• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #654796  autor: solidburn
 14 sie 2013, 12:36
galtom pisze:No tak, ale oferty firmowe to inna bajka. Przeciez nie otworze fiemy, po to,zeby abonament za 24 wykupic. Porownujmy "cywilny" prepaid i abo, dostepny dla wszystkich.

A co do neta + no limit. Z pakietem 700 mb (ktory niestety musze raz na miesiac przez www uruchomic) wychodzi mi 26 zl....
Tak samo jak czajenie się na 2x doładowanie dzielenie 1GB neta na 3 miesiące, pakiet 700MB bez lejka to zaraz doliczy mi + 19zl bo dzieciaki tel się pobawią , kupie abo sprzedam tel i średnio wyjdzie m... już to widzę jak kasę ze sprzedaży ląduje na lokacie i co miesiąc wybieram xx złoty na dopłacenie do abo i cała reszta kosmicznych pomysłów jakie tu można przeczytać :) ufff to już prościej założyć firmę ;) i zapomniałeś o sms i mms :) cały ten no limit to nie jest usługa kompleksowa ja chce używać tel do wszystkiego
nie myśleć o pakietach, terminach itd itd w cywilnych abo wyjdzie pewnie trochę więcej
są wersje za np za 34zl ale nie będzie to też 60zł za kompleksowy abonament

 #654845  autor: galtom
 14 sie 2013, 14:42
Czytalem,
Pan strasznie nerwowy jakis - wyslal info o przeniesieniu numerow to mial czekac.
Cos mu sie zle wyswietlali kliknal... Nie wiem w czym problem skoro go fajnie potraktowali i powiedzieli, ze pomimo anulacji prosby o migracje i tak mu to zrobia. Dla mnie to raczej znalezaloby firme pochwalic za takie podejscie anie krzyczec ze sa zli!!!

Z mojej strony takie info. Moj okres rozliczeniowy to 23/24. Numer przniesono mi fizycznie na karte 20. Ze swojej glupoty (strona sie cos nie przladowywala, nie dosc ze wykupilem pakiet netu 700mb za 7 zl (potem sie zorientowalem, ze przeciez tego nie wykorzystam) to zorbilem to dwa razy.
Ale mowie, trudno, moja wina.

Napisalem do nju (dla swietego spokoju - zawsze to dwa browary ;-) ).
Pierwsza odp. , ze niestety, tego drugiego pakietu mi nie moga anulowac... OK, tego sie spodziewalem, trudno.

Przylecialem po 2 tyg za granica do PL i przychodzi SMS, ze moja prosba zostala jeszcze raz rozpatrzona i ze wystaili korekte do faktury - na 7 zl. Milo!!!!


Nie musieli, ja sie nie awanturowalem, a oddali - duzy pozotyw w moich oczach. Jak na razie, zbieraja plusy. Poza tym obsluga klienta dziala chyba sprawniej niz w Play....

Pozdrawiam,
Galtom

 #654927  autor: user_delete19
 14 sie 2013, 21:03
solidburn pisze:a wystarczy mieć przykładowo dobry abonament firmowy
tia... bo każdy z ulicy dostanie abonament firmowy #facepalm
galtom pisze:Nawet jesli to wychodzi pare zlotych wiecej to jakos mam wrazenie
inni nie mają wrażenia tylko sobie policzyli po prostu, bobrze drogi =,=

co do abonamentów jeszcze - niektórzy mają nieregularny zwyczaj używania telefonu - czasami intensywniejszy miesiąc, czasami w ogóle się nie używa przed miesiąc albo dwa - abonament i tak trzeba płacić - głupota straszna...

 #654933  autor: galtom
 14 sie 2013, 21:28
wojciech pisze:inni nie mają wrażenia tylko sobie policzyli po prostu, bobrze drogi =,=
???? Pilismy razem???? Nie przypominam sobie....

