• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #638924  autor: ha0s
 12 cze 2013, 07:15
Witam,

czy ktos z was mial moze podobny problem przy przejsciu do operatora nju ?
Od okolo 2 tygodni probuje przeniesc 3 numery z plus'a do nju.
Za kazdym razem dostaje informacje ze zlecenie zostaje odrzucone przy weryfikacji.
Statndrdowo po kontakcie z BOK nju dostaje informacje ze mozliwe ze zalegam z platnosciami w PLUS'ie. Jednakze zadnych zaleglosci nie mam , nawet wyslalem i screena z panelu plusa gdzie widnieje saldo = 0 zl.

Po drugim i trzecim podejsciu dostalem informacje:

Witam,

Uprzejmie informujemy, iż zamówienie zostało wycofane z realizacji w wyniku błędu technicznego na stronie internetowej. Błąd został zgłoszony i jest weryfikowany. W celu realizacji oferty prosimy o ponowne złożenie zamówienia . Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.

Z poważaniem,

Katarzyna W.

Jednakze nic to nie zmienilo.......
Czy ktos z was mial podobny przypadek/problem ?
Z gory dzieki za jakies rady.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 12:06 przez ha0s, łącznie zmieniany 1 raz.

 #638931  autor: Sig
 12 cze 2013, 08:30
To ja zadam proste pytanie. Czy masz pewność, że w Plusie numery są zarejestrowane poprawnie PESEL)? Treść komunikatów nie wskazuje jednoznacznie, że tu może być problem, ale ja bym sprawdzanie zaczął od tego.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #638932  autor: ha0s
 12 cze 2013, 08:35
Sprawdzilem jest OK zarejstrowane na PESEL

 #638961  autor: Ranger
 12 cze 2013, 11:03
To jeszcze sprawdź, czy dane podane w Plusie są kompletne. Co do zasady powinny być, ale nie zawsze są. Gdy będziesz miał pewność, że z Plusem jesteś rozliczony co do złotówki, to kontaktuj się już tylko z NJU.

Obrazek

 #638976  autor: kamil4862
 12 cze 2013, 12:00
Mam identyczny problem. Chcę przenieść numer z Play do NJU, który pierwotnie należał do Orange. Złożyłem pierwszy wniosek i ku mojemu zdziwieniu "odrzucone przy weryfikacji"... Zadzwoniłem do NJU i powiedzieli mi, że mam zadłużenie w Orange. Okazało się, że faktycznie nie wiem skąd, ale muszę zapłacić 13zł Orange. Szybko zapłaciłem i 2 dni później dzwoniąc do Orange zostałem poinformowany, że przelew został zaksięgowany i już nie powinno być problemu z przeniesieniem. Złożyłem drugi wniosek... "Odrzucone przy weryfikacji"... Telefon do NJU z pytaniem o co chodzi i znów odpowiedź, że mam zadłużenie w Orange. Zostałem również poinformowany, że trzeba odczekać 72 godziny, aby zaktualizował się system z informacjami o zadłużeniach. Poczekałem nawet dłużej i złożyłem kolejny wniosek... To samo...

Obrazek

 #638982  autor: bora1410
 12 cze 2013, 12:18
Wiele razy na forum było pisane że często się zdarzają problemy przy przeniesieniu numeru do Orange, który pierwotnie należał do pomarańczowych. Jakieś problemy w systemie wychodziły i byłą utrudniona migracja takiego numeru. Ale to było trochę czasu temu i myślałem że sobie z tym poradzili dawno.

 #639076  autor: kamil4862
 12 cze 2013, 15:40
Niestety nie. Pierwszy problem jaki pojawił się przy chęci przeniesienia to wyskakujący komunikat o tym, że dla tego numeru oferta jest niedostępna. Po telefonie do BOKu problem rozwiązali po ok tygodniu, natomiast teraz pojawiła się kwestia już nieaktualnego zadłużenia... Mijają już prawie 2 tygodnie od zaksięgowania przelewu w Orange, a w systemie dalej ''wisi", że zadłużenie dalej jest... A przecież to też PTK Centertel...

Obrazek

 #639140  autor: ha0s
 12 cze 2013, 18:49
Mam dokaldnie taka sama sytuacje.

Po kontakcie z obsluga:
- chat
- mail [email protected]

dostalem ponownie informacje ze jest to blad systemowy i ze moge ponownie zlozyc wniosek.
oczywiscie przy nastepnej probie , okazalo sie ze znow wniosek odrzucony .....

Oczywiscie zadluzenia nie ma ....
Wszystkie dane sa poprawne ....

[ Dodano: 2013-06-13, 08:54 ]
sprawdzajac dzisiaj:

informacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
niezrealizowane

Status ten oznacza, że Twoje zamówienie nie zostanie zrealizowane.


Probujac zlozyc ponownie dyspozycje przeniesienia na stronie nju:

chcę przenieść numer od innego operatora

Opcja ta umożliwia przeniesienie Twojego numeru telefonu do nju mobile.
Wpisz swój numer telefonu, a następnie wpisz kod SMS, który otrzymasz na swój telefon.

zamówienie na ten numer już zostało złożone

rece opadaja ....

