- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
nie będzie normalnie abonament tyle co ma być, tyle że będzie na ten abonament składała się rata za telefon + normalny abonament np w kwocie 4,9 zł co akurat wydaje sie smieszne, a rata będzie za telefon 35 zł, - co dawać będzie 39,9 w sumie. Tak wytłumaczył mi pan z SUK.
PotwierdzamMateeeusZ pisze:mi sie tez nic nie zmieniło, kuriera będziesz mieć jutro jeśli w poniedziałek rozmawiałaś, ja miałem dzien po tym jak smsy mi przyszly.

Umowy obie się zgadzały z ustaleniami, ceny i telefoniki także

u mnie na umowie nic nie pisze o taryfie, w tych papierach od kuriera, dzwoniłem do SUK i ma być wszystko załatwione w piątek, tzn zmienić się na iBOA, a jak mu podałem swój nr to podał mi wszystkie usługi za 0 zł plus abonament 64,9 czyli wszystko powinno grać, tylko mają słaby system, strasznie wolny 

Czemu oni o tym nie mówią w czasie rozmowy o przedłużeniu?! Ja wiem ze dla nas nie ma znaczenia jak to będzie rozpisane na fakturze byle była kwota na jaka się umawialiśmy. Jednak nie mając takiej informacji jak powyższa dostalabym zawału jak przed chwila weszłam na swoje iboa i zobaczyłam do 10/2014 co miesięczne raty za telefon w wysokości 70zl.MateeeusZ pisze:nie będzie normalnie abonament tyle co ma być, tyle że będzie na ten abonament składała się rata za telefon + normalny abonament np w kwocie 4,9 zł co akurat wydaje sie smieszne, a rata będzie za telefon 35 zł, - co dawać będzie 39,9 w sumie. Tak wytłumaczył mi pan z SUK.
Dostałam odp na maila odnośnie tego co mam na iboa. Pani twierdzi ze potrzebują 48 godz na aktualizacje systemu po przedłużeniu umowy. No i niby ok. Ale rano jeszcze żadnych rat nie było, teraz sa, abonament niby ok bo 89-10=79, dezaktywowano mi na moja prośbę usługę promocyjnej paczki smsow za 4,99, ale 2gb netu nadal wisza za 39,10 bez zadnego rabatu. Czekam co dalej bo pani w mailu twierdzi ze net będzie w tej kwocie79,90. Czekam do piątku i zobaczę czy rabat nalicza.
No i pojawił się nr listu przewozowego.
No właśnie cały szkopuł tkwi w tym, że strasznie dziwnie to wszystko jest na iBOA, te raty u mnie wynoszą 55 zł i rozłożyli mi na 15 miesięcy. Na pierwszy rzut oka faktycznie można dostać zawału, co tu nam wcisnęli, aczkolwiek trzeba chwile poczekać bo te ich systemy wolno się aktualizują, zawsze mamy argument w postaci nagranej rozmowy z konsultantem 
p.s jak juz jest nr listu przewozowego, to na bank jutro będzie kurier u Ciebie

p.s jak juz jest nr listu przewozowego, to na bank jutro będzie kurier u Ciebie

to co ja teraz przechodzę aby uzyskać głupie 300 minut czy 400 minut w r40 jest poniżej pewnego poziomu obsługi klienta ale opiszę kiedy już będzie po wszystkim... na razie póki co udało mi się uzyskać 200zł rabatu i 100 dodatkowych minut przez pierwsze 2 mce (śmiech), zobaczymy co dalej.
to pewnie jest 100 na całe 2 miesiące:)RobertH pisze:100 dodatkowych minut przez pierwsze 2 mce
[ Dodano: 2013-07-17, 21:18 ]
Mi mówili zawsze a przedłużyłem już trochę tych numerków u nich.She pisze:Czemu oni o tym nie mówią w czasie rozmowy o przedłużeniu?!
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


dodzwoniłeś się do SUK? czy rozmawiałeś z kimś z działu ogólnego? To nie mam uprawnień brzmi jak typowy różowy konsultant.RobertH pisze:"nie mam uprawnień, nie mam uprawnień..." itd
Jeśli jednak mimo wszystko przebiłeś się do SUK i ktoś od nich Ci tak powiedział to poziom coraz niższy mają. Można odparować na ten brak uprawnień np. proszę pójść skonsultować z kierownikiem. Niemniej jednak najprostszym sposobem jest podanie oferty jaką się chce dostać. Jak słyszą, że zna się ofertę to bez problemu po chwili ją przydzielają.
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


tak do SUK. telefony, maile, wszystko było. pytałem się nawet czy są z sekcji utrzymania klienta, a za ostatnim razem pan poszedł chyba faktycznie coś konsultować i prosił żebym czekał. mówią że ograniczają ich pewne wytyczne. ofertę podawałem, ale ta ilość minut to chyba taka "święta krowa" której nie może ruszyć. sami mówią że faktycznie jest oferta z 300min ale dla mojego numeru nie może ona być przyznana. Nie wiem jak ich ugryźć.
RobertH, ile do końca umowy?
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


zygikuleczka, no i tu chyba jest pies pogrzebany- umowa do 12.01.2014, mimo że aneks podpisany na 24 mce 09.02.2011 (kiedyś jak była era to i 9 miesięcy wcześniej mogłem przedłużyć), a wynika to z tego, że jakoś w 2004 roku był raz jeden aneks na 36 mcy, a na drugi numer na 24 mc jednocześnie (życiowy błąd
), a zawsze przedłużałem oba razem, póki w t-mobile okazało się to niemożliwe

co jakiś czas ich męcz:) stawiam, że w końcu dadzą ofertę bo będą chcieli zatrzymac klienta przed odejściem.
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


A ja sie zastanawiam skad nagle saldo niezaplaconych faktur mam 1135 z groszami. Jak odejme to co jest dla kuriera wychodzi 186zl. Minus drugi numer cos kolo 30zl to zostaje 150. A to mi pasuje do 79, 90 plus 70 rata za telefon. Zglupialam juz kompletnie. Zwlaszcza ze konsultantka nic nie mowila o tym ze dodatkowymi kosztami beda raty za tel.
MateeeeuZ czy na umowie przedluzeniowej masz harmonogram splat rat tak jak na iboa?
MateeeeuZ czy na umowie przedluzeniowej masz harmonogram splat rat tak jak na iboa?
She, pamiętam że na początku też miałem jakieś dziwne rzeczy w tym iboa się wyświetlały po przedłużeniu na r110, poczekaj aż dostaniesz fakturę, tam już kwoty powinny się zgadzać, a jak nie, to zawsze masz umowę i będziesz walczyć o swoje 
zygikuleczka, no póki co to nie mam zamiaru dać za wygraną

zygikuleczka, no póki co to nie mam zamiaru dać za wygraną

Broda4 mi to dzis wytlumaczono tak: (cyt maila z bok): Oczywiście propozycja Internetu mobilnego, dotyczy całego okresu trwania umowy. Zapis „6 miesięcy” odnosi się do czasu, w którym nie należy modyfikować usługi, aby nie utracić jej bezpłatnego charakteru. Krótko mówiąc, jeśli w ciągu pół roku od daty przedłużenia umowy nie wyłączy Pani paczki transmisji danych, po 6 miesiącach może Pani ją wyłączyć i ponownie uruchomić, nie ponosząc dodatkowych oplat.
RobertH pamietam co Ci obiecalam
moze "moja" konsultantka Ci pomoze. Jutro powinien byc kurier to poszukam jej danych.
RobertH pamietam co Ci obiecalam
