Pragne ostrzeć wszystkich zainteresowanych zmiana oferty Nju mobile buzz na ofertę nju na kartę.
Moj okres rozliczeniowy kończył sie z końcem 13-tego dnia miesiąca. Kilka dni wcześniej wysłałem listownie wypowiedzenie.
Zaczął się kolejny okres rozliczeniowy - który powinien być ostatnim [okresem wypowiedzenia] - mijały kolejne tygodnie a ja nie miałem żadnego potwierdzenia czy to smsem czy mailowo o otrzymaniu mojego pisma oraz datą przeniesienia numeru. Konsultant czatu online zapewniał mnie że będe informowany na bieząco jak moja sprawa wygląda...
Wszedłem na moje konto profilowe na stronie Nju mobile i wysłałem zapytanie na jakim etapie jest moje wypowiedzenie... pisałem kilak razy...
Odpowiedzi dochodziły po około 4-5 dniach...
W miedzyczasie w historii moich "zapytań" na koncie Nju mobile powstało nowe "zapytanie"... podkreślam ze bylo to "zapytanie" a nie "zlecenie" i dodatkowo NIE ZAWIERALO zadnej tresci... a byla mozliwosc anulowania. Anulowalem to dziwne "zapytanie" myslac ze to jakas pomylka i zeby pracownicy Nju nie musieli przegladac pustego "zapytania" bo i tak pozno odpowiadaja...
Po kilku kolejnych dniach okazalo sie ze to puste "zapytanie" bylo zleceniem oepratora o przeniesienie mojego numeru na karte i ja je anulowalem... zostalem poproszony o wyslanie listownie kolejnego formularza rezygnacyjnego - gdyby nie ta odpowiedz zyl bym nadal w niesiwadomosci... wysłalem kolejne...
Po kłótni Pani z obługi powiedziala ze potraktuje moja sprawe "polubownie" i przeniosa moj numer szybciej - czyli zgodnie z data otrzymania pierwszego pisma rezygnacyjnego... oczywiscie nie przyznali sie do bledu...
W miedzy czasie przyszedl juz nawet sms z data przeniesienia w kolejnym miesiacu - WOW udalo im sie dotrzymac slowa... jednak okazalo sie ze zostalem przeniesiony szybciej!
Ostrzegam wszystkich przed zabawą w Nju mobile i nie anulujcie zadnych "zapytań" o pustej tresci bo moze sie okazac ze wlasnorecznie zrezygnujecie ze zlecenia rezygnacji z abonamentu... po pierwsze nieswiadomie... a po drugie nawet nikt Was o tym nie poinformuje ze przypadkowo [z winy operatora] nie obejmuje Was okres wypowiedzenia!
Moj okres rozliczeniowy kończył sie z końcem 13-tego dnia miesiąca. Kilka dni wcześniej wysłałem listownie wypowiedzenie.
Zaczął się kolejny okres rozliczeniowy - który powinien być ostatnim [okresem wypowiedzenia] - mijały kolejne tygodnie a ja nie miałem żadnego potwierdzenia czy to smsem czy mailowo o otrzymaniu mojego pisma oraz datą przeniesienia numeru. Konsultant czatu online zapewniał mnie że będe informowany na bieząco jak moja sprawa wygląda...
Wszedłem na moje konto profilowe na stronie Nju mobile i wysłałem zapytanie na jakim etapie jest moje wypowiedzenie... pisałem kilak razy...
Odpowiedzi dochodziły po około 4-5 dniach...
W miedzyczasie w historii moich "zapytań" na koncie Nju mobile powstało nowe "zapytanie"... podkreślam ze bylo to "zapytanie" a nie "zlecenie" i dodatkowo NIE ZAWIERALO zadnej tresci... a byla mozliwosc anulowania. Anulowalem to dziwne "zapytanie" myslac ze to jakas pomylka i zeby pracownicy Nju nie musieli przegladac pustego "zapytania" bo i tak pozno odpowiadaja...
Po kilku kolejnych dniach okazalo sie ze to puste "zapytanie" bylo zleceniem oepratora o przeniesienie mojego numeru na karte i ja je anulowalem... zostalem poproszony o wyslanie listownie kolejnego formularza rezygnacyjnego - gdyby nie ta odpowiedz zyl bym nadal w niesiwadomosci... wysłalem kolejne...
Po kłótni Pani z obługi powiedziala ze potraktuje moja sprawe "polubownie" i przeniosa moj numer szybciej - czyli zgodnie z data otrzymania pierwszego pisma rezygnacyjnego... oczywiscie nie przyznali sie do bledu...
W miedzy czasie przyszedl juz nawet sms z data przeniesienia w kolejnym miesiacu - WOW udalo im sie dotrzymac slowa... jednak okazalo sie ze zostalem przeniesiony szybciej!
Ostrzegam wszystkich przed zabawą w Nju mobile i nie anulujcie zadnych "zapytań" o pustej tresci bo moze sie okazac ze wlasnorecznie zrezygnujecie ze zlecenia rezygnacji z abonamentu... po pierwsze nieswiadomie... a po drugie nawet nikt Was o tym nie poinformuje ze przypadkowo [z winy operatora] nie obejmuje Was okres wypowiedzenia!
Ostatnio zmieniony 15 sie 2013, 17:25 przez marec, łącznie zmieniany 1 raz.