BBViki pisze:Markadiusz pisze:BBViki pisze:nie bardzo uśmiecha mi się pozbywać tego akurat telefonu na ok 14 dni
Ale to nie jest telefon za 200 zł, żeby tak po prostu olać sprawę i przyjąć, że problem nie istnieje. Chyba, że serwis to tylko Regenersis (nie wiem, jak jest u Nokii), to może faktycznie nie ma sensu się męczyć.
No nie jest za 200zł, a po tym jak kilka-kilkanaście tygodni temu śledziłam zmagania użytkowników tego modelu z serwisami, stwierdzam że jedyną słuszną decyzją, byłoby oddanie go ze wzglądu na "niezgodność towaru z umową" i zakup czegoś innego.
Można przysłać telefon do serwisu z dokładnym opisem usterki, czyli kiedy pojawiają się "kropeczki", czy podczas oglądania wykonanych aparatem zdjęć czy podczas korzystania z telefonu np. oglądania stron www, czytania sms itp.. Dwa opisy i dwie różne wskazówki dla serwisanta. Serwis to obsłuży.