• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #657595  autor: SomalijskiWluczega
 27 sie 2013, 12:29
Witam
Czy ktoś też nie może sprawdzić stanu swojego konta poprzez kod *127# czy na stronie nju po zalogowaniu się nie ma możliwości sprawdzenia stanu konta??
Jest to jakaś poważniejsza awaria czy coś majstrują (np w cennikach czy coś??) i dlatego nie ma możliwości sprawdzenia stanu konta w nju mobile?
Mam też pytanie - czy w orange jest podobny problem czy problem występuje TYLKO nju (a dokładnie nju buzz)??

 #657609  autor: Sahim
 27 sie 2013, 13:06
W orange można sprawdzić stan konta. W Nju też działa.

 #657614  autor: user_delete27
 27 sie 2013, 13:26
Potwierdzam, u mnie tez wszystko dziala. Zarówno strona jak i kody.

 #657621  autor: SomalijskiWluczega
 27 sie 2013, 13:57
dziadek186 pisze:Potwierdzam, u mnie tez wszystko dziala. Zarówno strona jak i kody.
to ciekawe bo u mnie dzisiaj jak chcę sprawdzić stan konta przez internet to widzę taki oto komunikat: "Nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie później." i tak ciągle.
Podobny komunikat jest przy kodzie *127#.

Czyżby to tyczyło się TYLKO mojego numeru??
Aż nie chce mi się w to uwierzyć??

[ Dodano: 2013-08-27, 15:57 ]
chyba Im się coś system pozawieszał bo teraz jak się zaloguje i chcę wejść na swoje konto widzę taki komunikat: "musisz być klientem nju mobile, aby mieć dostęp to tej zakładki ->dołącz do nas"
No jakaś parodia - mam u nich abonament od początku kiedy zaczynali - a teraz takie kwiatki mi odstawiają?!

 #658182  autor: robertnik
 29 sie 2013, 17:55
No dziś i ja mam taki komunikat:
Obrazek
Na Facebooku dostałem odpowiedź:

"Robert, utrudnienia powinny zostać usunięte do 30.08. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość."

Od siebie dodam:
Wierzę że 2013r ;)