• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #654805  autor: marec
 14 sie 2013, 13:00
Pragne ostrzeć wszystkich zainteresowanych zmiana oferty Nju mobile buzz na ofertę nju na kartę.

Moj okres rozliczeniowy kończył sie z końcem 13-tego dnia miesiąca. Kilka dni wcześniej wysłałem listownie wypowiedzenie.

Zaczął się kolejny okres rozliczeniowy - który powinien być ostatnim [okresem wypowiedzenia] - mijały kolejne tygodnie a ja nie miałem żadnego potwierdzenia czy to smsem czy mailowo o otrzymaniu mojego pisma oraz datą przeniesienia numeru. Konsultant czatu online zapewniał mnie że będe informowany na bieząco jak moja sprawa wygląda...

Wszedłem na moje konto profilowe na stronie Nju mobile i wysłałem zapytanie na jakim etapie jest moje wypowiedzenie... pisałem kilak razy...

Odpowiedzi dochodziły po około 4-5 dniach...

W miedzyczasie w historii moich "zapytań" na koncie Nju mobile powstało nowe "zapytanie"... podkreślam ze bylo to "zapytanie" a nie "zlecenie" i dodatkowo NIE ZAWIERALO zadnej tresci... a byla mozliwosc anulowania. Anulowalem to dziwne "zapytanie" myslac ze to jakas pomylka i zeby pracownicy Nju nie musieli przegladac pustego "zapytania" bo i tak pozno odpowiadaja...

Po kilku kolejnych dniach okazalo sie ze to puste "zapytanie" bylo zleceniem oepratora o przeniesienie mojego numeru na karte i ja je anulowalem... zostalem poproszony o wyslanie listownie kolejnego formularza rezygnacyjnego - gdyby nie ta odpowiedz zyl bym nadal w niesiwadomosci... wysłalem kolejne...

Po kłótni Pani z obługi powiedziala ze potraktuje moja sprawe "polubownie" i przeniosa moj numer szybciej - czyli zgodnie z data otrzymania pierwszego pisma rezygnacyjnego... oczywiscie nie przyznali sie do bledu...

W miedzy czasie przyszedl juz nawet sms z data przeniesienia w kolejnym miesiacu - WOW udalo im sie dotrzymac slowa... jednak okazalo sie ze zostalem przeniesiony szybciej!

Ostrzegam wszystkich przed zabawą w Nju mobile i nie anulujcie zadnych "zapytań" o pustej tresci bo moze sie okazac ze wlasnorecznie zrezygnujecie ze zlecenia rezygnacji z abonamentu... po pierwsze nieswiadomie... a po drugie nawet nikt Was o tym nie poinformuje ze przypadkowo [z winy operatora] nie obejmuje Was okres wypowiedzenia!
Ostatnio zmieniony 15 sie 2013, 17:25 przez marec, łącznie zmieniany 1 raz.

 #654836  autor: muchakk
 14 sie 2013, 14:29
Anulowałeś dyspozycje i masz jeszcze o to pretensje do operatora? Według mnie to trochę śmieszne.... a niech sobie BOK puste zgłoszenie przegląda... W mojej ocenie w tej sytuacji jestes winny tylko Ty i nikt inny.

 #654855  autor: zygikuleczka
 14 sie 2013, 15:24
marec pisze:oczywiscie nie przyznali sie do bledu...
Nie było tu ich błędu.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #654858  autor: marec
 14 sie 2013, 15:31
"Zapytanie" a nie "Zlecenie" do tego puste i bez treści!!!!



+ do tego brak informowania na bieżąco o :

a) dacie przeniesienia numeru

b) [chocby i z mojej winy] anulowaniu rezygnacji... skad niby wiadomo czego to dotyczy to niby "zapytanie" skoro nie ma w nim tresci! gdyby treść była to bym nie anulował... gdyby powiadomili - widziałbym na czym stoje szybciej

 #654860  autor: KA
 14 sie 2013, 16:00
To chyba należy ich pochwalić, że przenieśli Ci numer szybciej pomimo, że klikałeś za przeproszeniem bezmyślnie coś, czego nie rozumiałeś i anulowałeś przypadkiem swoje zamówienie kilka razy? Wrażenia co do nju buzz mam do tej pory dobre (2 numery od ponad 2 miesięcy) i opisana tu sytuacja opinię tę podtrzymuje.

 #654865  autor: galtom
 14 sie 2013, 16:37
Tez mi się wydaje, ze należy NJU pochwalić, ze pomimo anulowania zlecenia nie robili ci klopotow.

