• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 155 z 350
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 350

 #639382  autor: Koczkodan
 13 cze 2013, 16:47
300 jest na 24 miesiące na 36 miesięcy nie opłaca się brać.
A możesz wynegocjować:
R80 za 64.90
-Zniżkę na tel.300zł
-2gb internetu
-750-800 minut do wszystkich
-SMS do wszystkich za 2zł/mc
-Darmowe do T-mobile i stacjonarne ale to rzadkość
 #639390  autor: Onyx-22
 13 cze 2013, 17:09
Witam,

Zapewne to co SUKi oferują jest zawarte w jakims regulaminie - no muszą być na to jakieś warunki promocji. Czy może ktoś ma regulaminy ich promocji w pliku PDF i mógłby je tu zamieścić?
Wtedy uporządkowałoby to naszą wiedzę na temat ich oferty.

POZDRAWIAM

Adam

 #639391  autor: RKL
 13 cze 2013, 17:10
Wlasnie rozmawialem z Panem z BOA, niestety nie byl w stanie zaoferowac nic wiecej niz oferta z iboa, czyli w moim wypadku bez telefonu:
24,99zl
300 min
500mb free
Pan zarzekal sie ze nie jest mozliwe otrzymanie ani wiekszej ilosci minut w tej cenie, ani innego bonusa jak np siec rodzinna za free.

Czy ktos ugral cos wiecej w identycznym przypadku?
Pozdr.

 #639443  autor: turystasj
 13 cze 2013, 20:59
mnd017 pisze:
turystasj pisze:Poprosiłem o wyliczenie kary umownej, diametralna zmiana tonu przez konsultanta
No właśnie się zastanawiałem nad taką taktyką - z tym że zupełnie serio myślę o rozwiązaniu umowy lub ew. nie przedłużaniu. Z tym, że od razu pomyślałem że nie będą jakoś szczególnie płakać za klientem który chce 20zł/mc i raczej pokażą mi drzwi :)

btw. Ciekawe czy poszliby na darmowe rozmowy do T, zamiast tych bonusowych 50min :) próbowałeś?
Ja obniżyłem r80 na r20 za 19,90 także zależało akurat tej konsultantce. Chciałem no limit tmobile ale przy tym abo zero szans, te 50 dodatkowych minut to taki bonus od niechcenia.

 #639459  autor: kaszub
 13 cze 2013, 21:36
jarod 12 jeśli oferują Ci ace 2 w r40 za 59zł to, to jest 200zł zniżki-standardowo jest za 259zł

pozdrawiam-Kaszub

 #639463  autor: jarod12
 13 cze 2013, 21:41
kaszub pisze:jarod 12 jeśli oferują Ci ace 2 w r40 za 59zł to, to jest 200zł zniżki-standardowo jest za 259zł
Rzuć proszę okiem na aktualny cennik, w którym ten Ace2 stoi po 159 w R40. Zresztą sam koleś w SUK powiedział że nie może dać większego rabatu niż 100 zł.

 #639467  autor: kaszub
 13 cze 2013, 21:47
właśnie patrze i wyświetla mi na ich stronie ze 259zł. Chyba że w cenniku pdf jest inaczej.

pozdrawiam-Kaszub

 #639520  autor: She
 14 cze 2013, 08:22
A u mnie bez zmian. Wczoraj dostałam maila o 14, że osobnym mailem przysyłają mi nową propozycję przedłużenia umowy. Niestety żaden taki mail nie doszedł. Napisałam o tym, ale do chwili obecnej jest cisza. Już nie wspomnę o fakcie, że jak była Era to jak do nich napisałam to całą korespondencję prowadziłam z jedną osobą. A tu wymieniłam z nimi 4 maile i na każdego odpisywał mi ktoś inny. Poczekam na 10 i napiszę raz jeszcze jak nie będzie odzewu.

 #639533  autor: mnd017
 14 cze 2013, 10:03
Czy oferta: 24,90zł bez telefonu (a więc standardowe - obecnie w iboa R40 - 300min, 500MB za 0, do 1 GB za 10 zł) da się utargować w stronę:
1. obniżenia abonamentu do 19,90zł?
2. zwiększenia pakietu danych?
3. rozmowy w T-mobile w PL za darmo?
4. negocjować zapis "do 1 GB za 10 zł" np. za 5zł? Albo do 2GB za 5zł - o czymś takim jeszcze nie słyszałem.

Jaki jest "maks" jeżeli chodzi o ofertę 24,90zł bez telefonu? Pozdrawiam,

 #639535  autor: She
 14 cze 2013, 10:08
Ciągle czekam na odpowiedź, a przy okazji przyszło mi do głowy pytanie do Was: czy przy przedłużeniu umowy indywidualny klient może skorzystać z oferty smartphone na raty? Jak to wygląda, bo te tabelki z cennika jakoś nie rozjaśniają mi sytuacji. Dzięki za odpowiedź. Pewnie szybciej się jej doczekam od Was niż z iBOA.

 #639538  autor: arasel
 14 cze 2013, 10:27
Tak czy inaczej przy przedłużeniu dostaniesz ofertę na raty. Wygląda to tak, że nadal płacisz miesięcznie kwotę, na jaką się zdecydowałaś np. 54,90 czy 64,90, jednak ta kwota będzie się dzielić na dwie składowe: część abonamentowa i ratalna, np. w stosunku 50,00 i 4,90, gdzie 4,90 to kwota abonamentowa a 50 to część ratalna za telefon. Nie wygląda to tak, jak w elektromarkecie, gdzie koszt telefonu dzielisz na liczbę rat. Tutaj pierwszą ratą jest cena z cennika odpowiedniego dla wybranej taryfy. Dla Ciebie w żaden sposób nie przełoży się to na ponoszenie innych kosztów niż te, których się spodziewasz. Podsumowując - wybierzesz R60 to będziesz płacić 54,90PLN miesięcznie a za telefon zapłacisz tyle, ile w cenniku. Najlepiej w ogóle nie zawracać sobie głowy tym rozbiciem opłaty.