Pozdrawiam,
Galtom

 #654971  autor: solidburn
 15 sie 2013, 00:03
wojciech pisze:
tia... bo każdy z ulicy dostanie abonament firmowy
bo każdy ma naście lat i masę czasu żeby siedzieć 24h czaić na 2x doładowanie pakieciki, bonusy,sprzedawanie tel pilnowanie terminów, ważności, stanów
i inne cuda na kiju #facepalm

wojciech pisze: co do abonamentów jeszcze - niektórzy mają nieregularny zwyczaj używania telefonu - czasami intensywniejszy miesiąc, czasami w ogóle się nie używa przed miesiąc albo dwa - abonament i tak trzeba płacić - głupota straszna...
Osoba dorosła żyjąca, pracująca mająca rodzinę na co dzień zwyczajowo
kontaktuje się ze światem tel jest nieodłącznym atrybutem życia
taki abonament to ~30zł

Byłem na urlopie x tygodni a zapłaciłem za net,tv a nie używałem ! - głupota straszna...

no ale pewnie są szczęśliwcy co mogą być offline miesiącami... :)

 #654977  autor: ciekawy
 15 sie 2013, 00:42
galtom, mi tam wszystko jedno czy abonament czy karta, najważniejsza jest oferta i ile wydam miesięcznie, to czy to jest abonament czy karta to jest dla mnie na drugim miejscu, a dlaczego ludzie wybierają karte jak dla mnie to proste, brak formalności typu zawarcie umowy, wypowiedzenie

 #655019  autor: Ventussi
 15 sie 2013, 10:37
Trochę boję się podpisywać abonamenty z uwagi na fakt, że może dojść do jakiejś pomyłki w systemie i pewnego dnia dostanę rachunek na kilkaset złotych. Wtedy najczęściej trzeba go opłacić, a ewentualny zwrot nadpłaty to kwestia czasu przyszłego. Innymi słowy "pan nam zapłaci te 500zł a w przyszłym miesiącu panu zwrócimy te 440zł, albo nie będzie pan płacił przez 10 miesięcy". Tu jest Polska, tu się można i właściwie trzeba spodziewać wszystkiego. Jest tyle dziur w polskim prawie, że na pewno jakaś się znajdzie na taki przekręt. A mnie nie stać na wywalenie na abo tych kilkuset złotych w razie takiej sytuacji. Ja rozumiem, że inni szastają sałatą na prawo i lewo, ale nie ja. W międzyczasie przyjdzie komornik, zabierze kilka rzeczy a ja za 2 lata dostanę przeprosiny za zaistniałą sytuację. Tylko, że wtedy to oni sobie te przeprosiny będą mogli wsadzić tam, gdzie światło nie dochodzi.

 #655029  autor: DanielR
 15 sie 2013, 11:43
solidburn pisze:bo każdy ma naście lat i masę czasu żeby siedzieć 24h czaić na 2x doładowanie pakieciki, bonusy,sprzedawanie tel pilnowanie terminów, ważności, stanów
i inne cuda na kiju #facepalm
Ciekawe. A na latanie po mieście i tracenie czasu, by opłacić rachunek za abonament, to już "osoba dorosła" czasu nie musi znaleźć? Na aktywację np. pakietu internetowego w nju. też nie?

Czytałem już niejedne płacze tzw. "osoby dorosłej" która to żaliła się, że zapomniała opłacić rachunek, a wstrętny operator zablokował jej usługi. I teraz jest w czarnej d*pie, bo nie może wykonywać połączeń i wysyłać SMS-ów, ale - w przeciwieństwie do pre-paid, nie może ich też odbierać!
Sorry Winnetou, powielasz tylko błędne oceny takich osób jak galtom. :|
Przestań bawić się w tak prostackie uproszczenia. Abo - osoba dorosła, karta - dzieciak.
Obie opcje korzystania z usług operatora maja swoje wady i zalety, niezależnie od wieku abonenta, który z nich korzysta.
Tak się składa, chyba o tym zapomnisz, że są osoby dorosłe, które w danej chwili zwyczajnie nie mogą (choćby nawet chciały) podpisać umowy. :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #655033  autor: Artur051
 15 sie 2013, 11:52
Ja od zawsze korzystam z ofery pre-paid. Konto doładowuję maksymalnie 50zł/3mce i spokojnie mi wystarcza na wszystkie usługi w okresie ważności. Po za tym cenię sobie wolność i nie chcę się wiązać z żadnym operatorem, zwłaszcza że doświadczyłem już kilka razy zasięg nie jest "pewnikiem". Wcześniej niż przed Play-em korzystałem z Orange. Było ok póki miałem 3g w mieszkaniu, lecz pewnego dnia postanowili wyłączyć nadajnik i w domu pozostało same zapchane EDGE. Sytuacja ma miejsce od 2 lat - do tej pory w zasięgu nic się nie zmieniło. Gdybym więc związał się z poręczą w jakikolwiek sposób - żałowałbym. No i kwestia rachunków - wygodniej mi zasilić konto, zwłaszcza przez internet lub z terminala w kiosku, który mam pod nosem na parkingu ;)

