• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #631386  autor: mikkel
 06 maja 2013, 20:32
Witam
Otrzymałem dziś maila:

Szanowni Państwo,

Bla bla bla

Chcielibyśmy poinformować Państwa, że w związku ze zmianą ustawy Prawo Telekomunikacyjne (z dnia 16 listopada 2012 r.), zmianie ulegają wybrane postanowienia ogólnych warunków umowy abonenckiej, regulaminu świadczenia usług oraz regulaminu szczegółowego świadczenia usług komórkowych. Przy okazji zmian, wymaganych przepisami prawa w wyżej wymienionych dokumentach, wprowadziliśmy również dodatkowe zmiany, które sprawią, że dokumenty te będą dla Państwa bardziej przejrzyste i zrozumiałe.

Zmiany w dokumentach abonenckich będą obowiązywać Państwa od 21 czerwca 2013 r.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z:
nową treścią ogólnych warunków umowy abonenckiej,
wykazem zmian w Regulaminie świadczenia usług przez UPC Polska Sp. z o.o.,
wykazem zmian w Regulaminie szczegółowym świadczenia usług komórkowych przez UPC Polska Sp. z o.o.

Pełne wersje zmienionych dokumentów są dostępne na stronie www.upc.pl.
Jednocześnie zapewniamy, że wysokość Państwa opłat oraz inne warunki świadczenia usług nie zmieniają się.
Jeżeli nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej powinno być złożone nie później, niż do 21 czerwca 2013 roku. Wszelkie informacje na temat zmian w dokumentach abonenckich są dostępne na stronie www.upc.pl oraz pod numerem 32 4 94 94 80*.


Czyli rozumiem że mogę wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kary. Interesuje mnie czy te zmiany są tylko kosmetyczne czy wprowadzają jakieś istotne zmiany?

 #631406  autor: Vieslav
 06 maja 2013, 22:31
Jeżeli nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC.
mikkel pisze: Czyli rozumiem że mogę wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kary.
Tak, dobrze rozumiesz. Zawsze warto, dostaniesz ofertę z działu utrzymania. Niestety licz się z tym, że to byłaby nowa umowa i od nowa biegłby okres zobowiązania.

 #631411  autor: Precelos
 06 maja 2013, 22:54
mikkel pisze:Czyli rozumiem że mogę wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kary. Interesuje mnie czy te zmiany są tylko kosmetyczne czy wprowadzają jakieś istotne zmiany?
dokaldnie tak
co do regulaminu
jest kilka zmian m.in. zwiazanych z zwrotem sprzetu

Obrazek

 #631446  autor: mikkel
 07 maja 2013, 09:40
Dzięki za odpowiedzi, trochę mnie to dziwi że UPC średnio raz w roku daje taką możliwość, przynajmniej ja dostaję, rok temu podnieśli mi abo o 5zł ale zgodziłem się. Mam pakiet 3 usług.

 #631454  autor: Precelos
 07 maja 2013, 10:50
mikkel pisze:Dzięki za odpowiedzi, trochę mnie to dziwi że UPC średnio raz w roku daje taką możliwość
tak po prostu czlowieki z upc tak robia :mrgreen:

mi zostalo 5 miesiecy umowy, jak w duk pojawia sie dobre oferty to moze zloze wypowiedzenie o ile pojawi sie oferta na 12 miesiecy

Obrazek

 #631458  autor: mikkel
 07 maja 2013, 11:05
Jak będziesz miał coś ciekawego to daj cynk.

 #631475  autor: Darecky
 07 maja 2013, 13:14
Też dostałem takiego maila.
Normalnie umowa kończy mi się w październiku, nie wiem czy warto złożyć rezygnację? Co można uzyskać?
Teraz mam 25Mbit DL i 1,5Mbit UP za 60,99zł. Download spoko, tylko UP mógłby być trochę wyższy.
Orientuje się ktoś jakie są te oferty utrzymaniowe, czy jest jakiś wybór?


