Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
999
Rejestracja
09 maja 2012, 22:28
Lokalizacja
Polska
Pytanie klucz - co daje ta 'obsługa bezpośrednia w salonie'? Nic. W przypadku problemów - mogą Ci zrobić zgłoszenie, co sam lepiej opiszesz w Play24, natomiast wszelkie zapytania ofertowe możesz również sam zgłosić na Play24, co zajmie krócej niż wizyta w salonie (chyba, że masz vis a vis domu).Kamel pisze:czy lepiej pójść do Play, gdzie obsługa jest w każdym salonie, w razie jakichkolwiek problemów mamy praktycznie dostęp do obsługi bezpośredniej, czy wybieramy nju.mobile gdzie z każdą pierdołą musimy dzwonić na infolinię - czekać na połączenie , płacić 5 zł za jedno połączenie, pisać maile i czekać czasami dość długo na odpowiedź.
Łatwiej nabyć usługę w salonie niż w internecie. Jakby takie nju byłoby sprzedawane w salonie Orange albo Virgin Mobile w salonie jakiegoś operatora z W4 to większe branie by było.manyaky pisze: Pytanie klucz - co daje ta 'obsługa bezpośrednia w salonie'? Nic. W przypadku problemów - mogą Ci zrobić zgłoszenie, co sam lepiej opiszesz w Play24, natomiast wszelkie zapytania ofertowe możesz również sam zgłosić na Play24, co zajmie krócej niż wizyta w salonie (chyba, że masz vis a vis domu).
Chcę przejść z plus do Nju.nju mobile pisze:
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie – chętnie odpowiem.
Pozdrawiam
Tomek
nju mobile