 #655034  autor: Ventussi
 15 sie 2013, 11:54
Denerwuje mnie właśnie takie myślenie, że dorosły to abo, dzieciak - karta. Mam 24lata, nie czuję się dzieckiem i wcale nie zamierzam przechodzić na abo, bo to najnormalniej w świecie jest zobowiązanie do płacenia co miesiąc, a ja nie chcę niczego płacić co miesiąc, tylko wtedy, gdy zużyję kasę na koncie, a nie wtedy, kiedy mi operator każe. I podobnie myśli cała moja rodzina. Wszyscy mamy telefony na karty i jest nam z tym bardzo dobrze :) Nawet mój dziadek, który ma 84 lata używa Tak Taka HOT (od zawsze, po prostu się przyzwyczaił do ERY i nie chce niczego innego).

 #655035  autor: Artur051
 15 sie 2013, 11:55
DanielR pisze:Przestań bawić się w tak prostackie uproszczenia. Abo - osoba dorosła, karta - dzieciak.
Oo. Jakoś większość ludzi, wokół których się obracam - niezależnie od wieku - korzysta z pre-paida. ;). Pierwszy raz widzę tak dziecinne wypociny tj tak śmieszne uogólnianie ;)

[ Dodano: 2013-08-15, 11:57 ]
Ventussi pisze:Mam 24lata, nie czuję się dzieckiem i wcale nie zamierzam przechodzić na abo, bo to najnormalniej w świecie jest zobowiązanie do płacenia co miesiąc, a ja nie chcę niczego płacić co miesiąc, tylko wtedy, gdy zużyję kasę na koncie, a nie wtedy, kiedy mi operator każe. I podobnie myśli cała moja rodzina. Wszyscy mamy telefony na karty i jest nam z tym bardzo dobrze
Witaj w klubie - jestem tylko rok młodszy ;) A mam identyczne zdanie i sytuację ;)

 #655039  autor: solidburn
 15 sie 2013, 12:06
DanielR pisze: Ciekawe. A na latanie po mieście i tracenie czasu, by opłacić rachunek za abonament, to już "osoba dorosła" czasu nie musi znaleźć? Na aktywację np. pakietu internetowego w nju. też nie?

Czytałem już niejedne płacze tzw. "osoby dorosłej" która to żaliła się, że zapomniała opłacić rachunek, a wstrętny operator zablokował jej usługi. I teraz jest w czarnej d*pie, bo nie może wykonywać połączeń i wysyłać SMS-ów, ale - w przeciwieństwie do pre-paid, nie może ich też odbierać!
Sorry Winnetou, powielasz tylko błędne oceny takich osób jak galtom. :|
Przestań bawić się w tak prostackie uproszczenia. Abo - osoba dorosła, karta - dzieciak.
Obie opcje korzystania z usług operatora maja swoje wady i zalety, niezależnie od wieku abonenta, który z nich korzysta.
Tak się składa, chyba o tym zapomnisz, że są osoby dorosłe, które w danej chwili zwyczajnie nie mogą (choćby nawet chciały) podpisać umowy. :wink:
Jest 2013 rok jest jeszcze jakiś bank w PL bez dostępu online ? że trzeba po mieście biegać ? dodatkowo zlecenie stałe na 30zł chyba nie zrujnuje domowego budżetu ?
w play jak nie zapłacę przez parę tyg nie zabijają za to wiec nie przesadzajmy :)
O ile pamiętam prepaid też trzeba doładowywać a co się stanie jak jesteś w "lesie" i nagle koniec kasy na koncie ?