Pozdrawiam,
Galtom

 #654868  autor: manyaky
 14 sie 2013, 17:00
muchakk pisze:Anulowałeś dyspozycje i masz jeszcze o to pretensje do operatora? Według mnie to trochę śmieszne.... a niech sobie BOK puste zgłoszenie przegląda... W mojej ocenie w tej sytuacji jestes winny tylko Ty i nikt inny.
zygikuleczka pisze:
marec pisze:oczywiscie nie przyznali sie do bledu...
Nie było tu ich błędu.
KA pisze:To chyba należy ich pochwalić, że przenieśli Ci numer szybciej pomimo, że klikałeś za przeproszeniem bezmyślnie coś, czego nie rozumiałeś i anulowałeś przypadkiem swoje zamówienie kilka razy? Wrażenia co do nju buzz mam do tej pory dobre (2 numery od ponad 2 miesięcy) i opisana tu sytuacja opinię tę podtrzymuje.
galtom pisze:Tez mi się wydaje, ze należy NJU pochwalić, ze pomimo anulowania zlecenia nie robili ci klopotow.
Raczycie żartować. :shock:

NJU ma dziwny system w którym pojawiają się niczym nieopisane zapytania, które nie są jasne i wprowadzają klienta w błąd i to klient jest jeszcze winny? Gdyby było tam napisane 'rezygnacja z usług telekom' i by to anulował, to ok. Ale anulowanie pustego zgłoszenia (szczególnie, jeśli tworzył ich kilka i mógł się np. pomylić), to problem nju, że tak to skonstruowali.

 #654870  autor: galtom
 14 sie 2013, 17:06
Ja tam pustych zgłoszeni nie widziałem... ale nawet jeśli się zdarzyl blad.
Anulowal, napisał, uznali - chyba dobrze?

Ze swojej strony mogę pochwalić nju za zwrot kasy za dwukrotnie (z mojej winy) aktywowany pakiet internetowy. Nie musieli - oddali.

Pozdrawiam,
Galtom

 #654873  autor: macc
 14 sie 2013, 17:12
Ja również jestem zadowolony z nju. W styczniu przenoszę drugi numer do nju a dzisiaj jeszcze koleżankę z pracy namówiłem na nju i ma przenieść numer na dniach.

 #654880  autor: user_delete27
 14 sie 2013, 17:36
manyaky,
Raczycie żartować.
Chyba Ty raczysz zartowac, trzymasz strone goscia ktory anuluje cos co jest na jego koncie abonenckim - wiedzac ze zlecal rezygnacje abonamentu ( jezeli jest takim samarytaninem i martwi sie ze konsultanci maja za duzo czytanie to jego sprawa. Swoja droga to autor chyba musi miec za duzo wolnego czasu skoro robi sobie porzadki w zgloszeniach, czy tez jak on twierdzi w zapytaniach) ? To co zrobilo nju to tylko i wylacznie ich dobry gest i za to nalezy ich pochwalic. Ja uzywam nju od miesiace i wbrew temu co pisaly tutaj na forum placzki od konkurencji, nigdy nie mialem problemu z niczym. Zasieg swietny, rachunki niskie - czego chciec wiecej. Nic tylko polecac innym.

 #654897  autor: Blank
 14 sie 2013, 18:42
To co zrobilo nju to tylko i wylacznie ich dobry gest i za to nalezy ich pochwalic
Oczywiście, że tylko "dobry gest". Ciekawe jakie odszkodowanie dostałby autor tematu, gdyby nie było tego "dobrego gestu", a użytkownik zdecydowałby walczyć z operatorem. A jestem pewny, że w opisywanej sytuacji sąd uznałby winę ... nju mobile.

Sytuacja jest dość dziwna. Z jednej strony, twoja wina, że anulowałeś "coś" (nie wiedząc czym to jest). Wbrew większości, uważam jednak, że była to bardziej wina nju mobile niż twoja i ich zachowanie jest karygodne. Powinni cię chociażby przeprosić za syf. Ale cóż, Orange to jeden wielki syf, więc nic dziwnego, że nju wcale lepiej nie będzie działać :)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #654900  autor: galtom
 14 sie 2013, 18:44
divhashmorex pisze:galtom,
akurat posty naganiaczy nju mobile na temat nju mobile są niezbyt dużo warte ;)
Masz cos konkretnego na mysli... bo brzmi to jak lekka insynuacja..... nie podoba mi sie.
Mam Ci wrzucic screena z konta z korekta faktury? Tresci wiadomosci z NJU niestety nie dostaniesz bo zdarzylem wywalic...

