teps86 pisze:przychodzą faktury do zapłaty na 109,41, a nie 64,90... I teraz pytanie czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i wystarczy tylko zgłosić reklamację bo coś w systemie się nie bilansuje czy to jakaś grubsza sprawa?
Dodatkowo zastanawia mnie dlaczego na iboa internet 2gb jest jako usługa na 6 miesięcy do 16.10 br (miało oczywiście być na cały okres 24m)?
Będę wdzięczny za pomoc!
Też jakoś wtedy przedłużałem, te same warunki chyba nawet "ugrałem".
I spotkała mnie chyba ta sama sytuacja, ale natychmiast zareagowałem - połapałem się po IBOA, że coś nie tak z pakietami: 2GB netu, no-limit rozmowy do T-Mobile i no-limit SMSy do wszystkich zostały nieprawidłowo podpięte - po standardowych, "regulaminowych" cenach, a nie po cenach promocyjnych typu 1,99zł, etc.
Jeśli rzeczywiście się tak stało, że źle Ci podpięli pakiety - powinni zwrócić pieniążki...
Mam nadzieję, że trochę pomogłem