Tu nie chodzi o dorosły dzieciak itd itp tylko zwrócenie uwagi ze abonamenty są już tak tanie i to nawet te nie firmowe że za te 30zł można już mieć kompleksowa usługę bez zabawy w prepaid ale to już jak kto potrzebuje

 #655046  autor: Ventussi
 15 sie 2013, 12:33
Przez chwilę myślałem, czy nie wziąć abonamentu w T-Mobile (tylko SIM) za 19,90zł. Nawet mi odpowiadał, ale doszedłem do wniosku, że i tak bym w kółko sprawdzał, ile wykorzystałem minut/smsów. Ja tak po prostu mam. Wolę trzymać rękę na pulsie. A skoro bym sprawdzał w abonamencie, to równie dobrze mogę sprawdzać na karcie i przy okazji nie muszę się martwić o regularne opłaty (mam RWK, więc płacę, kiedy mi się kasa skończy).

 #655048  autor: DanielR
 15 sie 2013, 12:37
solidburn pisze:Jest 2013 rok jest jeszcze jakiś bank w PL bez dostępu online ? że trzeba po mieście biegać ? dodatkowo zlecenie stałe na 30zł chyba nie zrujnuje domowego budżetu ?
w play jak nie zapłacę przez parę tyg nie zabijają za to wiec nie przesadzajmy :)
O ile pamiętam prepaid też trzeba doładowywać a co się stanie jak jesteś w "lesie" i nagle koniec kasy na koncie ?
Wypowiadasz się nie czytając wcześniejszych postów innych - w tym i moich.
To, że Ty w ten sposób opłacasz rachunki, nie oznacza, że robi tak każdy posiadający abonament. Tak samo pre-paid można doładować praktycznie w każdym momencie przez stronę internetową, bez wychodzenia z domu. Może i stałe zlecenie nie zrujnuje budżetu domowego, Tobie. Inni nie widzą potrzeby wydawania na tę usługę chociażby 30 zł.

Ja nie wiem kiedy Tobie mogą lub nie mogą zablokować numer. Ja po prostu piszę o faktach. Wystarczy przejrzeć chociażby forum Telepolis lub Play, gdzie "dorosłe dzieci" nie potrafiące korzystać z abonamentu, żalą się, że im zablokowano im numer. Ale w podobny sposób żalą się też abonenci pozostałych sieci.

Ależ ja przecież nigdzie nie przeczę, że pre-paid trzeba doładowywać! Wręcz przeciwnie. Ten przykład z "lasem", czy "byciem gdzieś w polu" lub ew. "dziurze zabitej dechami" jest mi znany. To oklepana argumentacja osób z "obozu przeciwnego".
Nie chce mi się znów rozpisywać. Ale zastanów się. Masz samochód? Jesteś kierowcą? Jak Ty, lub inni kierowcy radzą sobie z takim "pre-paidem na kółkach" - już przecież od dziesiątek lat? :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #655054  autor: solidburn
 15 sie 2013, 12:58
DanielR pisze: To, że Ty w ten sposób opłacasz rachunki, nie oznacza, że robi tak każdy posiadający abonament. Tak samo pre-paid można doładować praktycznie w każdym momencie przez stronę internetową, bez wychodzenia z domu. Może i stałe zlecenie nie zrujnuje budżetu domowego, Tobie. Inni nie widzą potrzeby wydawania na tę usługę chociażby 30 zł.

Ja nie wiem kiedy Tobie mogą lub nie mogą zablokować numer. Ja po prostu piszę o faktach. Wystarczy przejrzeć chociażby forum Telepolis lub Play, gdzie "dorosłe dzieci" nie potrafiące korzystać z abonamentu, żalą się, że im zablokowano im numer. Ale w podobny sposób żalą się też abonenci pozostałych sieci.

Ależ ja przecież nigdzie nie przeczę, że pre-paid trzeba doładowywać! Wręcz przeciwnie. Ten przykład z "lasem", czy "byciem gdzieś w polu" lub ew. "dziurze zabitej dechami" jest mi znany. To oklepana argumentacja osób z "obozu przeciwnego".
Nie chce mi się znów rozpisywać. Ale zastanów się. Masz samochód? Jesteś kierowcą? Jak Ty, lub inni kierowcy radzą sobie z takim "pre-paidem na kółkach" - już przecież od dziesiątek lat? :wink:
Coraz więcej ludzi płaci online i co mi tam tel prąd, gaz kredyty, raty, kablówka, internet zus , podatek ubezpieczanie itd itd bym się żywcem zarypał jak bym latał co dwa dni bo coś się ciągle kończy albo zaczyna i kolejna karteczkę w okienku wypełniał potem składował to a za parę miesięcy bym nie połapał się czy już zapłaciłem czy zgubiłem potwierdzenie dla mnie osobiście kosmos

