• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 12 z 45
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 45

 #662373  autor: auvi
 17 wrz 2013, 15:22
Ponad 11 GB to nie resztki, przymknąłbym oko na kilkaset MB, ale... sam rozumiesz.

Swoją drogą to czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jaka jest "hurtowa" cena 1 GB u danego operatora? Bo patrząc na cenniki pakietów, gdzie 1 GB, za który płaci użytkownik od 5 zł w górę, budzi się niesmak na taką cenę. A już na pewno jeśli chodzi o transfer dołączany do smartfona - 15-20 zł za 1 GB - zgroza. Dlaczego tak jest?

 #662390  autor: Blank
 17 wrz 2013, 16:07
jaka jest "hurtowa" cena 1 GB u danego operatora?
Raczej nie ma czegoś takiego. Coś takiego występuje tylko w Aero2 i innych spółkach Solorza, a ceny te są wyższe niż niejednokrotnie zwykli użytkownicy mają (bo mogą oferować i 1GB za 50 zł, skoro pieniądze i tak idą do jednej kieszeni, to mi wygląda po prostu na pranie pieniędzy).
Co najwyżej dotyczy to operatorów wirtualnych, którzy płacą infrastrukturalnym za wykorzystanie ich sieci, ale te dane nie są raczej ogólnodostępne.
Dlaczego tak jest?
A po co sprzedawać taniej, jak można więcej zyskać. Skoro użytkownik jest w stanie zapłacić więcej, to operatorom nie opłaca się obniżać ceny.
Tutaj warto zauważyć też, że operatorzy nie mogą dać zbyt niskiej ceny, bo częstotliwości radiowe nie należą do zbyt pojemnych. Operatorzy płacą za infrastrukturę, obsługę klienta, jak i stacji, marketing, itd.
No i muszą mieć jeszczę zysk...

Nie zmienia to faktu, że ceny za pakiety, szczególnie w abonamentach są po prostu ko(s)miczne, zaś operatorzy w celu zwiększenia zysku, powiększają ceny i wielkości pakietów.
Przykładem może być T-mobile (na kartę), który zwiększył najmniejszy pakiet z 100 MB na 250 MB i przy okazji cenę z 9 na 10 zł (stara taryfa), oraz Play, który w nowych taryfach abo oferuje jedynie pakiet 2GB (wcześniej 500 MB i 1-2.5GB w zależności od planu).
Podobnie, zapewne i niestety będzie z pakietami innymi niż internetowe.
Stratni są na tym ci najmniej korzystający, a tych jest najwięcej. Zyskuje operator, dzięki między innymi oferowaniu nielimitowanych pakietów (wizerunkowo pozytywne).

Przykład? Play 600 SMS za 6 zł zmieniony na nielimitowane za 10 zł, usunięcie starych taryf limitowanych i zastąpienie ich nielimitowanymi.
Pytanie ile osób potrzebuje więcej niż 600 SMSów, lub 400 minut wydaje się w tym wypadku zasadne.

Ogółem, operatorzy starają się zwiększać zysk, sprawiając przy tym wrażenie, iż oferują coraz bardziej atrakcyjne usługi.
Ponad 11 GB to nie resztki, przymknąłbym oko na kilkaset MB, ale... sam rozumiesz.
Ja nie przymknąłbym oka nawet na kilkadziesiąt. Po prostu miałem dosć Orange :D
I zdecydowanie 11GB to nie resztki. Trzymam kciuki ;)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #662497  autor: Flash999
 17 wrz 2013, 22:43
Orange totalnie olewa klientów.
Zgłosiłem reklamację - aktywowałem pakiet 6 GB, zniknął z dnia na dzień a przez transfer zniknęły pieniądze z konta.

Oczywiście reklamacja uznana pozytywnie, kasa wróciła.
Kolejny SMS, pakiet wakacyjny został przyznany (nowy, całe 6 GB). Sprawdzam na Orange Online - OK, 6144 MB

Odpalam Internet. Połączenie zostało zerwane.
SMS o treści:

"OPERATOR: BRAK ŚRODKÓW NA KONCIE"

Fantastycznie! Znów zżarło kasę.

Pakiet nietknięty, wciąż całe 6 GB. W billingu wszystko widać, bierze z: Konto Główne.

Dziękuję za niemiłe doświadczenia, nie mam ochotny znów się użerać i tracić cenny czas na składanie reklamacji.

Doświadczenia trzymam na przyszłość, a sam jeśli chodzi o NetWorkS! preferuję T-Mobile.

Stacje bazowe w województwie podlaskim

 #662517  autor: romano_m
 18 wrz 2013, 08:22
Calm7 pisze:Divhas, udusić Cię już dzisiaj?
;-D
..oraz 500Mb za 15zł.
Calm7 możesz mi podać linka do tych pakietów w Orange One porównam z OFnK.

I jeszcze jedno pytanie, czy jakbym przeszedł ponownie na taryfę OFnK i wybrał usługę Zetafon to mogę nadal mieć rok ważności konta? Czy dostaje jakieś bonusy do doładowań za to, że jestem w Zetafon?

 #662522  autor: kamil1221
 18 wrz 2013, 08:58
W Zetafonie nie działa RWK. Za doładowania nie otrzymujesz bonusu - jest to of. z telefonem.

Bonus możesz dostać przy Minutofonie - czyli bezterminalówce na karte z lojalką.

 #662559  autor: Duskhorizon
 18 wrz 2013, 12:20
Oczywiscie zero kontaktu ze strony Orange na temat reklamacji - zniknięcia pakietu...

Żenada.

 #662566  autor: manyaky
 18 wrz 2013, 12:56
Duskhorizon pisze:Oczywiscie zero kontaktu ze strony Orange na temat reklamacji - zniknięcia pakietu...

