaną kodami ussd) automatycznego wyłączania/blokowania internetu po skończeniu się pakietu.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #667103  autor: mars28
 11 paź 2013, 08:38
Przecież zawsze chodzi o wydojenie dodatkowej kasy od tych, którzy się nie zorientują, że skończył się pakiet.

Domyślam się, że nie da się sprawdzić stanu pakietu krótkim kodem? Bo to raczej norma w Orange.

 #673003  autor: goral2099
 06 lis 2013, 21:00
A jak to jest z Yesem jeżeli chodzi o Zetafona? Bo na stronie Orange napisano że nie można korzystać z tej taryfy, natomiast mój znajomy będący w Zetafonie zmienił sobię taryfę na Yes bez żadnego problemu?

 #673007  autor: Niezgodna7
 06 lis 2013, 21:11
Wiele rzeczy nie działa, lub działa - trza indywidualnie sprawdzać.
Jak się nie da, trudno.
*
Mnie trochę irytuje ten Yes, bo jest NIEDOROBIONY, na kolanie składany.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #674282  autor: Orange Ekspert
 13 lis 2013, 08:51
goral2099 pisze:A jak to jest z Yesem jeżeli chodzi o Zetafona? Bo na stronie Orange napisano że nie można korzystać z tej taryfy, natomiast mój znajomy będący w Zetafonie zmienił sobię taryfę na Yes bez żadnego problemu?
Do tej pory, ze względów technicznych, oferta Orange Yes na kartę nie była dostępna dla Zetafonu.

Od wczoraj jednak istnieje już możliwość skorzystania z tego planu w Zetafonie.

Pozdrawiam,
Alicja
Orange Ekspert

 #674950  autor: Emsi
 15 lis 2013, 21:32
Jak wygląda w Orange kwestia starterów i taryf? Niektórzy operatorzy oferują startery, gdzie od razu przy ich zakupie możemy wybrać taryfę.

 #674969  autor: KC-KARLOS
 15 lis 2013, 22:52
Dodam, że nadal obowiązuje promocja na starterach, gdzie można dostać od 5 do 20 zł ekstra do Orange w pakietach co miesiąc przez pół roku. Wystarczy mieć aktywne konto. Zmiana taryfy na starterze z ONE do YES w ramach aktywnego bonusu starterowego nie spowoduje skasowania bonusu, ale tylko w tym przypadku.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #675160  autor: Emsi
 16 lis 2013, 19:59
Zmieniłem taryfę na Yes, migracja nastąpiła błyskawicznie. Dostałem SMS, że witają mnie w taryfie Yes, po czym etykietka na wyświetlaczu Orange POP zmieniła się w samo Orange. Po pewnym czasie próbuje wykupić pakiet no limit SMS-ów do pomarańczowych, a tu taki komunikat: "Dziękujemy za zgłoszenie. Usługa chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie. Pozdrawiamy. Orange" - tak było przy próbie bezpłatnym kodem *110*33#. Więc spróbowałem za pomocą SMS-a (płatnego!). Komunikat ten sam, czyli zostałem bez pakietu, a kasa z konta poszła. :?

 #675205  autor: Emsi
 16 lis 2013, 21:45
Przecież pisałem w tej sprawie na forum i polecaliście mi taryfę YES, że mogę w niej wykupić pakiet SMS-ów do Orange, a tu okazuje się, że tylko teoretycznie bo w praktyce jest inaczej. To jest tylko problem mojego numeru czy każdy w taryfie Yes tak ma? Jest jakiś mail do Orange, gdzie można napisać w tej sprawie? :smt011

 #675215  autor: Niezgodna7
 16 lis 2013, 22:06
Emsi. Ale czy mamy wpływ na Orange??
:- D
Poczekaj do jutra, próbuj smsem, bo kodem tym bardziej nie ruszy.
A jak nie, to dzwoń *100, reklamuj.
I proś o zwrot kasy za połączenie 1,5zł.
Aha, jeśli dzwonisz, naładuj baterię, czekaj nawet pół godziny na konsultanta.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #675251  autor: Emsi
 17 lis 2013, 00:03
Myślałem Calm7, że wiedziałeś o problemach pisząc, że taryfa robiona na kolanie. :) A czy któryś z użytkowników taryfy na forum też miał bądź ma takie problemy? Poszperałem po necie, na fanpage Orange i nie znalazłem nic napisanego wprost, ale z tego co znalazłem można snuć teorię, że problemy są. Na fanpage Orange nie mogę dodać postu, adresu mailowego też nie udostępniają. Znalazłem jakąś zakładkę na fejsie i tam napisałem. Dzwonić za 1,5zł nie zamierzam.
  • Strona 3 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8