• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 26
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 26

 #649383  autor: twist
 23 lip 2013, 14:49
A jeszcze zapytam,bo słyszałem dwie wersje.
Czy 1-go musi być na koncie minimum 29zł na koncie żeby aktywowany został no limit na rozmowy?
Czy może być powiedzmy 5 zł,a za jakieś 2 tygodnie doładuje sobie za 30zł czy tam 40zł i też będzie no limit po 29zł?

 #649386  autor: Spioszek
 23 lip 2013, 14:53
Nie potrzebujesz 29zł 1-szego dnia miesiąca..
To działa inaczej.
Poprostu płacisz za każdą minute poza Play 29gr/min i ile wydzwonisz tyle zapłacisz do czasu osiągnięcia progu 29zł.

Poprostu po wydzwonieniu 29zł każdna następna rozmowa jest gratisowa i tak do końca miesiąca kalendarzowego.

Czyli jeśli w jednym miesiącu przedzwonisz za 15zł to tyle zapłacisz, jak 29zł i więcej to max 29zł ;).

Oczywiście musisz też pamiętać o terminach ważności na wychodzące to swoją drogą :).
czyli 25-30zł na miesiąc lub 50zł na 100 dni.

 #649438  autor: forum_tg
 23 lip 2013, 17:58
no i o wydawaniu pieniędzy na smsy i internet. Tam też jest granica (odpowiednio 9 i 5 zł) po której przekroczeniu nie płacisz nic.
więcej info:
http://www.play.pl/oferta/play-karta/pl ... -na-karte/

 #649459  autor: Blank
 23 lip 2013, 19:20
tomektg,
tak jest, tylko, że jeśli zamierzam korzystać z internetu to olej lejek i kup od razu pakiet (100MB=5zł,500MB=9zł,1,5GB=20zł)

Na 8kbps (1 kB/s) nie da się nic zrobić, a wliczony w 5 zł pakiet to zawrotne... 25 MB :>

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #649519  autor: twist
 24 lip 2013, 03:21
Aha,no to już wszystko rozumiem.Dzięki serdeczne za naświetlenie tematu.

Pewnie jeszcze w tym miesiącu przeniosę numer z orange do play'a ;)...po około 10 latach w orange czas na zmiany heh --->NA LEPSZE :wink:

Pozdrawiam.

 #649986  autor: grzegorz
 25 lip 2013, 15:13
twist
A jeszcze zapytam,bo słyszałem dwie wersje.
Czy 1-go musi być na koncie minimum 29zł na koncie żeby aktywowany został no limit na rozmowy?
Czy może być powiedzmy 5 zł,a za jakieś 2 tygodnie doładuje sobie za 30zł czy tam 40zł i też będzie no limit po 29zł?
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
1-szy post. Pozwoliłem sobie na napisanie, opisać swoją przygodę która miała miejsce (dalej ma) z ofertą Play MiniMax.

W połowie czerwca udałem się do salonu. Otrzymałem informację, zasilając teraz (połowa czerwca) usługa będzie dostępna za 29zł do końca miesiąca. Dwa tygodnie przepadną. Lepiej jak uczynię zmianę taryfy i zasilenie na początku miesiąca. Poczekałem, miałem jednak wątpliwości i napisałem przez Play24. Odpowiedź przyszła cierpliwie czekałem do 1 lipca.

Posiadałem taryfę Play Fresh, ostatniego dnia miesiąca (30.06) parę godzin przed północą zasiliłem kwotą 30zł, posiadałem jeszcze 6zł. Kilka minut po północy a 1 lipca wbiłem kod o zmianie taryfy.
Zmiana nastąpiła w przeciągu kilku minut. Tak miałem postąpić, tak zrozumiałem w biurze obsługi klienta, tak zrozumiałem czytając odpowiedź z Play24.

