• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #639328  autor: muchakk
 13 cze 2013, 12:14
Mam usługi w T-mobile i nie mogę powiedzieć tego samego. Tam ktoś chociaż czyta zgłoszenia, a sam BOK jest bardzo pomocny...
Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 13:08 przez muchakk, łącznie zmieniany 1 raz.

 #639334  autor: patrix-83
 13 cze 2013, 12:59
Kryniczanin

Ja też złego słowa powiedzieć nie mogę o BOK T-Mobile, mam u nich internet mobilny w abo i są pomocni w razie czego. Natomiast co do BOK Play to mam takie zdanie jak autor wątku i Play-a nie ratuje nawet to forum gdzie podobno "pomagają" konsultanci P4You bo ta pomoc to fikcja. Zresztą przeczytajcie sobie w tym poniższym linku co sądzi jeden z portali telekomunikacyjnych na temat obsługi klienta w Play i pomocy na forum:
http://gsm.biz.pl/historia/w_play_wciaz ... _8898.html

muchakk
Może w razie czego napisz jeszcze do tego portalu www.gsm.biz.pl i opisz raz jeszcze wszystko i napisz że wyczerpałeś wszystkie drogi reklamacji i interwencji nawet u Dyrektora BOK bo być może oni zainterweniują gdzie trzeba i Ci pomogą a wiem że mają kontakt z zarządem Play. Oni lubią takie sprawy i chcą pomagać klientom różnych sieci. Masz tu e-maila: [email protected]

 #639351  autor: Kryniczanin
 13 cze 2013, 14:22
muchakk, Czy według Was nie jest kompromitacją przyznanie rekompensaty na numerze na którym nie była zgłaszana reklamacja?

Tak oto wygląda czytanie reklamacji w T-Mobile.

 #639359  autor: Ranger
 13 cze 2013, 14:50
Co do T-Mobile, to mam chyba najlepsze wspomnienia jeśli chodzi o obsługę (Play/Orange/T).

Kryniczanin - a reklamowałeś tę rekompensatę? :wink:

Obrazek

 #639369  autor: Kryniczanin
 13 cze 2013, 15:36
Ranger, Jeszcze nie. Ale będę.

 #639622  autor: patrix-83
 14 cze 2013, 17:14
muchakk

Jak się tam sprawy mają? Ktoś od Dyrektora BOK się z Tobą skontaktował już?

 #639644  autor: muchakk
 14 cze 2013, 18:21
Wszystko stoi w miejscu. Nikt się ze mną nie kontaktował.. chociaz raz był telefon dotyczący zadowolenia z usługi, ale to chyba za to, ze daje cały czas ocene 2 na zgłoszenia. Poruszyłem dużo kwestii w trakcie tej rozmowy. Pisma wysyłane do dyrektora BOK dodawane są jako normalne zgłoszenia w PLAY24... czyli koleś olał sprawę totalnie.

 #639662  autor: manyaky
 14 cze 2013, 19:22
Nie baw się w zgłoszenia, bo to strata czasu, nic Ci to nie da.

Byłeś u rzecznika praw konsumenta?

 #639666  autor: muchakk
 14 cze 2013, 19:29
Chwilowo nie mam na to czasu :( jak jestem wolny to rzecznik juz nie pracuje...

 #639705  autor: manyaky
 15 cze 2013, 00:05
Zawsze możesz wysłać list do niego, tylko trzeba wszystko ładnie i składnie napisać, dołączyć odpowiedź na pierwszą reklamację, opisać kolejne interwencje i zażądać pomocy/złożyć skargę na działanie przedsiębiorcy.

 #639775  autor: remi89
 15 cze 2013, 14:17
Witam, jestem w Play od prawie 3 lat i ostatnio pojawiły się problemy z połączeniami. Telefon zalogowany do 3G Play, zasięg pełen zaś na telefonie komunikat: "Sieć zajęta. Spróbuj jeszcze raz". Zgłoszenie zrobione zobaczymy czy Play coś z tym zaradzi.

P@weŁ

 #639808  autor: Ranger
 15 cze 2013, 18:17
Podejrzewam, że dowiesz się, że sieć działa w oparciu o dostępną infrastrukturę i jest to usługa mobilna, ale oczywiście "zajmą" się sprawą... no i może ugrasz bonifikatę. Jakby co, to trzymam kciuki :)

Obrazek

 #639824  autor: muchakk
 15 cze 2013, 22:25
Dzisiaj zostałem poinformowany, ze problem zostanie rozwiązany w maju 2014r. .... to są jaja Panowie, jaja...

 #639840  autor: solidburn
 16 cze 2013, 08:34
muchakk pisze:Dzisiaj zostałem poinformowany, ze problem zostanie rozwiązany w maju 2014r. .... to są jaja Panowie, jaja...
czyli problem jest i twoje racje wydają się zasadne wiec już masz podstawy żeby temat ciągnąc dalej i np zerwać umowę z winy operatora jakieś usługi musi Ci świadczyć w odpowiedniej jakości

Ja dostałem ostatnio rabat na 3 miesiące bo
problem spowodowany jest przeciążeniem i odległością stacji sieci Play....
sprawa została zgłoszona do odpowiedniego działu, który jest odpowiedzialny za modernizację oraz rozbudowę infrastruktury sieci Play
mieszkam jakieś ~6km od Pałacu Kultury i jak rozumie za 3 miesiące z 20 BTS jakie mam w okolicy zrobi się 30 ? i problem minie ;)

 #639895  autor: manyaky
 16 cze 2013, 15:31
Się ciecz, taki rabacik co 3-miesiące fajna rzecz. :D