• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #652746  autor: prezeswk
 05 sie 2013, 22:53
Witam, 3 karty sim (wszystkie z obsługą LTE) 2 x taryfa więcej do wszystkich przez rok, 1 x nowy plus internet na kartę, brak internetu, nie można zestawić sesji z apn internet, albo plus.
Co ciekawe Mbank Mobile z apn www.mobile.pl działa poprawnie, podobnie Play w roamingu Plusa. Sprzęt sprawny (karty innych operatorów zestawiają połączenia). Pozdr.

[ Dodano: 2013-08-06, 11:02 ]
Dziś jest już OK, można zamknąć wątek.

 #652855  autor: kn
 06 sie 2013, 11:51
Chyba nie do konca ok. Moj telefon wciaz nie chce sie zalogowac na 3g mimo wylaczania/wlaczania. Lapie tylko 2g. I nie dziala transmisja danych. Trojmiasto.

[ Dodano: 2013-08-06, 12:04 ]
A moze plus cos zmienial w konfiguracji APN? Ja nmam APN: plus Proxy: nie ustawiono Port: nie ustawiono Nazwa uzytkownika: plusgsm Serwer: Nie ustawiono, MMSCL nie ustawiono, MCC: 260, MNC: 01, Typ uwierzytelniaia: PAP Typ APN: default, Protokol APN IPv4. Do wczoraj to dzialalo, wieczorem przestalo i nie dziala.....

 #652934  autor: MaciejM
 06 sie 2013, 17:24
Internet w Plusie w Białymstoku raz działa raz nie. W tej chwili nie działa, z rana działał, przed południem brak internetu, po południu na chwilę wróciło. Taka sytuacja jest od kliku dni.

Na GSM tylko CS. W UMTS CS+PS ale internetu brak...

Do 3G telefon loguje się wszystko działa poza internetem.
 #652994  autor: prezeswk
 06 sie 2013, 21:57
prezeswk pisze:[ Dodano: 2013-08-06, 11:02 ]
Dziś jest już OK, można zamknąć wątek.
Macie rację, nie jest ok. Wracam do domu i co się okazuje, znów brak dostępu do internetu. Korzystam na Lumi 820, udostępniam sobie połączenie po wi-fi do lapa. Jeśli są to jakieś prace konserwacyjne, to niech to łaskawie robią nocą, a nie o 9 wieczorem! Powtarzam raz jeszcze, to jest kpina. Kpiną też mogę nazwać procedurę uruchamiania LTE na moim prepaidzie, kilkukrotną (płatną) wymianę karty sim (bo kilka punktów Plusa z BOK włącznie nie wiedziało, że karty na 96 HLR nie będą wspierać LTE) itp, itd. Żenada! Na szczęście mam ze sobą OFNK, które działa nawet nieźle!

 #653102  autor: kn
 07 sie 2013, 10:46
Mnie po poltorej doby Internet zaczal wreszcie dzialac. Nie ma co, szybko to naprawiali.

Tragiczny jest tez bok plusa. Pisze do nich, czy maja jakas awarie w mojej lokalizacji i jaka jest obecnie prawidlowa konfiguracja APN. A co odpisuje bok mailem - ze mam do nich zadzwonic. I zaplacic 2 zl za rozmowe. Wiec pisze jeszcze raz i tym razem dostaje jakis formularz do wypelnienia co do szczegolow problemu. Poniewaz pewnie dobrze wiedza co bylo nie tak i zaczalo dzialac, podaruje sobie dalsza korespondencje.

 #653184  autor: user_delete34
 07 sie 2013, 15:13
kn, miałem nieprzyjemność ostatnimi czasy kontaktować się z BOKiem mailami i potwierdzam. Zero chęci pomocy, standardowy zestaw pytań w odpowiedzi, która też nie przyszła szybko. Chyba 3 reklamacje w ogóle nie rozpatrzane, przy zgłaszaniu przedostatniej byłem już zdenerwowany - przejrzałem poprzednie formułki i napisałem im od razu pytanie po pytaniu. Rozpatrzyli reklamację pozytywnie. Po miesiącu, bo limit czasu. Gdyby nie SMS i moje sprawdzanie konta to bym nie wiedział, bo na maila ani jednej odpowiedzi nie było. Ostatnią reklamację zgłosiłem przez plusforum i tam radzę się kontaktować. Przynajmniej jest widoczne dla ludu, to trochę próbują się starać.
I tak dobrze, że nie mam ostatnio żadnych problemów z netem.