I... i wszystko pięknie. Gadam ile chcę (sms, internet bez aktywacji), stacjonarne pozostałe sieci. Bajka! Aż do 16lipca, budzę się i mam komunikat, że rozmowy wychodzące zostały zablokowane. Zgłupiałem, dodzwonić się można zadzwonić nie. Play24 sprawdzam, taryfa ok, co jest. Dzwonię na infolinię jedna rozmowa przerwana, druga przerwana, pieniążki zabrane a ja dalej nie wiem co jest. Telefon na stacjonarny, udało się. Przedstawiam problem, na początku wszystko ok.

Co się okazało, źle zrobiłem przejście z jednej taryfy na drugą. Robię to baaardzo rzadko. Mój błąd polegał na tym, że niepotrzebnie najpierw zasiliłem telefon kwotą 30zł a potem wbiłem kod. Powinienem najpierw wbić kod poczekać na informację, że jestem w nowej taryfie i zasilić. Zawsze na początku miesiąca. Zła kolejność operacji i moje 29zł po dwóch tygodniach zostały potraktowane jako bee któryś punkt regulaminu.

Oczywiście złożyłem reklamację, uratowało mnie chyba to, że w zapytaniu zadałem pytanie o środki finansowe które zostają z wcześniejszego konta. Odp. „Proszę pamiętać, że po zmianie taryfy wszystkie dostępne na koncie środki będą ważne tylko przez 14 dni.” Sadziłem, że chodzi o środki z tytułu bonusów.

Robimy tak.
Pierwszego dnia miesiąca, można zaraz po północy uaktywniamy kod do zmiany taryfy, czekamy aż dostaniemy zwrotna informację o zmianie taryfy. W salonie Play, że najlepiej odczekać 24godz. Po otrzymaniu informacji o zmianie taryfy zasilamy. Tylko taka kolejność uchroni od „Proszę pamiętać, że po zmianie taryfy wszystkie dostępne na koncie środki będą ważne tylko przez 14 dni.”

Pozdrawiam
Grzegorz

PS. Wyszło jak wyszło, musiałem zasilić w celu odblokowania konta 16lipca za 10zł, pani nic nie mogła zrobić bonus w wysokości n zł ważny od sierpnia, to za szkody moralne :-)

 #649990  autor: Spioszek
 25 lip 2013, 15:24
grzegorz powiem tak nie warto ufać bezgranicznie konsultantom, bo chcąc nie chcąc mogą wprowadzić w błąd.

Nie znajomość regulaminu się kłania :).
Po zmianie taryfy w Playu na wszystkie te nowe ustawiane jest termin 14dni na wychodzące, i bez znaczenia ile miałeś wcześniej, czy więcej czy mniej.

 #649993  autor: Blank
 25 lip 2013, 15:57
grzegorz,

Czytam, czytam, czytam... i nie mogę zrozumieć o co ci chodzi.

Przecież konsultant wprost napisał - WSZYSTKIE dostępne na koncie środki będą dostępne przez 14 dni.
Co prawda pomylił się - środki bonusowe przepadają.

Po za tym nie ma problemu, można sobie tydzień wcześniej przejść do nowej taryfy, byle, żeby doładować na początku miesiąca

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #650065  autor: grzegorz
 25 lip 2013, 22:46
Witam
Darkangel
Masz rację nie zaufałem (sobie) dlatego pozwoliłem sobie napisać. Dla mnie środki, które przepadają to z tytułu np. za n zł dostajemy nn zł. Ale jeśli regulamin mówi inaczej a mówi, tylko ja go tak przeczytałem lub źle zrozumiałem. Moja winna. Pamiętam jednak wyraźnie, kod proszę wbić na początku miesiąca. Dobrze mogłem to uczynić w połowie czerwca, jednak nie zasilając konta żadną kwotą. Ciekawe co z pieniążkami, które pozostałyby.

Po zmianie taryfy w Play na wszystkie te nowe ustawiane jest termin 14dni na wychodzące, i bez znaczenia ile miałeś wcześniej, czy więcej czy mniej.

Zapamiętam to baaardzo dłuuugo :-)

divhashmorex
Czytam, czytam, czytam... i nie mogę zrozumieć o co ci chodzi.
Nic nie poradzę, że nie rozumiesz.

