• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #641244  autor: glog
 21 cze 2013, 21:46
Witam serdecznie.

Mam pytanie odnośnie możliwości rozwiązania umowy z winy operatora. Prowadzę działalność gospodarczą i kontakt z klientem jest podstawą mojej pracy. W kwietniu i maju t-mobile miał problem z zasięgiem, od godzin rannych do godzin popołudniowych nie można było zadzwonić i nikt nie mógł się dodzwonić.
Wysłałem do nich reklamację z żądaniem 50% upustu na 5 kolejnych okresów rozliczeniowych, podałem również, że przez ich usterkę moja firma poniosła straty finansowe oraz wizerunkowe. Zaznaczyłem, że jeśli nie ustosunkują się do reklamacji rozwiążę umowy z winy operatora bez kosztów ze strony abonenta.
W dniu dzisiejszym odpisali na reklamację i w ramach przeprosin dają mi 25% upustu na abonament w jednym cyklu rozliczeniowym.

Moje pytanie brzmi. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać czy jest możliwość rozwiązania umowy z winy operatora bez kosztów ze strony abonenta?

Dziękuję za odpowiedzi i przepraszam jeśli temat jest nie w tym dziale co trzeba.

 #641246  autor: zygikuleczka
 21 cze 2013, 21:51
Jeśli wykażesz ich winę to tak. No ale to może być trudna i długa droga. Potwierdzili reklamowaną przez Ciebie usterkę w tej odpowiedzi?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #641248  autor: glog
 21 cze 2013, 21:57
Cytuje:

"Odpowiadając na Pana uwagi dotyczące utrudnień w realizacji połączeń w Pana
miejscowości wyjaśniam, że podana lokalizacja jest objęta zasięgiem naszej sieci.
Jednakże mogły występować pewne utrudnienia w korzystaniu z naszych usług. Za
ewentualne problemy serdecznie Pana przepraszam.

W tym miejscu zwracam Pana uwagę na fakt, iż zadaniem telefonii komórkowej (mobilnej),
w odróżnieniu od sieci stacjonarnej, jest przede wszystkim możliwość dokonywania rozmów
i przesyłania danych z dowolnego miejsca w zasięgu działania sieci Operatora.

Nadmienię, że powstałe utrudnienia nie kwalifikują się do uzyskania żądanego przez Pana
upustu. Mając jednak na uwadze zaistniałą sytuację postanowiłam udzielić Panu rabatu w
wysokości 25% aktualnej opłaty abonamentowej na 1 Cykl rozliczeniowy dla wszystkich
trzech numerów. Upust będzie widoczny na fakturze w pozycji „Rabaty” i zostanie
przyznany od 05.07.2013r."

 #641253  autor: zygikuleczka
 21 cze 2013, 22:15
To tak jak mówiłem będzie ciężko. Odwołałbym się bo skoro piszesz, że to było przez 2 miesiące to nie są to przejsciowe trudnosci.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #641300  autor: Vieslav
 22 cze 2013, 08:48
glog pisze: W tym miejscu zwracam Pana uwagę na fakt, iż zadaniem telefonii komórkowej (mobilnej),
w odróżnieniu od sieci stacjonarnej, jest przede wszystkim możliwość dokonywania rozmów
i przesyłania danych z dowolnego miejsca w zasięgu działania sieci Operatora.
I takie jest podstawowe założenie telefonii komórkowej. Jak chcesz dbać o wizerunek to załóż sobie stacjonarny na kablu i posadź sekretarkę. Pisać sobie możesz ale z doświadczenia wiem, że tekst przeze mnie cytowany będzie się pojawiał w każdej korespondencji i nic nie zrobisz. Zanim znowu wpadniesz w zachwyt nad technologią pamiętaj, że wszystko zawodzi i warto klientowi podać dwa numery u dwóch różnych operatorów (a nie lecieć do jednego bo taniej) i numer stacjonarny, gdzie dostępność usług oscyluje wokół 100%.