 #639394  autor: kamil4862
 13 cze 2013, 17:38
Ku mojemu zdziwieniu po złożeniu wniosku status zmienił się na "weryfikacja ręczna" :)

Obrazek

 #639417  autor: toledo
 13 cze 2013, 19:04
Ja to wam dziwię się, że chce się wam w to bawić. Ja bym brał play mini max i miał to wszystko z głowy

 #639429  autor: ha0s
 13 cze 2013, 20:15
niestety sprawdzalem przed chwila, u mnie nadal odrzucone .....
chyba faktycznie przygladne sie ofercie play

[ Dodano: 2013-06-14, 07:13 ]
Dzis robie ostatnie podejscie
Przed chwilka wypelnilem zamowienie czekam na weryfikacje.
Kod: Zaznacz cały
informacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
nowe

Status ten oznacza, że Twoje zamówienie zostało poprawnie złożone.

faktycznie status zmieniony na:
Kod: Zaznacz cały
Informacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
weryfikacja ręczna

Status ten oznacza, że obecnie trwa sprawdzanie danych jakie zostały podane w zamówieniu.
@kamil4862
czy u Ciebie po weryfikacji recznej zamowienie przeszlo ?

 #639655  autor: kamil4862
 14 cze 2013, 19:04
ha0s, nadal wisi "weryfikacja ręczna".

Obrazek

 #639719  autor: ha0s
 15 cze 2013, 08:45
U mnie narazie tak samo.
Konsultant twierdzi ze status zmieni sie 48h po zlozeniu zamowienia.

Zobaczymy :)

 #639776  autor: Remy
 15 cze 2013, 14:20
W nju mają jeszcze bałagan. Zapewne trochę osób rzuciło się na ofertę i się nie wyrabiają.

Widziałem że trochę ludzi się z nimi przez facebooka kontaktuje.

Ja czekam jeszcze na odpowiedź z plusa czy coś lepszego mi zaproponują.
Jak nie, sprawdzę jak jest w NJU.

 #639997  autor: Kamel
 16 cze 2013, 23:48
Mi również nie udało się przenieść jednego numeru do nju.mobile. Niestety, ale mają zamęt dość konkretny i wszystko trwa trochę czasu. W końcu udało mi się skutecznie przesłać rezygnację z umowy i za miesiąc wyłączą numer tymczasowy :-)

Teraz zastanawiam się czy po urlopie spróbować jeszcze raz skutecznie przenieść numer do nju.mobile, tylko tak łudzę się że może Plus odświeży trochę ofertę...

 #640007  autor: ha0s
 17 cze 2013, 07:09
SUKCES !!!
Kod: Zaznacz cały
informacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
przekazane

Status ten oznacza, że rozpoczęliśmy kompletowanie Twojego zamówienia do wysyłki.
@Kamel
tak probuj, ja podchodzilem chyba 4 razy.
Jak status wejdzie reczna weryfikacja - zamowienie przejdzie.

Pozatym wlasnie zlozylem kolejny numer do przeniesienia, zotanie jeszce jeden :)

 #640158  autor: kamil4862
 17 cze 2013, 18:34
ha0s pisze:SUKCES !!!

Kod:
informacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
przekazane

Status ten oznacza, że rozpoczęliśmy kompletowanie Twojego zamówienia do wysyłki.
O ja! U mnie też :)

Obrazek

 #640240  autor: Kamel
 18 cze 2013, 00:12
Hehe, nie chcę Was martwić, ale na przesyłkę z kurierem nie czekałem długo, bo na 3 dzień od wypełnienia formularzy kurier był u mnie z kartą sim.

Problemy zaczęły bliżej daty przeniesienia :-)

 #640259  autor: ha0s
 18 cze 2013, 07:12
Jakie konkretnie problemy ?
Mozesz napisac dokladniej na co zwrocic uwage przy przeniesieniu / dostawie od kuriera ?

 #640283  autor: Kamel
 18 cze 2013, 09:44
Zleciłem przeniesienie numeru, a następnie zadzwonił do mnie konsultant że źle zaznaczyłem ofertę do przeniesienia. Zamiast prepaid zaznaczyłem ponoć omyłkowo postpaid abonament. Pamiętam, że bardzo skrupulatnie wypełniłem ten formularz i byłem na 100% pewny że zaznaczyłem dobrze. Przez cały okres kontaktu z nju.mobile konsultanci mówili mi że moja wina, bo źle zaznaczyłem, aż do momentu jak rozmawiałem z kolejnym konsultantem który powiedział że w ogóle nie przenoszą numerów z prepaid (było to jakoś na początku startu oferty nju.mobile), mieli jakiś błąd w systemie i przenosili tylko numery z abonamentów.

Teraz podobno jest wszystko w porządku, ale teraz powstaje pytanie - czy lepiej pójść do Play, gdzie obsługa jest w każdym salonie, w razie jakichkolwiek problemów mamy praktycznie dostęp do obsługi bezpośredniej, czy wybieramy nju.mobile gdzie z każdą pierdołą musimy dzwonić na infolinię - czekać na połączenie , płacić 5 zł za jedno połączenie, pisać maile i czekać czasami dość długo na odpowiedź.

Moim zdaniem jest to jedyny słuszny dylemat w przypadku wyboru oferty nju.mobile czy Play na kartę w ofercie bez limitowej.

Oczywiście mogę trochę wyolbrzymiać bo z reguły jest wszystko ok i konieczność kontaktu czy załatwienia jakiejś sprawy, problemu w sieci zdarza się raz na jakiś czas albo w ogóle, no ale świadomość psychiczna jakaś tam jest.

Nie mam nic przeciwko obsługi/sprzedaży tylko za pośrednictwem Internetu, bez punktów wirtualnych ponieważ jest to w współczesnych czasach normalna sprawa, która ma przyspieszyć, ułatwić, zautomatyzować niektóre czynności, sprawić aby obsługa była wygodniejsza, wydajniejsza a zarazem tańsza dla np. przedsiębiorstwa, ale czy na pewno jest to dobre dla klienta ?