@twist
A jeszcze zapytam,bo słyszałem dwie wersje.
Czy 1-go musi być na koncie minimum 29zł na koncie żeby aktywowany został no limit na rozmowy?
Ustosunkowałem się do tego. Oczywiście kolega wcześniej wbił odpowiedni kod a dopiero pierwszego dnia danego miesiąca zasilił. Inaczej to :-(



divhashmorex
Po za tym nie ma problemu, można sobie tydzień wcześniej przejść do nowej taryfy, byle, żeby doładować na początku miesiąca
Proszę Cię, nie mam co robić tylko skakać. Miałem wątpliwości, przechodziłem obok salonu, zapytałem też w Play24.

A to jest proste.
W celu przejścia na taryfę Mini Max należy, kolejność obowiązkowa:
wbijamy kod, numer kodu
czekamy na potwierdzenie zmiany o nowej taryfie
zasilamy kwotą 29zł, 9zł, 5 zł suma
cieszymy się z taryfy Mini Max
Uwaga. Wszystkie środki finansowe ważne przez 14 dni w przypadku doładowania telefonu przed zmianą taryfy. I jeszcze bla, bla bla
I to drogi kolego powinno wystarczyć.

 #650069  autor: maćko
 25 lip 2013, 23:02
Witam,
moje pytanie dotyczy roamingu zagranicznego, czy jeśli będąc za granicą wydzwonię powiedzmy 20zł to po powrocie do Polski wystarczy że wydam na rozmowy kolejne 9zł i mam nolimit czy te 20zł wydane za granicą się nie liczy i muszę 29zł wydzwonić w Polsce?

 #650075  autor: Spioszek
 25 lip 2013, 23:29
Wątpie by połączenia w Roamingu się do tego zliczały na 99,9% się nie zliczają ;).

 #650107  autor: zielony71
 26 lip 2013, 06:10
Nie wliczaja sie tez polaczenia na nr 801.........

 #650118  autor: Blank
 26 lip 2013, 08:07
zielony71,
I to jest normalne. W żadnej sieci komórkowej nie są zaliczane. Połączenia 801 są traktowane jako specjalne.

[ Dodano: 2013-07-26, 08:10 ]
grzegorz,
Ale już dalej nie zauważyłeś, że napisałem, iż nie rozumiem cię, gdyż konsultant jasno napisał ci, że wszystkie środki będą ważne ledwie 14 dni.
Zgadzam się z darkangel, że do konsultantów trzeba mieć ograniczone zaufanie, ale w tym wypadku, konsultant nie popełnił błędu i napisał ci zgodnie z prawdą, że środki będą ważne 14 dni. To, że ty źle zrozumiałeś i nie zachciało ci się przeczytać regulaminu to wyłącznie twój problem, gdyż wina była wyłącznie twoja. Moim zdaniem jakakolwiek reklamacja była niezasadna i nie powinieneś dostać ani grosza, ani minuty, ani SMSa w ramach reklamacji, gdyż z własnego lenistwa źle zrozumiałeś wypowiedź konsultanta.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #650145  autor: grzegorz
 26 lip 2013, 10:49
divhashmorex
własnego lenistwa źle zrozumiałeś wypowiedź konsultanta.
Drogi kolego, nie proszę o wytłumaczenie zdania jak z lenistwa można coś źle zrozumieć. Rozumiem, że z małego rozumku (piszę o swoim). Lenistwem nazwałbym nic nie robiąc. Bardzo często wchodzę na forum czytam, od z ciekawości. Uznaje Twoje słowa, że źle zrozumiałem, ale żem ;-) leniwy no wiesz :-). Prosiaczek miał mały rozumek, ale czy był leniwy :-)

Masz rację konsultant udzielił mi odpowiedzi. "wszystkie dostępne środki" i tu leży moja winna, WIELKA. Szkoda tylko, że nie napisał jak tego uniknąć.

