witam forumowiczów telepolis:)
Mam pewien problem z rozwiązaniem umowy z play. Na początku miesiąca wysłałem wypowiedzenie umowy gdyż oferty mi przedstawiane w rozmowie z konsultantami były wręcz śmieszne ( typowe zerżnięte z internetu) czyli to samo co mogę zrobić zamawiając przez internet.
W związku z czym stwierdziłem, że jeśli nie dostanę lepszej oferty to nie przedłużę obecnej umowy. Aktualnie mam Super All Inclusive MAX Tylko SIM tj 210 min i 1GB neta za 29zł. O dziwo te oferty które dostaję są gorsze od tej która mam
Obecna umowa kończy się dokładnie 19.08.2013. Dostałem właśnie odp na PLAY24, że zgodnie z okresem wypowiedzenia umowa zostanie zakończona 31.08.
Dlaczego 31.08 skoro umowa trwa do 19 sierpnia, jeśli operator nie daje mi satysfakcjonującej oferty to dlaczego jeszcze mam dodatkowo płacić ze ten tydzień z haczykiem?
Jeśli ktoś się spotkał z podobnym problem proszę o odp.
Pozdrawiam
Mam pewien problem z rozwiązaniem umowy z play. Na początku miesiąca wysłałem wypowiedzenie umowy gdyż oferty mi przedstawiane w rozmowie z konsultantami były wręcz śmieszne ( typowe zerżnięte z internetu) czyli to samo co mogę zrobić zamawiając przez internet.
W związku z czym stwierdziłem, że jeśli nie dostanę lepszej oferty to nie przedłużę obecnej umowy. Aktualnie mam Super All Inclusive MAX Tylko SIM tj 210 min i 1GB neta za 29zł. O dziwo te oferty które dostaję są gorsze od tej która mam

Dlaczego 31.08 skoro umowa trwa do 19 sierpnia, jeśli operator nie daje mi satysfakcjonującej oferty to dlaczego jeszcze mam dodatkowo płacić ze ten tydzień z haczykiem?
Jeśli ktoś się spotkał z podobnym problem proszę o odp.
Pozdrawiam