Pozdrawiam,
Galtom

 #654905  autor: user_delete27
 14 sie 2013, 19:05
divhashmorex,
Ciekawe jakie odszkodowanie dostałby autor tematu, gdyby nie było tego "dobrego gestu", a użytkownik zdecydowałby walczyć z operatorem. A jestem pewny, że w opisywanej sytuacji sąd uznałby winę ... nju mobile.
No jak myslisz, jakie? Ja mysle ze zadne, bo po cholere usuwal cos jezeli nie wiedzial czym to cos jest? Decydujac sie na nju wiedzial ze wszystko bedzie musial zalatwiac przez internet wiec po co usuwal cos co bylo na jego koncie. Nie lepiej bylo napisac zgloszenie w tej sprawie? Jezeli autor nie potrafi ogarnac eboku to juz jego problem. Jako abonent nju wiem ze wszystko mozna tam zalatwic w miare szybko i bardzo rzeczowo, moze nie tak szybko jak w salonie ale jest dobrze. Wole zalatwiac cos przez internet niz borykac sie ze slabo przeszkolonym personelem fioletowej sieci. Napewno gdyby taka sytuacja zdarzyla sie w play to fioletowi wyslaliby do autora gonca z kwiatami, przeprosili go na pierwszej stronie wyborczej i przelali 1000zl na jego konto, bo tak sie podchodzi do klienta w playu, prawda divhashmorex, ? Jestes abonentem tej sieci wiec zapewne wiesz lepiej niz ja.

 #654911  autor: Blank
 14 sie 2013, 19:48
dziadek186, Ale czego ogarnąć? Pustej wiadomości? Owszem ja bym zignorował i w razie gdyby cokolwiek poszło nie po mojej myśli, nie odpuściłbym i zażądał sowitego odszkodowania.
Wole zalatwiac cos przez internet niz borykac sie ze slabo przeszkolonym personelem fioletowej sieci.
Poziom wyszkolenia, czy też raczej dezinformacji w Play jest równy, bądź odrobinę mniejszy niż w Orange.
apewno gdyby taka sytuacja zdarzyla sie w play to fioletowi wyslaliby do autora gonca z kwiatami, przeprosili go na pierwszej stronie wyborczej i przelali 1000zl na jego konto, bo tak sie podchodzi do klienta w playu, prawda divhashmorex, ?
Play24 to nie byle syf, który tylko udaje, że działa. Owszem są czasami durne zgłoszenia typu (nie pamiętam dokładnie) "Zgłoszenie telefoniczne. Odpowiedź została wysłana korespondencyjnie", ale nie ma możliwości anulowania rezygnacji przez przypadkowe kliknięcie.
galtom pisze:nie podoba mi sie.
I masz rację. Usunąłem tę część, zanim opublikowałeś swojego posta (tuż po publikacji).
Straciłeś dla mnie trochę wiarygodność po próbie przekonywania, że nju mobile (buzz) jest lekiem na całe zło, że nie rozumiesz dlaczego ktoś korzysta z oferty prepaid, skoro jest taka wspaniała, najatrakcyjniejsza i niepokonana oferta nju...
Wybacz, tamten temat był tak skrajnie niepoważny, że to zdanie samo mi się wymsknęło.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #654915  autor: galtom
 14 sie 2013, 20:18
Się nie obrazam na dlugo :lol:
A tam się zle wyraziłem, nie chodzilo mi o prepaid vs nju tylko prepaid vs abonement (nbo tych oferte jest teraz sporo, roznych i dość fajnych - szczególnie bez telefonu).

Pozdrawiam,
Galtom

 #654917  autor: mikkel
 14 sie 2013, 20:25
Ja nie rozumiem, macie 29zł za nolimit i jeszcze byście chcieli cuda niewidy. Jak operator chce to niech zrobi pierdyliard zgłoszeń na koncie ale jeżeli jest skutek taki jak ma być to poco to ruszać i narzekać na wszystko? Tak samo jak z tą fakturą za 200zł, ludzie nie potrafili zaznaczyć jednej opcji później nie patrzyli co potwierdzają a potem wrzask na forach. Jak komuś nie pasuje 29zł za nolimit to zawsze może mieć to samo za 79zł.

 #654976  autor: ciekawy
 15 sie 2013, 00:39
marec, z tego co napisałeś to nju powinno cię poinformować sms-em albo na mail albo telefonicznie o dacie deaktywacji numeru, najważniejsze, że dało się bez problemów rozwiązać umowe, a gdzie się przenosisz z nju ?

 #656132  autor: nju mobile
 19 sie 2013, 16:41
marec, cieszę się, że sprawa zakończyła się pozytywnie. Na stronie, njumobile możesz samodzielnie zarządzać kontem, wysyłać zgłoszenia czy realizować zamówienia na usługi dodatkowe. Do tego konkretnego zamówienia ciężko mi się odnieść, bo mam zbyt mało informacji, aby to szczegółowo sprawdzić. Abym mógł to zweryfikować potrzebuję dodatkowych danych. Zachęcam Cię do kontaktu ze mną przez formularz dostępny na nju mobile na Facebooku https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458 Opisz krótko sprawę, podaj numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz link do tego wątku. Sprawdzę to.

Pozdrawiam
Tomek