Teraz na spokojnie, znając swój błąd z powodu małego rozumku (nie lenistwa).
Czytam regulamin, oj jest ich aż 5 i "Regulamin Migracji Zmień na FORMUŁĘ MINI MAX na Kartę"
2. W celu zmiany oferty Użytkownik powinien wykonać jedną z poniższych czynności:
a. wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod *163*9# lub,
b. zalogować się na stronie 24.play.pl i wybrać odpowiednią ofertę.


dalej
6. W wyniku zmiany oferty:
a. Użytkownik zachowuje kwotę wynikającą z Doładowania
b. okres ważności kwoty wynikającej z Doładowania wynosi 14 dni od momentu migracji
c. przepadają wszelkie pakiety promocyjnych złotówek przyznane na podstawie innych Ofert
Promocyjnych, pakiety minut, bajtów lub SMS-ów, bonusy za doładowanie, rabaty, uprawnienia
lub usługi uzyskane przez Użytkownika na podstawie dotychczasowych Ofert Promocyjnych lub
regulaminów promocji,
d. przepadają wszystkie pakiety minut, bajtów lub SMS-ów, rabaty przyznane w drodze
indywidualnych ustaleń z P4.


I tu bym się kłócił, czytaj dyskutował, na myśli mam środki które przepadają. Rabaty doładowania z tytułu dnia bla, bla. Bo jak rozumieć punkt 6.a tak wiem, że jest b i c ...

Drogi kolego, nie chciałem ani grosza. Prosiłem tylko o odblokowanie mi konta za które zapłaciłem 29zł. Nie otrzymałem żadnych z tego tytułu dodatkowych opłat. Dlatego uważam, że potraktowanie kwoty zasilającej nazwijmy ją czystą jako hmm sam nie wiem, i zabranie (przepadała) po dwóch tygodniach jako zła wola operatora.

Inaczej, mam grosz i zasilam kwotą 100zł, nie otrzymuje z tego tytułu żadnych dodatkowych bonusów. Czysta stawka. W ciagu miesiąca zmieniam sobie taryfy, z jednej zabiorą 5zł, potem zmieniam na inna - zabiorą 10zł, na tydzień Mini Max i 10zł, a to wszystko z kwoty 100zł.

I na koniec, jak dużo zależy od tłumaczenia konsultanta mogłem się przekonać sam. Wiesz mi, za każdym razem mówiłem moja winna za brak logicznego zrozumienia. Jednak moja percepcja nie jest zła, a brak zrozumiana wynika jednak z braku logiki. Jedna z konsultantek przyznała, że mają z tym problem i nie jestem odosobnionym przypadkiem.

I dlatego opis lub informacja powinna wyglądać moim zdaniem tak.


A to jest proste.
W celu przejścia na taryfę Mini Max należy, kolejność obowiązkowa:
wbijamy kod, numer kodu
czekamy na potwierdzenie zmiany o nowej taryfie
zasilamy kwotą 29zł, 9zł, 5 zł suma
cieszymy się z taryfy Mini Max
Uwaga. Wszystkie środki finansowe ważne przez 14 dni w przypadku doładowania telefonu przed zmianą taryfy. I jeszcze bla, bla bla


Pozdrawiam
Grzegorz

 #650261  autor: Niezgodna7
 26 lip 2013, 17:34
Ja tam z mini maxi zrozumiałem jedno: jest tak samo jak z nju, ale kasiora mi zostaje, hehe

 #651494  autor: progosu
 31 lip 2013, 21:52
Może ktoś napisać jaka prędkość na lejku? Na stronie jest napisane 8kB/s a w regulaminie 8kb/s... jawnie wprowadzają w błąd.

 #651495  autor: bolek2004
 31 lip 2013, 21:53
8kb/s czyli 1kB/s

 #651498  autor: progosu
 31 lip 2013, 21:59
dzięki za odp, w takim razie, dobrze, że się zapytałem na forum, bo o mało zostałbym oszukany.

 #651504  autor: progosu
 31 lip 2013, 22:08
http://i.imgur.com/54H92UD.jpg

kurcze, faktycznie, jest napisane 8kB, ale nie napisali nic o przedziale czasowym, czyli może to być 8kB na godzinę, szkoda, że play sie tak zeszmacił.
  • Strona 10 z 26
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 26
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 26