• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #649443  autor: Bukary
 23 lip 2013, 18:22
No to teraz inne pytanie: jaką najwcześniejszą datę mogę wybrać? Podobno przeniesienie numeru trwa 8 dni roboczych. Ale 8 dni od daty złożenia zamówienia?

Z drugiej strony: przedstawiciel nju mobile powiedział na tym forum, że przeniesienie często trwa krócej niż 8 dni. Ale to wówczas, gdy wybierze się przeniesienie na koniec okresu wypowiedzenia, a nie konkretną datę po 8 dniach? To może lepiej wybrać tę opcję?

Pogubiłem się. :P

 #650311  autor: nju mobile
 26 lip 2013, 21:15
Od Ciebie zależy, jaką opcję wybierzesz:

- na koniec promocji - czyli ze skutkiem na koniec umowy promocyjnej u dotychczasowego operatora,

- na koniec okresu wypowiedzenia - standardowy okres wypowiedzenia zgodnie z regulaminem o świadczenie usług telekomunikacyjnych u operatora Dawcy

- na okres krótszy niż okres wypowiedzenia – tutaj należy podać konkretną datę, min. 8 dni roboczych, ponieważ liczone jest 5 dni na dostarczenie przesyłki przez kuriera i od momentu podpisania dokumentów mamy 3 dni robocze na weryfikacje wniosku, czyli przesłanie wniosku do Dawcy i ustalenie daty przeniesienia. Przeniesienie w takim trybie daje jednak dotychczasowemu operatorowi prawo do naliczenia abonamentu za cały okres wypowiedzenia. Czy taka opłata zostanie naliczona czy też nie zależy od Twojego dotychczasowego operatora i warunków umowy, którą podpisałeś.

Pozdrawiam
Tomek

 #650336  autor: ciekawy
 26 lip 2013, 22:29
nju mobile,
skoro już się pojawił temat o wypowiedzeniach to ja mam takie pytanie - wypowiedzenie w nju składa się jak - można wysłać mailem skan na maila nju ? czy fax ? czy list ? czy wszystkie formy wypowiedzenia nju akceptuje ?

 #650372  autor: orson_dzi
 27 lip 2013, 01:41
Tylko pisemnie. Poleconym na adres korespondencyjny.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #651648  autor: kamil4862
 01 sie 2013, 15:08
A więc numer przeniesiony już do NJU. Wszystko działa, tylko nie można dodzwonić się z Play, gdyż usłyszymy panią informującą że "Przepraszamy, wybrany numer nie istnieje". Dzwoniłem w tej sprawie do BOK i miła pani powiedziała, że w pierwszy dzień mogą występować problemy, ale i tak na wszelki wypadek przyjmie zgłoszenie do działu technicznego (numer przeniesiony własnie z Play). Co cieszy od razu była taryfa Buzz.

Obrazek

 #651733  autor: Kamel
 01 sie 2013, 17:46
orson_dzi pisze:Tylko pisemnie. Poleconym na adres korespondencyjny.
Nie jest to do końca prawda. Można wydrukować sobie druk wypowiedzenia umowy w nju.mobile, złożyć długopisem podpis i przesłać skan na maila biura obsługi nju.mobile.

 #651772  autor: kamil4862
 01 sie 2013, 20:25
I faktycznie wszystko już działa :) Bez problemów można już dodzwonić się z Play na nowo przeniesiony numer do NJU :)

Obrazek

 #651791  autor: orson_dzi
 01 sie 2013, 21:00
Kamel pisze: Można wydrukować sobie druk wypowiedzenia umowy w nju.mobile, złożyć długopisem podpis i przesłać skan na maila biura obsługi nju.mobile.
I tylko dobra wola osoby wprowadzającej zgłoszenie, że je uzna.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)