 #639543  autor: She
 14 cze 2013, 10:36
Wielkie dzięki :-)


Dostałam odpowiedź niby z nową ofertą z obniżonymi cenami telefonów i co? Przesłali mi znów wyjściową ofertę jaką mam na iBOA z cennikiem telefonów obowiązującym aktualnie. Oczywiście maila wysyłała mi kolejna już osoba. Wychodzi na to, że nie czytają historii korespondencji, bo całość za każdym razem jest załączona do każdego maila. Jak była Era moja korespondencja trafiała do jednej i tej samej osoby i szybko załatwialiśmy sprawę. Tu mnóstwo mailii (nie mogę sobie ze względu na obowiązki pozwolić na rozmowy), od różnych osób (za każdym razem od innej) i żadnych nowych szczegółów poza powrotem do punktu wyjścia. Zaczynam tracić cierpliwość.


EDIT:

Chyba zakończę współpracę z T-mobile. Mimo, że nic do nich nowego nie pisałam odezwał się kolejny konsultant by poinformować mnie o cenach telefonów widniejących w cenniku. Ręce mi opadły. Żenująco niska organizacja korespondencji mailowej. Jak sobie z nią nie radzą to po co mają taką opcję?

 #639571  autor: vaha
 14 cze 2013, 12:39
She, odpisz im, że chcesz rozwiązać umowę na koniec okresu rozliczeniowego i żeby podesłali Ci załącznik lub link do dokumentu. Może wtedy zmienią podejście.

Ja o dziwo nie miałem w przeciągu ostatniego pół roku żadnego telefonu od nich w sprawie nowej oferty, a moja umowa kończy się za 2 tygodnie i w każdej chwili mogę złożyć wypowiedzenie. Raz się tylko zdarzyło, że próbowali mi wcisnąć lapka z netem, ale ich spławiłem.

Wczoraj napisałem do nich tylko maila informującego, że zamierzam przejść do konkurencji, ale zanim to nastąpi, to chciałem się upewnić, że to co mi oferują na iBOA to wszystko. Na razie bez odzewu.

 #639582  autor: mnd017
 14 cze 2013, 13:13
Czasami mam wrazenie ze specjalnie sie nie kontaktuja bo mysla ze ktos zapomni i umowa sobie bedzie leciec ?

 #639586  autor: Koczkodan
 14 cze 2013, 13:28
No ja tak miałem 1,5 roku temu kończyła mi się umowa i nikt nie dzwonił nawet na BOA nie było oferty dla mnie 3 tygodnie przed zakończeniem umowy złożyliśmy rezygnacje z dalszych usług od dnia zakończenia umowy. Umowa się skończyła a numer nadal był aktywny i po tygodniu jakoś zadzwonili do mnie czy na pewno chce zrezygnować i czy nie przyjmę takiej i takiej oferty

 #639601  autor: keczup80
 14 cze 2013, 15:29
Dzisiaj do mnie dzwonil "zwykly" konsultant.
Przedstawil standardowa oferte oraz smartfonowa okazje.
Czy probowal ktoś cos ugrac w smartfonowych okazjach przez SUK i czy istnieje w ogole taka mozliwosc ?

 #639603  autor: torture
 14 cze 2013, 15:35
Ok, umowa przedłużona - R40:
39,90 zł 240 minut
04,99 zł 1000 sms/mms
00,00 zł rozmowy z T-Mobile
00,00 zł paczka 500 MB danych
Telefon: HTC Desire X za 4 gr.

Chyba max, zgadza się?

W skrócie: po szybkim przełączeniu się do działu utrzymania klienta, negocjacje są baaaardzo łatwe. Jeżeli ktoś wie jaki jest max do ugrania i jest tego świadomy, to konsultant nawet nie usiłuje się targować. Oferta abonamentowa właściwie od razu, a telefon z 199 zł na 99 zł, a po stwierdzeniu "a słyszałem, że można do 200 zł obniżyć", od razu zeszło 4 gr. A na marginesie - negocjator ze mnie raczej słaby.

PS Dla chętnych na HTC Desire X - chwilowo mają same białe.

 #639608  autor: sokkol
 14 cze 2013, 16:05
a w jakich dniach / godzinach działa SUK ?
Czy mail wysłany przez iBoa leci do Boa czy Suk?
Jeszcze jedno pytanie: nowe warunki obowiązują od razu / nowego okresu rozliczeniowego / po terminie starej umowy? :)

 #639612  autor: munreiker
 14 cze 2013, 16:41
sokkol pisze:a w jakich dniach / godzinach działa SUK ?
Czy mail wysłany przez iBoa leci do Boa czy Suk?
Jeszcze jedno pytanie: nowe warunki obowiązują od razu / nowego okresu rozliczeniowego / po terminie starej umowy? :)
Jeżeli wyślesz e-mail przez iBOA to trafi on do BOA później ewentualnie przełączą Ciebie do SUK.
Nowe warunki umowy wchodzą w życie w ciągu maks. 2 dni.

 #639617  autor: UndiscloseD
 14 cze 2013, 16:55
munreiker pisze:Nowe warunki umowy wchodzą w życie w ciągu maks. 2 dni.
Z tym akurat nie jest chyba tak różowo. Podpisywałem aneks w poniedziałek ok godz. 18. Do dzisiaj (czyli po zadeklarowanych 4 dniach ) nie otrzymałem ani smsów informujących o aktywacji nowej taryfy, ani telefonu od kuriera.
  • Strona 155 z 350
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 350
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 350