• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #643718  autor: Precelos
 01 lip 2013, 08:28
galtom pisze:Ja tez bym nie pomyslal, ze roaming trzeba wlaczac osobno.
to tez bys byl w czarnej D
galtom pisze: Toz to w końcu nie czasy Idei i 1995 r
jak widac na zalaczonym obrazku jednak nju aspiruje do czasow idei mozna powinni sie nazwac nju idea?
galtom pisze: Takich, które mowa,. ze firma zachowala się jak człowiek
tu jest pewien dualizm
wlaczyla roaming - super sprawa
aktywacje tego zlecila osoba trzecia a nie wlasciciel juz mniej

ja tam ogolnie jestem zadowolony z operatora
ale my polacy mam taka mentalnosc, z drugiej strony w mediach jak ogladasz lub sluchasz to sam wiesz jakiego typu wiadomosci w wiekszosci
polecam fajny artykul
http://www.kominek.in/2013/06/swiat-daj ... na-szanse/

Obrazek

 #644472  autor: sharky33
 03 lip 2013, 23:43
galtom pisze:Ja tez bym nie pomyslal, ze roaming trzeba wlaczac osobno. Toz to w końcu nie czasy Idei i 1995 r. - do glowy by mi to po prostu nie przyszlo.
Tym bardziej moja koleznaka moglas o tym nie pomyslec.
Od lat w Orange, roaming był i operatora wl;asciwie nie zmienila - przejście z
Orange do Nju nie wiaze się nawet ze zmiana karty sim!!!
Wcale jej się nie dziwie, ze do glowy jej zatem nie przyszlo, ze cos tak oczywistego jak roaming nagle przestalo dzialac.

Anyway... trochę Was nie rozumiem (ale widać Polska taki kraj, ze to lubimy).
99% postow w sprawie operatorow to o tym, ze to oszusciu, nie szanują klienta, zlo wcielone, itd...itd... - generalnie negatywne.

Takich, które mowa,. ze firma zachowala się jak człowiek i pomogla jest jak na lekarstwo.
I tu pod postem (na pewno ktoś z Nju tez tu zagladal) zamiast napisac ze super, ze fajnie, ze takie podejście powinno się chwalić - by wzmacniac pozytywne podejście do klienta, by pokazac, ze to doceniamy.
To Wy wszyscy (prawie) i tak nazekacie, i tak jestecie niezadowoleni - nie rozumiem....

Jak się człowiek nie obroci - d@@a z tylu! Zrobia wamzle to marudzicie, ze klienta się nie szanuje i operator do kitu. Zrobia wam dobrze, to tez jest zle bo procedury wazniejsz,e klient kretyn - tez nie dobrze.

To nasza cecha nardowa żeby na wszystko nazekac???

Niestety, to taka cecha że jak jest źle to niedobrze, jak jest dobrze to też źle... ;-) Załatwiam szereg spraw przez telefon i e-mail poza Polską dużo prościej i przyjemniej niż tu na miejscu.Mamy skłonność do komplikowania i narzekania. :argue: Nie każdy jest ekspertem w danej dziedzinie, tak jak nie każdy rodzi się kierowcą. Jestem w NJU. Polecam.

 #644508  autor: Precelos
 04 lip 2013, 10:04
sharky33 pisze:Załatwiam szereg spraw przez telefon i e-mail poza Polską dużo prościej i przyjemniej niż tu na miejscu
wiadomo ja tez mialem okazje zalatwiac troche spraw w holandii, duzo szybciej i prosciej pozatym brak kolejek jak u nas i bardzo uprzejmi urzednicy
sharky33 pisze:Mamy skłonność do komplikowania
raczej to nasz kraj wszystko komplikuje, zalatwienie czegos w jednym okienku graniczy z cudem

Obrazek

 #644513  autor: galtom
 04 lip 2013, 10:15
orson_dzi pisze:
kowcio pisze: BOK NJU pracuje w limitowanych godzinach?
Nie, można było dzwonić.
Chyba sie jednak mylisz. http://www.njumobile.pl/obsluga;jsessio ... .sunwww304 Jak byk jest tam napisane od 8-20...

Pozdrawiam,
Galtom

 #644546  autor: nju mobile
 04 lip 2013, 12:46
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Co do samej realizacji zleceń to każda dyspozycja jest realizowane po wcześniejszej weryfikacji danych i zarówno w tym jak i w każdym innym przypadku było podobnie.

Pozdrawiam
Tomek

 #644550  autor: galtom
 04 lip 2013, 12:57
Ciesze sie, ze moglem Was pochwalic! :-)
Od 20.07 mam byc w NJU mam nadzieje, ze bedzie OK.
Czy jest aplikacja na WP8 do zarzadzania kontem w NJU?

Pozdrawiam,
Galtom

 #644897  autor: orson_dzi
 05 lip 2013, 15:45
Nie ma aplikacji. Od momentu samego startu wisi informacja, że aplikacja mobilna jest tworzona i na tym koniec.

Jeśli tworzą ją Ci samo ludzie, którzy zajmują się robienie aktualizacji do telefonów, to jeszcze z rok, góra trzy i będzie gotowa.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #644900  autor: galtom
 05 lip 2013, 15:45
LOL, a właściwie :-(

Pozdrawiam,
Galtom

 #644905  autor: nju mobile
 05 lip 2013, 15:52
galtom pisze:Ciesze sie, ze moglem Was pochwalic! :-)
Od 20.07 mam byc w NJU mam nadzieje, ze bedzie OK.
Czy jest aplikacja na WP8 do zarzadzania kontem w NJU?
Na ten moment niestety nie mamy dedykowanych aplikacji do zarządzania kontem. W zamian stworzyliśmy stronę, która automatycznie przystosowuje się do rozdzielczości danego telefonu. Windows Phone radzi sobie dosyć dobrze z wyświetlaniem naszej strony. Jeśli taka aplikacja się pojawi nie zapomnimy o tym poinformować – zaglądaj na nasz profil.

Pozdrawiam
Tomek

 #644907  autor: galtom
 05 lip 2013, 15:53
Zatem czekamy.... ;-) :wink:

Pozdrawiam,
Galtom