Witam,
czy ktos z was mial moze podobny problem przy przejsciu do operatora nju ?
Od okolo 2 tygodni probuje przeniesc 3 numery z plus'a do nju.
Za kazdym razem dostaje informacje ze zlecenie zostaje odrzucone przy weryfikacji.
Statndrdowo po kontakcie z BOK nju dostaje informacje ze mozliwe ze zalegam z platnosciami w PLUS'ie. Jednakze zadnych zaleglosci nie mam , nawet wyslalem i screena z panelu plusa gdzie widnieje saldo = 0 zl.
Po drugim i trzecim podejsciu dostalem informacje:
Witam,
Uprzejmie informujemy, iż zamówienie zostało wycofane z realizacji w wyniku błędu technicznego na stronie internetowej. Błąd został zgłoszony i jest weryfikowany. W celu realizacji oferty prosimy o ponowne złożenie zamówienia . Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.
Z poważaniem,
Katarzyna W.
Jednakze nic to nie zmienilo.......
Czy ktos z was mial podobny przypadek/problem ?
Z gory dzieki za jakies rady.
czy ktos z was mial moze podobny problem przy przejsciu do operatora nju ?
Od okolo 2 tygodni probuje przeniesc 3 numery z plus'a do nju.
Za kazdym razem dostaje informacje ze zlecenie zostaje odrzucone przy weryfikacji.
Statndrdowo po kontakcie z BOK nju dostaje informacje ze mozliwe ze zalegam z platnosciami w PLUS'ie. Jednakze zadnych zaleglosci nie mam , nawet wyslalem i screena z panelu plusa gdzie widnieje saldo = 0 zl.
Po drugim i trzecim podejsciu dostalem informacje:
Witam,
Uprzejmie informujemy, iż zamówienie zostało wycofane z realizacji w wyniku błędu technicznego na stronie internetowej. Błąd został zgłoszony i jest weryfikowany. W celu realizacji oferty prosimy o ponowne złożenie zamówienia . Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.
Z poważaniem,
Katarzyna W.
Jednakze nic to nie zmienilo.......
Czy ktos z was mial podobny przypadek/problem ?
Z gory dzieki za jakies rady.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 12:06 przez ha0s, łącznie zmieniany 1 raz.