Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
999
Rejestracja
09 maja 2012, 22:28
Lokalizacja
Polska
auvi pisze:No, w końcu zareagowali, nie sądziłem, że stanie się to w sobotę późnym wieczorem, ale może taki "prezent" na urodziny mi zrobili?
Na jednej z kart, z której zginęło koło 10 GB, przywrócili środki z doładowania oraz aktywowali automatycznie 2 pakiety po 6 GB ważne przez dwa m-ce od wczoraj. Czyli reklamacja uznana i prawidłowo rozwiązana - dodatkowy czas na wykorzystanie pakietów oraz transfer (strata 10GB - przywrócenie 12 GB - zysk koło 2 GB) uznaję za rekompensatę za problemy i tydzień bez sieci.
Na drugiej karcie póki co cisza...
Czyli pisemnie z obowiązkowym dopiskiem - kopię przekazuje do UKE oraz UOKiK, a jak nie będzie pozytywnie, to idę do PlayDuskhorizon pisze:zgłaszałeś formalnie reklamacje czy tylko zgłaszałeś na infolinii?