• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 157 z 350
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 350

 #639814  autor: st.konsultant
 15 cze 2013, 19:50
matman83 pisze:
munreiker pisze:
nikaznika pisze:a propos tak ostatnimi czasy dawanych przez SUK " rozmów w t-mobile za free" w gratisie - trzeba ich dobrze przypilnowac aby usługa faktycznie była włączona i za gratis... bo SUKowcy lubią zapominac o tym :evil:
Od siebie dodam że przerabiałem już dwukrotnie sytuację w której naliczono mi opłatę za nielimitowane rozmowy w T mimo iż konsultant przekonywał że dostanę za darmo. Dodam że mam 4 numery na dwóch było ok natomiast na dwóch są problemy, reklamację wysłałem i czekam na odpowiedź.
Z tego co wiem to nielimitowane rozmowy włącza kierownik SUK dopiero jak się wszystkie usługi aktywują.
Ale pamiętajcie żeby podczas rozmowy dokładnie dopytać czy no limit w T macie za 0 złotych i sprawdzać jak naliczone macie opłaty w iBOA. Może być tak że najpierw opłata będzie 39,00 zł później 1,99/4,99 i dopiero na końcu zejdzie do 0,00 złotych.
Informacja odnośnie noLimit w T-mobile (Zawsze rozmawiaj).

Tak to wyglądało w moim przypadku:
Przedłużyłem umowę w R60. SUK zaoferował noLimit za 0 zł.
Po kilku dniach na iBoa oferta minut oraz internetu pojawiła sie na koncie. Niestety "Zawsze rozmawiaj" czyli noLimit w T była nieaktywna. Wykonałem telefon do SUK celem wyjaśnienia. Dowiedziałem się ze oferta jest zapisana na moim koncie, ale będzie aktywowana z automatu po podpisaniu umowy u kuriera.
Także bez paniki. Wszystko pod kontrolą ;) gorzej jak zaczną naliczać opłatę... oby nie ;)
"Zawsze rozmawiaj" i nielimitowane do TM to dwie różne usługi. Ta pierwsza pozwala dzwonić również na numery zagraniczne TM i nie jest objęta żadna promocja. Koszt to 49 zł z VAT. Przy przedłużaniu oferowana jest opcja druga. Połączenia tylko na komórki krajowe TM.

[ Dodano: 2013-06-15, 19:53 ]
Marcello123 pisze:
Zniżka 5 zł co miesiąc przez cały czas trwania umowy za aktywację e-Faktury

Wiec ta pierwsza opcja jest korzystniejsza. Wobec tego czy z abo 64,90 jest do ruszenia? Druga sprawa to ubezpieczenie na telefon - formalnie 10/zł na miesiąc. Czy ktoś dostał to od nich za free? Na koniec zostaje tylko kwestia jeszcze paczek smsy i no limit do tmobile i to zdaje sie, że poprzednicy przynajmniej w połowie wynegocjowali (było info co do sms).
Ceny w IBOA zawierają już zniżkę 5 zł za e-fakturę. R80 za 64,90 zł to max na tą chwilę. Ubezpieczenie nie można negocjować.

 #639843  autor: matgym
 16 cze 2013, 10:18
wiec tak na szybko R110 mialbym za 80zl w tym 750minut i 2GB internetu i znizka na tel 200-300zl, a przy R140 mam juz no limit za 100zl i znizka na aparat w kwocie 300-400zl? Dobrze mowie?

