Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
999
Rejestracja
09 maja 2012, 22:28
Lokalizacja
Polska
Dokładnie taką samą "pomoc" od P4Y otrzymałem przy swoich problemach. Kiedyś osoby udzielające się jako P4Y były bardziej pomocne a dzisiaj jest: "ponagliłem", "pisz odwołanie". Pisałem odwołania tylko odpowiedzi na nie były żenujące. Tam piszą chyba osoby kompletnie nie znające tematu. Jak można napisać:muchakk pisze:Play4U nic mi nie zaoferował, nic nie pomógł tylko ponaglił zgłoszenie gdzie ja to mogę tez zrobić przez telefon....
Przecież to jest bzdura. Telefon trzyma się szczątkowego zasięgu Play podczas kiedy Plusa i Orange jest max. Mają gotowe formułki na takie zgłoszenia. Identyczne odpowiedzi otrzymywałem. Można się odwoływać a oni przyślą kolejny raz to samo. To jakby bot odpowiadał. Z odpowiedzi wynika, że jak problemy są w Przeworsku ale za to np. w Krakowie można dzwonić, to wszystko jest O.K, bo to sieć mobilna przecież.muchakk pisze:Dodam, że ma Pan możliwość korzystania z sieci innych Operatorów w roamingu krajowym. Ustawienie automatycznego wyboru sieci i Operatora poprawi jakość świadczenia usługi. Dzięki temu telefon będzie wybierał najlepszy i najsilniejszy w danym momencie zasięg.
Mój problem głownie dotyczy Przemyśla - tutaj faktycznie można znaleźć ukraińskie sieci... jednak PLAY działa fatalnie w całym podkarpaciu.. nawet w Rzeszowie (tutaj nie patrzyłem czy coś znajduje czy nie z ukraińskich sieci).dziadek186 pisze:muchakk: tak na marginesie, wykrywa w rzeszowie jakies ukrainskie sieci ?
Nie unikałem podawania go... myślałem, że wiedziałes który temat jest mój.. zresztą tutaj i tam jest taka sama treść pierwszego postu, a że jesteś aktywnym użytkownikiem tam to ...manyaky pisze:dziadek186, nie miałem dostępu do tematu, wcześniej muchakk unikał udostępnienia linka.
Już to zrobiłem.manyaky pisze:muchakk, przejrzyj ostatnie posty na forumplay i napisz odwołanie. Podaj tam nr zgłoszenia z prośbą o notatkę. W odwołaniu jasno poproś o możliwość zerwania umowy bez kary.
Założenie forum przez PLAY było dla nich czymś dobrym. Tutaj nie psują sobie PRu, a tam dodatkowo mogą pokazywać zerową chęć pomocy.Ruben pisze:Dokładnie taką samą "pomoc" od P4Y otrzymałem przy swoich problemach. Kiedyś osoby udzielające się jako P4Y były bardziej pomocne a dzisiaj jest: "ponagliłem", "pisz odwołanie". Pisałem odwołania tylko odpowiedzi na nie były żenujące. Tam piszą chyba osoby kompletnie nie znające tematu.
Ruben pisze:Przecież to jest bzdura. Telefon trzyma się szczątkowego zasięgu Play podczas kiedy Plusa i Orange jest max. Mają gotowe formułki na takie zgłoszenia. Identyczne odpowiedzi otrzymywałem. Można się odwoływać a oni przyślą kolejny raz to samo. To jakby bot odpowiadał. Z odpowiedzi wynika, że jak problemy są w Przeworsku ale za to np. w Krakowie można dzwonić, to wszystko jest O.K, bo to sieć mobilna przecież.
muchakk, jak masz siły, to pisz, smaruj gdzie się da. Spróbuj na fb.
Patryk83żółwik pisze:Napisz e-maila do Dyrektora BOK Play Pana Michała Gramatnikowskiego na adres [email protected] i opisz mu całą sprawę raz jeszcze i wyczerpująco i podaj numery zgłoszeń które były błędnie rozwiązanie Twoim zdaniem przez konsultantów i dotyczyły tej sprawy zasięgu o której chodzi w tym wątku (możesz podać także imiona i nazwiska konsultantów).
Patryk83żółwik pisze:Możesz się także zwrócić do rzecznika Play Marcina Gruszki pod adresem [email protected] ale nie wiem czy on Ci będzie w stanie pomóc, na początek zrób jak napisałem wyżej.