To że ktos nie płaci rachunków i mu prąd odetną albo internet to czyja wina ?
tak jak nie płacenie abonamentu

Ja tez używałem/używam prepaida w rodzinie tez używają ale z wyliczeń bardziej opłaca mi sie abonament niz prepaid

samochód to prepaid nie płacisz obowiązkowych opłat rocznych ?

 #655071  autor: DanielR
 15 sie 2013, 13:24
solidburn pisze:Coraz więcej ludzi płaci online
To nie znaczy wszyscy. Co raz więcej osób doładowuje też swoje numery pre-pad przez internet, przy okazji np. przeglądając biling.
Dlatego też niech każdy opłaca swój telefon jak mu wygodniej - naprawdę.
To że ktos nie płaci rachunków i mu prąd odetną albo internet to czyja wina ?
tak jak nie płacenie abonamentu
Czyli zgadzasz się ze mną, że i rachunki za abonament trzeba płacić w terminie, bo operator ma prawo odciąć od świata? Fajnie.
samochód to prepaid nie płacisz obowiązkowych opłat rocznych ?
Nie to miałem na myśli...
Samochód "jeździ na paliwo". Trzeba je przecież co jakiś czas uzupełniać w specjalnych punktach do tego przeznaczonych, zwanych stacjami benzynowymi. A co, gdy np. skończy się paliwo gdzieś daleko za miastem - w przysłowiowym lesie? Wyciągasz wtedy rezerwowy kanister z paliwem i dolewasz, by wystarczyło przynajmniej na dojechanie do najbliższej stacji benzynowej. W samochodzie masz też tzw. "rezerwę", którą trzeba kontrolować, by następnym razem nie dopuścić do całkowitego wyczerpania paliwa.

Teraz przełóż to na pre-paid. Kartę też trzeba od czasu do czasu doładować "zatankować". A co wtedy, gdy środki wyczepią się gdzieś na odludziu? Wystarczy wyciągnąć z portfela zakupioną wcześniej kartę zdrapkę za chociażby 5 zł i doładować konto. A następnym razem nikt przecież nie każe wydzwaniać złotówek do odstanego grosza. Można sobie stworzyć taką "rezerwę", np. 5 zł, poniżej której doładowuje się konto. Wówczas znacznie minimalizuje się szanse na rozłączenie połączenia z powodu barku środków na koncie.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #655099  autor: solidburn
 15 sie 2013, 14:24
DanielR pisze: Co raz więcej osób doładowuje też swoje numery pre-pad przez internet, przy okazji np. przeglądając biling.
Dlatego też niech każdy opłaca swój telefon jak mu wygodniej - naprawdę.

"Ciekawe. A na latanie po mieście i tracenie czasu, by opłacić rachunek za abonament, to już "osoba dorosła" czasu nie musi znaleźć? "

biedni ci abonamentowcy :)

Czyli zgadzasz się ze mną, że i rachunki za abonament trzeba płacić w terminie, bo operator ma prawo odciąć od świata? Fajnie.
jak do tego doszedłeś że nie ma nic za darmo ?
Teraz przełóż to na pre-paid.......
Porównanie szacuneczek... i zaczyna się rezerwa , zdrapeczka i kolejna duperela do głowy ja się pytam po co?
to jest TYLKO telefon to narzędzie jak młotek biorę i ma działać zawsze

Temat jest abo czy prepaid dla mnie ABO dlaczego a dlatego ze jest wygodniejsze i tańsze !