 #639885  autor: szpenton
 16 cze 2013, 15:09
Dla chcących przejść z MIX na abonament!!
Nie ma takiej możliwości na warunkach SUK, trzeba podpisać nową umowę i jest się traktowanym jako nowy abonent. Jest jednak światełko w tunelu opisane tutaj:
Dla chcących dużo rozmawiać ale umowa 18 m-cy
Dla chcących rozmawiać trochę mniej ale mieć umowę na 3 miesiące

 #639918  autor: matman83
 16 cze 2013, 16:59
st.konsultant pisze:"Zawsze rozmawiaj" i nielimitowane do TM to dwie różne usługi. Ta pierwsza pozwala dzwonić również na numery zagraniczne TM i nie jest objęta żadna promocja. Koszt to 49 zł z VAT. Przy przedłużaniu oferowana jest opcja druga. Połączenia tylko na komórki krajowe TM.
Dzięki za wyjaśnienie.
W takim bądź razie pod jaką dokładnie nazwą znajdę usługę noLimit w serwisie iBoa? Będzie ona znajdowała się w kategorii Usługi -> Usługi obniżające koszty czy w innym miejscu?

 #639947  autor: She
 16 cze 2013, 19:56
No to się usmialam. Po całych przebojach mimo ze napisałam im za Wasza rada ze wiem ze dają przy taryfie jaka mnie interesuje 400zl znizki zaproponowali mi jej 150. Nawet nie chce mi się im odpowiadać.Żeby bylociekawiej jest to mail od konsultanta ds utrzymania klienta

 #639953  autor: Koczkodan
 16 cze 2013, 20:40
Lepiej zadzwoń a nie komunikuj się przez mail

 #639965  autor: st.konsultant
 16 cze 2013, 21:38
matman83 pisze:
st.konsultant pisze:"Zawsze rozmawiaj" i nielimitowane do TM to dwie różne usługi. Ta pierwsza pozwala dzwonić również na numery zagraniczne TM i nie jest objęta żadna promocja. Koszt to 49 zł z VAT. Przy przedłużaniu oferowana jest opcja druga. Połączenia tylko na komórki krajowe TM.
Dzięki za wyjaśnienie.
W takim bądź razie pod jaką dokładnie nazwą znajdę usługę noLimit w serwisie iBoa? Będzie ona znajdowała się w kategorii Usługi -> Usługi obniżające koszty czy w innym miejscu?
Tą opcję może włączyć konsultant.

 #639971  autor: matman83
 16 cze 2013, 22:04
st.konsultant pisze:
matman83 pisze:
st.konsultant pisze:"Zawsze rozmawiaj" i nielimitowane do TM to dwie różne usługi. Ta pierwsza pozwala dzwonić również na numery zagraniczne TM i nie jest objęta żadna promocja. Koszt to 49 zł z VAT. Przy przedłużaniu oferowana jest opcja druga. Połączenia tylko na komórki krajowe TM.
Dzięki za wyjaśnienie.
W takim bądź razie pod jaką dokładnie nazwą znajdę usługę noLimit w serwisie iBoa? Będzie ona znajdowała się w kategorii Usługi -> Usługi obniżające koszty czy w innym miejscu?
Tą opcję może włączyć konsultant.
Mam rozumieć że w IBoa nie będzie żadnego stosownego zapisu odnośnie noLimit?

Przyszło mi na myśl jeszcze jedno pytanie... TM ma w swojej ofercie "usługę" TANDEM w kwocie 60zł netto. Czy są jakieś szanse na "ugranie" tej usługi za 0zł podczas negocjacji z SUK (oczywiście oprócz zniżek o których już wiemy :) )? Pytanie póki co czysto teoretyczne, gdyż dopiero co przedłużyłem umowę. Niemniej jednak w najbliższym czasie czeka mnie kolejny aneks i ... miło by było dostać coś takiego ;)

 #640023  autor: munreiker
 17 cze 2013, 09:43
matman83 pisze:
munreiker pisze:
nikaznika pisze:a propos tak ostatnimi czasy dawanych przez SUK " rozmów w t-mobile za free" w gratisie - trzeba ich dobrze przypilnowac aby usługa faktycznie była włączona i za gratis... bo SUKowcy lubią zapominac o tym :evil:
Od siebie dodam że przerabiałem już dwukrotnie sytuację w której naliczono mi opłatę za nielimitowane rozmowy w T mimo iż konsultant przekonywał że dostanę za darmo. Dodam że mam 4 numery na dwóch było ok natomiast na dwóch są problemy, reklamację wysłałem i czekam na odpowiedź.
Z tego co wiem to nielimitowane rozmowy włącza kierownik SUK dopiero jak się wszystkie usługi aktywują.
Ale pamiętajcie żeby podczas rozmowy dokładnie dopytać czy no limit w T macie za 0 złotych i sprawdzać jak naliczone macie opłaty w iBOA. Może być tak że najpierw opłata będzie 39,00 zł później 1,99/4,99 i dopiero na końcu zejdzie do 0,00 złotych.
Informacja odnośnie noLimit w T-mobile (Zawsze rozmawiaj).