Żenada.
Jak zero kontaktu? To znaczy, że uznana.

 #662576  autor: Duskhorizon
 18 wrz 2013, 13:50
No ale pakietu jak nie było tak nie ma :)

 #662594  autor: manyaky
 18 wrz 2013, 14:44
No jeśli to była reklamacja (a wątpię) zgodna z regulaminem świadczenia usług i wyraziłeś żądanie aktywacji pakietu, to teraz napisz do BOK z prośbą o włączenie.

 #662602  autor: Duskhorizon
 18 wrz 2013, 15:10
No ale za słówka to mnie nie łap. zgłaszałem sprawe na infolinii, pani odnotowała i miał sie ktoś ze mna kontaktowac w ciągu 3-4 dni..

Czyli sam się musze do nich dobijać teraz ponownie?

 #662610  autor: zielony71
 18 wrz 2013, 15:39
kamil1221 pisze:W Zetafonie nie działa RWK. Za doładowania nie otrzymujesz bonusu - jest to of. z telefonem.

Bonus możesz dostać przy Minutofonie - czyli bezterminalówce na karte z lojalką.
Jak nie ma bonusu jak jest? Wiem na pewno bo dostaję.

 #662615  autor: MarekAG
 18 wrz 2013, 15:50
Duskhorizon pisze:No ale za słówka to mnie nie łap. zgłaszałem sprawe na infolinii, pani odnotowała i miał sie ktoś ze mna kontaktowac w ciągu 3-4 dni..

Czyli sam się musze do nich dobijać teraz ponownie?
Potraktowała to jako zwykłe zgłoszenie, a nie reklamacje. Wyślij im mejla lepiej z reklamacją.

 #662628  autor: orson_dzi
 18 wrz 2013, 16:53
Duskhorizon pisze:Oczywiscie zero kontaktu ze strony Orange na temat reklamacji - zniknięcia pakietu...
Zgodnie z polskim prawem czas na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 30 dni.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #662671  autor: kamil1221
 18 wrz 2013, 20:05
zielony71 pisze:
kamil1221 pisze:W Zetafonie nie działa RWK. Za doładowania nie otrzymujesz bonusu - jest to of. z telefonem.

Bonus możesz dostać przy Minutofonie - czyli bezterminalówce na karte z lojalką.
Jak nie ma bonusu jak jest? Wiem na pewno bo dostaję.
Bonusy do startera to nie to samo co bonus od podpisania umowy - chyba że inaczej stanowi promocja (np zawierana na orange.pl lub przedłużając umowę).

 #662683  autor: sosen
 18 wrz 2013, 20:57
Jeśli to reklamacja to do 30 dni. Jeśli jakiś problem techniczny to zazwyczaj trwa to mniej. Wszystko zależy od tego jaki to jest problem.

 #663167  autor: manyaky
 21 wrz 2013, 02:27
Duskhorizon pisze:No ale za słówka to mnie nie łap. zgłaszałem sprawe na infolinii, pani odnotowała i miał sie ktoś ze mna kontaktowac w ciągu 3-4 dni..
Nie łapę za słówka, tylko jak ktoś pisze takie rzeczy, jeszcze z 'żenada' na końcu, to mnie krew zalewa.
Duskhorizon pisze:Oczywiscie zero kontaktu ze strony Orange na temat reklamacji - zniknięcia pakietu...

Żenada.
Jak wyżej napisano i jak podejrzewałem nie była to reklamacja, tylko zgłoszenie, które Orange sobie zlewa. Proponuję zgłosić jeszcze raz i jednocześnie wysłać oficjalną reklamację.

 #663173  autor: auvi
 21 wrz 2013, 08:52
Powiem wam, że jednak jest DNO.

Kilka dni temu sprawdzałem na orange.pl ilość pozostałych danych z tego pakietu - było 9500 MB. Zaraz po tym pobrałem aktualizację gry, 1500 MB oraz kilka programów - kilkaset MB, no góra 1 GB, powinno więc zostać około 7000. Zdziwiłem się, gdy zalogowałem się wczoraj, bo zostało niewiele ponad 6 GB.
Puściłem aktualizację systemu (Linux), która zabrała 2,5 GB. Dziś próbuję włączyć Internet - "Błąd ładowania strony". Łączę się z innej karty i loguję na orange.pl - konto puste. A powinno zostać ponad 4 GB.
Wniosek? Orange zabiera z "wakacyjnych pakietów" dużo więcej danych niż to wynika z faktycznego zużycia.

Dodam, że od ponad roku używania netu mobilnego różnych firm (Cyfrowy Polsat, Aero2, Orange) zużywałem średnio 5-6 GB / mc. Dziś okazało się, że w ciągu 3 tygodni września gdzieś uciekło drugie tyle...

I to już druga moja karta, z której "wyciekł" pakiet. Odpowiedzi na pierwszą reklamację wciąż nie uzyskałem, a deklarowali, że odpowiedzą do 20 września.

 #663184  autor: okti51
 21 wrz 2013, 10:44
Przed chwilą się loguję na orange.pl , żeby sprawdzić do kiedy mam pakiet, a tam mi pokazuje, że do wczoraj i normalnie jest limit pakietu. Teraz wchodzę na neta w telefonie i wszystko pięknie śmiga, a z konta jak na razie nic nie ubyło.

 #663193  autor: wook
 21 wrz 2013, 11:16
@up masz to samo co ja, mi też niby skończyła się ważność (kilka dni temu) a pakiet działa, z konta nic nie ma szansy zabrać bo mam 0 (karta kupiona tylko do tego netu)

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #663194  autor: okti51
 21 wrz 2013, 11:20
Ja na szczęście mam 2 z groszami, więc jak coś to za dużo nie stracę:)
  • Strona 12 z 45
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 45
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 45