• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 45
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 45

 #663311  autor: manyaky
 22 wrz 2013, 01:46
Błędzie trwaj...

 #663322  autor: auvi
 22 wrz 2013, 09:24
No, w końcu zareagowali, nie sądziłem, że stanie się to w sobotę późnym wieczorem, ale może taki "prezent" na urodziny mi zrobili? :)
Na jednej z kart, z której zginęło koło 10 GB, przywrócili środki z doładowania oraz aktywowali automatycznie 2 pakiety po 6 GB ważne przez dwa m-ce od wczoraj. Czyli reklamacja uznana i prawidłowo rozwiązana - dodatkowy czas na wykorzystanie pakietów oraz transfer (strata 10GB - przywrócenie 12 GB - zysk koło 2 GB) uznaję za rekompensatę za problemy i tydzień bez sieci.
Na drugiej karcie póki co cisza...

 #663881  autor: Duskhorizon
 24 wrz 2013, 16:49
auvi pisze:No, w końcu zareagowali, nie sądziłem, że stanie się to w sobotę późnym wieczorem, ale może taki "prezent" na urodziny mi zrobili? :)
Na jednej z kart, z której zginęło koło 10 GB, przywrócili środki z doładowania oraz aktywowali automatycznie 2 pakiety po 6 GB ważne przez dwa m-ce od wczoraj. Czyli reklamacja uznana i prawidłowo rozwiązana - dodatkowy czas na wykorzystanie pakietów oraz transfer (strata 10GB - przywrócenie 12 GB - zysk koło 2 GB) uznaję za rekompensatę za problemy i tydzień bez sieci.
Na drugiej karcie póki co cisza...

Czy zgłaszałeś formalnie reklamacje czy tylko zgłaszałeś na infolinii?

 #663945  autor: orson_dzi
 24 wrz 2013, 22:57
Duskhorizon pisze:zgłaszałeś formalnie reklamacje czy tylko zgłaszałeś na infolinii?
Czyli pisemnie z obowiązkowym dopiskiem - kopię przekazuje do UKE oraz UOKiK, a jak nie będzie pozytywnie, to idę do Play :!: ?

Reklamacje są tak samo rozpatrywane, pisemne, mailowe i telefoniczne.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #664100  autor: auvi
 25 wrz 2013, 19:04
@Duskhorizon, przeczytaj parę postów wstecz, pisałem wszystko na bieżąco. W skrócie: pierwsza reklamacja telefoniczna i brak reakcji do deklarowanego dnia i dzień później. Potem dwie reklamacje przez konto na orange.pl.

Dziś chcę poinformować, że przedwczoraj (23 IX) wieczorem w końcu zareagowali na drugą reklamację. Ale nie tylko to mnie cieszy najbardziej ale również fakt, że na drugiej karcie przywrócili cały transfer, czyli 12 GB, podczas gdy było tam wykorzystane koło 10 GB. Czyżby jednak Orange dawał prezenty? :)

 #665118  autor: mPablo
 30 wrz 2013, 19:59
Dziś na trzech kartach SIM pakiet wakacyjny działa jak chce, czyli nie działa. Orange, co się dzieje? :evil:

 #665134  autor: zielony71
 30 wrz 2013, 21:03
U mnie to samo.

 #665136  autor: mPablo
 30 wrz 2013, 21:15
Napisałem na tablicy Orange Polska na FB. Nawet się zainteresowali, ale czy coś pomogą to nie wiem. Tak mi się nie chce pisać reklamacji...

 #665210  autor: parasite
 01 paź 2013, 11:27
Przecież to jest normalne działanie w tej sieci. Częściej ten pakiet nie działa, niż działa.

 #665214  autor: auvi
 01 paź 2013, 11:44
U mnie w zeszły łikend, od piątku do soboty, ciągłe rozłączanie. Raz podziała 3 godziny, raz 3 minuty i zwis, oczywiście "cichy zwis", bo modem świeci, IP jest widoczne w routerze, a net nie działa. Nie rozumiem tego.

PS. A przed chwilą to samo, ledwo się połączyłem i już rozłączył, nawet tego posta piszę na raty, resetując modem.

PS2. lubelskie, powiat chełmski (nie wiem czy to ma znaczenie)

 #665215  autor: Piescoch66
 01 paź 2013, 11:59
U mnie do piątku to nawet ciągnął. Ale od soboty sesje po 20MB.

 #665243  autor: parasite
 01 paź 2013, 14:20
Nie ma co, niezłą reklamę sobie robią.

 #665265  autor: pakierhakierxd
 01 paź 2013, 16:03
Orange zawsze coś kombinuje ...

Pozdrawiam :)

 #665350  autor: mth90
 01 paź 2013, 22:27
Do końca ubiegłego tygodnia działał zaskakująco dobrze jak na Orange. Od wczoraj nie da się wcale korzystać, mimo że router pokazuje aktywna sesje i dostęp do internetu. Nawet proste, tekstowe strony się nie ładują, nie mówiąc już o stronie banku, tak by można było doładować inną ofertę...
Atrakcyjne warunki? Zgoda. Szkoda tylko, że jakość usługi to jakiś ponury żart.

 #665372  autor: wook
 02 paź 2013, 00:40
u mnie działa bez problemów ostatnimi czasy

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #665613  autor: auvi
 03 paź 2013, 09:12
Kupiłem na znanym portalu kartę Plusa i działa bez problemu przez wiele godzin, nawet pograć się da po sieci, chociaż pingi duże 80-150 ms, to jednak nie zrywa połączeń.
Natomiast Orange przy tym samym poziomie sygnału (router na obu kartach pokazuje trochę ponad 50%) potrafi zerwać kilka razy pod rząd, szczególnie wtedy gdy zaczyna się transfer większej ilości danych. I niech ktoś przekona mnie, że to nie jest celowe działanie. Dali po prostu marchewkę na kiju, która im się w ogóle nie opłaca, bo cena 1 zł za 1 GB to jest to czego żadna firma obecnie nie oferuje. W ofertach na kartę z oficjalnych dystrybucji najtańszy gigabajt znalazłem obecnie w T-Mobile (5 zł), a w abonamencie w Orange (2,5 zł) i Cyfrowym Polsacie (ok 3 zł) - założeniem była kwota na Internet nie większa niż ok. 50 zł/mc.

 #665725  autor: Cage
 03 paź 2013, 19:55
Wczoraj i dziś nie można sprawdzić ilości tego pakietu.
Po wysłaniu SMS o treści SALDO na 260, to przychodzi zwrotny SMS o treści:
Bledna komenda. Sprawdz poprawne komendy obslugi pakietow internetowych na www.orange.pl.
Wiem, że na tej karcie SIM mam jeszcze transfer danych i czas na jego wykorzystanie, tylko nie wiem jak teraz sprawdzić ilość i ważność.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic

 #665790  autor: auvi
 04 paź 2013, 02:09
Przez kilka godzin wczoraj orange online nie działało. Ciągle coś się pierniczy w tej firmie.

 #665868  autor: mPablo
 04 paź 2013, 19:12
Dziś złożyłem na jednym numerze reklamację. Jak się zmobilizuję to złożę jeszcze na dwóch innych. Was też do tego zachęcam, bo inaczej Orange będzie mogło udawać, że nic się nie dzieje.
  • Strona 13 z 45
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 45
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 45