Tak to wyglądało w moim przypadku:
Przedłużyłem umowę w R60. SUK zaoferował noLimit za 0 zł.
Po kilku dniach na iBoa oferta minut oraz internetu pojawiła sie na koncie. Niestety "Zawsze rozmawiaj" czyli noLimit w T była nieaktywna. Wykonałem telefon do SUK celem wyjaśnienia. Dowiedziałem się ze oferta jest zapisana na moim koncie, ale będzie aktywowana z automatu po podpisaniu umowy u kuriera.
Także bez paniki. Wszystko pod kontrolą ;) gorzej jak zaczną naliczać opłatę... oby nie ;)
Witaj.

Nielimitowane rozmowy w T-mobiele za 0 złotych uaktywnia kierownik SUK ta sama osoba wydaje zgodę na to żeby rozmowy były za FREE. W systemie jest osobny zapis że jest zgoda na nielimitowane rozmowy za 0 zł. Usługa jest aktywowana po aktywacji nowej taryfy na którą podpisujemy umowę. Powinno to trwać około 48 godzin.
Dlatego też to co napisałeś jest nie do końca końca prawdą. I nie wszystko jest pod kontrola o czym przekonałem się już dwa razy.

 #640040  autor: jarpen
 17 cze 2013, 11:00
Witam wszystkich.

Czy czas kiedy zaczynam negocjować nowe warunki z SUK ma znaczenie?
Chodzi mi o to czy jak zadzwonię 6 miesięcy przed końcem obecnej umowy to dostanę gorsze warunki niż jakbym negocjował 2 miesiące przed końcem umowy?

 #640045  autor: st.konsultant
 17 cze 2013, 11:04
jarpen pisze:Witam wszystkich.

Czy czas kiedy zaczynam negocjować nowe warunki z SUK ma znaczenie?
Chodzi mi o to czy jak zadzwonię 6 miesięcy przed końcem obecnej umowy to dostanę gorsze warunki niż jakbym negocjował 2 miesiące przed końcem umowy?
Pozostały czas do końca umowy nie ma wpływu na ofertę SUK.

 #640046  autor: vaha
 17 cze 2013, 11:05
Rozmawiałem w piątek z SUK. Warunki które są w iBOA to wg. nich max, ale można wybrać opcje, których nie ma w standardowej ofercie. Zależało mi na krótszej umowie niż te 18m-cy i tak pani zaproponowała mi umowę na 12 m-cy za 19,90zł i 200min + 500MB lub 29,90zł za 400min +500MB. Z racji, że całą rodzinę mam w T-M to 200min na miesiąc mi spokojnie wystarczy a dodatkowo biorę 4,99 zł no limits do T-M i wychodzi mi dużo lepsze oferta niż 24,90zł za 300min no i krótsza umowa. A wiadomo, że co kwartał oferty są coraz lepsze, więc nie ma sensu pakować się w długoterminowe. BTW można wziąć też umowy na 3-mce, ale tam warunki już mnie nie satysfakcjonowały.

 #640047  autor: jarpen
 17 cze 2013, 11:11
st.konsultant pisze: Pozostały czas do końca umowy nie ma wpływu na ofertę SUK.
Dzięki za informację.