W tamtym roku wprowadzili świetne oferty po akcji z możliwością rozwiązania umowy, było chyba 30/3 za 49zł i 60/6 za 59zł... Może jednak rozwiązać zupełnie i czekać na coś podobnego? Na czas wakacji i tak z tego neta nie korzystam, bo wyjeżdżam.

 #631489  autor: pawel.pietrasz
 07 maja 2013, 14:06
chmm a do mnie taki mailik nie dotarł :/

 #631494  autor: kszaq
 07 maja 2013, 14:31
Darecky pisze:W tamtym roku wprowadzili świetne oferty po akcji z możliwością rozwiązania umowy, było chyba 30/3 za 49zł i 60/6 za 59zł...
Taka oferta cały czas jest. Przy przedłużaniu samego internetu na rok dostaje się 15% zniżki na abonament, a na 2 lata obniżają cenę do 49 zł za FP30 i 59 zł za FP60.

 #631499  autor: pawel.pietrasz
 07 maja 2013, 14:57
zadzwoniłem sobie do UPC i faktycznie, pomimo braku maila mogę rozwiązać umowę, jedyny problem jest taki (chyba że konsultantka niekumata), że na chwilę obecną nie da się po prostu zmienić warunków umowy, tak by nie przechodzić całego cyrku rozwiązywania umowy i podpisywania nowej, podobno ma się to zmienić i będzie można po prostu dostać nową ofertę

 #631555  autor: Vieslav
 07 maja 2013, 17:56
Rok temu było -15% od ceny + 3 miesiące za 1zł. Jak jest w tym roku?

 #631610  autor: Mobo43
 07 maja 2013, 21:08
Ciekawe czy i ja dostanę informacje o zmianie regulaminu, w Marcu podpisywałem umowę za 75 zł mam Select Extra HD + 30 MB z umową na 12 mies. Teraz w DUK jest to samo za 95 zł + opłata za instalacje 25 + umowa na 18 miechów. Teraz nie ma fajnych promocji w DUK, nawet jak mi przyjdzie zmiana regulaminu to nie będę wysyłał wypowiedzenia, bo mi się to nie opłaca. No chyba żeby się zmieniły promocje na lepsze co mam, ale w to wątpię.

Oto aktualna promocja w DUK

 #631889  autor: OXEN
 09 maja 2013, 07:48
Witajcie,
czyli dobrze rozumiem, że mogę w tej chwili wypowiedzieć umowę i potem podpisać nową, również z UPC? Na początku roku wziąłem u nich internet 30 mb na 24mies. za 66zł i chciałbym teraz tę umowę skrócić lub poczekać na coś ciekwaszego.

 #631891  autor: Michu
 09 maja 2013, 08:17
Cześć,

Czy wypowiedzenie umowy musi zawierać jakies konkretne dodatkowe informacje poza standardowymi zapisami? W jaki sposob zostane poinformowany o sposobie i czasie odeslania sprzetu?

Pozdr.

 #632973  autor: Vieslav
 14 maja 2013, 16:36
Jeśli chodzi o samo złożenie wypowiedzenia to wchodzisz na upc.pl, wybierasz obsługa klienta, potem po lewej kontakt, wybierasz internet, zmiana usług, odłączenie i niżej klikasz na przycisk formularz kontaktowy. W polu pytanie napisz powód wypowiedzenia i to wystarczy.
Mnie po złożeniu wypowiedzenia zaproponowano: 60mb/s za 59zł na 2 lata albo za 69zł na rok + 1zł/mies za wifi. Nędza, rok temu była o wiele lepsza oferta.

 #640197  autor: Officzek
 17 cze 2013, 21:41
Pytanie jeśli się nie zgodziło na proponowane warunki po złożeniu wypowiedzenia- to czy przedstawią lepsze?

 #640200  autor: zygikuleczka
 17 cze 2013, 21:47
Officzek, jak jakieś będą to tak.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play