 #655103  autor: DanielR
 15 sie 2013, 14:37
solidburn pisze:biedni ci abonamentowcy :)
:?:
jak do tego doszedłeś że nie ma nic za darmo ?
A musiałem do czegoś dochodzić? To nie mój problem, ani zdaje się nie temat tego wątku. To raczej sprawa oczywista.
Porównanie szacuneczek... i zaczyna się rezerwa , zdrapeczka i kolejna duperela do głowy ja się pytam po co?
Masz rację. Zaczyna się... Rezerwa, dolewanie paliwa z kanistra, stanie w kolejce na stacji benzynowej. Jak Ty sobie z tym radzisz na co dzień?! Zrezygnuj z samochodu! Po co Ci ten kłopot? A jednak jakoś miliony osób na świecie nimi jeżdżą. Powiem Ci więcej. Czerpią z tego nierzadko sporo frajdy! :P
to jest TYLKO telefon to narzędzie jak młotek biorę i ma działać zawsze
A więc twojego postulatu nie spełni żaden telefon, a w szczególności mobilny - nawet ten na abonament. Przykro mi.
Temat jest abo czy prepaid dla mnie ABO dlaczego a dlatego ze jest wygodniejsze i tańsze !
Dzięki za przedstawienie prawdy objawionej. I na tym moglibyśmy zakończyć naszą dyskusję. :)


[ Dodano: 2013-08-15, 15:09 ]

Żebyśmy się zrozumieli. Ja jestem w pełni świadomy, że jest wiele osób, szczególnie tych prowadzących jakieś własne biznesy, które np. często podróżują po kraju, czy po między miastami. A nawet osoby prywatne intensywnie korzystające z komórki. I staram się nie narzucać im swojego poglądu na pre-paid. Rozumiem, że dla nich zawsze wygodniejszy będzie abonament.
Ale też nie róbmy parodii i nie przekreślajmy całkowicie pre-paid, podając jako jeden z głównych argumentów awarię samochodu na odludziu i akurat kończące się wtedy złotówki na koncie. To przecież są przypadki marginalne. Ilu osobom zdarza się nagminne w ciągu roku stać gdzieś w lesie z popsutym autem lub z powodu braku paliwa, gdzie konieczne jest wykonie telefonu? Raz, dwa razy w roku?

A co wtedy, gdy ktoś nie opłaci rachunku, a akurat będzie w trasie i popsuje mu się samochód? Takiej możliwości już nie ma? Jest! Bardzo sporadyczna ale jest. Wtedy nie dość, że sam nie wykona połączenia, to jeszcze może być tak, że nikt do niego się nie dodzwoni, bo jak już wcześniej zauważyłem, operatorzy czasem blokują zaległym z rachunkami abonentom zarówno usługi wychodzące jaki przychodzące!
W pre-paid nawet jak nie masz rezerwowego doładowania przy sobie, to chociaż możesz wysłać bezpłatnego SMS-a ratunkowego z prośbą o oddzwonienie i do ciebie się dodzwonią. :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #655108  autor: Quetzal
 15 sie 2013, 15:16
solidburn pisze: to jest TYLKO telefon to narzędzie jak młotek biorę i ma działać zawsze
Kilka razy już to słyszałem i to przy różnych kwestiach, np:
- pre-paid nie
- Play i roaming wewnętrzny nie
- modowane oprogramowanie nie
- itd. nie
bo...
solidburn pisze: (...) ma działać zawsze
Drodzy użytkownicy - nawet sobie nie zdajecie sprawy jak często wasze telefony nie działają.
Telefon musi się od czasu do czasu (czas ten zależy od wielu czynników - może to być kilka godzin, a może być kilkanaście minut) przelogować - trwa to po prostu kilka sekund i nikt na to nie zwraca uwagi (ale formalnie rzecz biorąc przez tych kilka sekund tel. nie działa),
Każdy operator ma dziury w zasięgu a od czasu do problemy techniczne. Dwa dni temu szwankowały smsy w Play, dziś nie działają połączenia na zachodzie Polski w Orange (a ile było awarii w ciągu ostatniego pół roku - jak sie komuś chce to niech przejrzy artykuły Telepolis).
Nie mówiąc już o tym, że w każdym telefonie możne dojść do awarii oprogramowania lub sprzętu. Zresztą większość telefonów na rynku, nawet drogich, jest obecnie tak produkowanych, żeby po kilku latach nadawały się tylko do wymiany, gdyż nie spełniają już swoich funkcji.
itd., itd., itd.

Niestety, ale żadne urządzenie techniczne, szczególnie takie, którego funkcjonowanie zależne jest od usługodawcy nigdy nie będzie działało "zawsze". Dotyczy to w tym samym stopniu smartfona, telewizora jak i modemu.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7