 #640053  autor: Koczkodan
 17 cze 2013, 11:28
Od 2 tygodni miałem ofertę na iBOA żeby przedłużyć umowę. Dzisiaj chciałem przedłużyć ją a wchodzę na iBOA i patrze nie ma oferty więc dzwonię do magicznego SUK na początku Pan z BOA nie chciał mnie przełączyć więc się rozłączyłem za 10minut dzwonie jakaś Pani mnie przełączyła i rozmawiałem z kolesiem któremu wytłumaczyłem że chciałem umowę przedłużyć a na iBOA jej nie ma chociaż wczoraj jeszcze była a on mi wylatuję z tekstem że miałem na to kilkanaście dni i teraz nie mogę przedłużyć i oferta będzie dla mnie dostępna około 2 miesiące przed zakończeniem umowy. Dla mnie to są osoby mające klientów głęboko w d...e. Zastanawiam się co zrobić czy zadzwonić do nich jeszcze raz i zapytać się czy mogę przedłużyć czy zadzwonić żeby mi naliczyli kare za te następne kilka miesięcy

 #640062  autor: munreiker
 17 cze 2013, 12:06
Koczkodan pisze:Od 2 tygodni miałem ofertę na iBOA żeby przedłużyć umowę. Dzisiaj chciałem przedłużyć ją a wchodzę na iBOA i patrze nie ma oferty więc dzwonię do magicznego SUK na początku Pan z BOA nie chciał mnie przełączyć więc się rozłączyłem za 10minut dzwonie jakaś Pani mnie przełączyła i rozmawiałem z kolesiem któremu wytłumaczyłem że chciałem umowę przedłużyć a na iBOA jej nie ma chociaż wczoraj jeszcze była a on mi wylatuję z tekstem że miałem na to kilkanaście dni i teraz nie mogę przedłużyć i oferta będzie dla mnie dostępna około 2 miesiące przed zakończeniem umowy. Dla mnie to są osoby mające klientów głęboko w d...e. Zastanawiam się co zrobić czy zadzwonić do nich jeszcze raz i zapytać się czy mogę przedłużyć czy zadzwonić żeby mi naliczyli kare za te następne kilka miesięcy
Warunki które miałes na iBOA niewiele różnią się od tych które są dostępne w salonie. A jak dobrze porozmawiasz to w salonie dostaniesz lepsze.
Wogóle ostatnio jakoś dziwnie zachowuje się iBOA miałem tak że oferta na iBOA raz była a później znikała.
Uważam poza tym że trafiłeś na słabego konsultanta. jeżeli chcesz dzwonić to zadzwoń do BOA niech przedstawią swoją ofertę, powiedz że oferta Tobie nie pasuje i niech przełączy Ciebie do SUK jest szansa że traficz na normalnego rozmówcę. Ewentulanie napisz e-mail przez iBOA z prośbą o ofertę. Możesz jeszcze wysłać wypowiedzenie w tym przypadku odrazu zadzwonią do Ciebie z SUK z konkretną ofertą.
Osobiście zawsze polecam wysłanie wypowiedzenia gdyż w dzisiejszych czasach przy tak dużej konkurencji na rynku mało kto chce stracić klienta.

 #640069  autor: Koczkodan
 17 cze 2013, 12:38
Rozmawiałem z gościem z SUK i powiedział że następną ofertę dostanę około 2 miesiące przed zakończeniem umowy

 #640096  autor: Marcello123
 17 cze 2013, 14:05
Jestem po słowie ze zwykłą konsultantką. Rozmowa dotyczyła R80 za 64,90. Zniżka na telefon 99zł bez problemu, ale nie chciała się zgodzić na darmowe ubezpieczenie telefonu ( normalnie 10zł/mc). Ktoś w ogóle ugrał takowe ubezpieczenie? Pozostaje złożyć tylko wypowiedzenie i czekać na to co zaproponuje SUK.

 #640103  autor: DiAbOlO
 17 cze 2013, 14:19
Ubezpieczenie nie podlega negocjacji.

...:::DiAbOlO:::...

 #640104  autor: Marcello123
 17 cze 2013, 14:21
Rozumiem. Dzięki wielkie!
  • Strona 157 z 350
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 350
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 350