Skontaktuje się z Tobą telefonicznie nie sam Dyrektor a kompetentny pracownik wysłany przez niego i poinformujecie Cie na wstępie że jest od Dyrektora Gramatnikowskiego i dzwoni w związku z e-mailem do niego i będzie chciał Ci pomóc, naprawdę pomóc.muchakk pisze:Patryk83żółwik pisze:Napisz e-maila do Dyrektora BOK Play Pana Michała Gramatnikowskiego na adres [email protected] i opisz mu całą sprawę raz jeszcze i wyczerpująco i podaj numery zgłoszeń które były błędnie rozwiązanie Twoim zdaniem przez konsultantów i dotyczyły tej sprawy zasięgu o której chodzi w tym wątku (możesz podać także imiona i nazwiska konsultantów).
Dzięki za adres.. pozwoliłem sobie wysłać wiadomość... ciekawe czy dostanę jakąkolwiek odpowiedź...
Pomijam kwestie jakiś upustów to jest zbędne i śmieszne ale jak widać problem z jakością sieci play występuje w stolicy gdzie podobno tutaj play jak i wszędzie działa jak żyleta tylko użytkownicy są głupkowaci a ich tel to już szkoda gadaćW odpowiedzi uprzejmie informuję, że skontaktowałam się z działem eksperckim w celu sprawdzenia pracy nadajników w Pana lokalizacji. Wyjaśniam, że opisany przez Pana problem spowodowany jest przeciążeniem i odległością stacji sieci Play. Oba te czynniki powodują pogorszenie jakości połączeń oraz przełączanie między nadajnikami. Sprawa została zgłoszona do odpowiedniego działu, który jest odpowiedzialny za modernizację oraz rozbudowę infrastruktury sieci Play. Do czasu usunięcia usterki może Panu korzystać z zasięgu naszych Partnerów roamingowych Plus i Orange. Dodam, że problem z wylogowaniem z sieci przy korzystaniu z roamingu krajowego został zgłoszony i zostanie usunięty w ciągu 24 godzin.
Ze względu na niedogodności przyznałam Panu upust na abonament w wysokości 10 zł na 3 Okresy Rozliczeniowe
Szanowny Panie,
potwierdzam zarejestrowanie zgłoszenia, które wpłynęło 6 czerwca 2013 roku za pośrednictwem strony internetowej Play24, będące odwołaniem od odpowiedzi na reklamację numer 60228860. Sprawa dotyczy problemów z zasięgiem.
Informuję, że na podstawie niniejszego zgłoszenia poruszane przez Pana kwestie zostały poddane ponownej weryfikacji.
Przeprowadzona analiza potwierdziła informacje przekazane w odpowiedzi na zgłoszenie numer 60228860. W podanej przez Pana lokalizacji mogą występować trudności w korzystaniu z usług w zasięgu sieci Play. Zwracam jednak uwagę usługi świadczone na numerze 510*** charakteryzują się swoją mobilnością. W związku z powyższym może Pana z nich korzystać w różnych lokalizacjach. Zgodnie z Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Mix II (§ 8 pkt 6), Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych. Zwracam uwagę, że na jakość połączeń mogą wpływać czynniki zewnętrzne niezależne od Operatora.
Dodatkowo potwierdzam, że zgodnie z powyższym Regulaminem (§ 9, pkt 6), w przypadku przerwy w świadczeniu wszystkich Usług Telekomunikacyjnych trwającej dłużej niż 24 godziny, Abonent może żądać zapłaty kary umownej w wysokości 1/30 wartości średniego zużycia z 3 ostatnich mieszący kalendarzowych od dnia wniesienia reklamacji.
Przypominam także, iż dbając o zadowolenie naszych klientów Abonenci i Użytkownicy sieci Play mogą bezpłatnie korzystać z usług świadczonych przez P4 sp. z o. o. za pośrednictwem innych Operatorów (Plus i Orange). Zachęcam do ustawienia w telefonie automatycznego wyboru sieci i Operatora. Wówczas telefon będzie logował się do nadajnika o najsilniejszym zasięgu. Może Pan też wybrać na stałe jednego z naszych partnerów (sieci PLUS lub Orange).
Na podstawie powyższych wyjaśnień Pana odwołanie zostało uznane za niezasadne i nie mogę przychylić się do Pana roszczeń dotyczących rozwiązania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych bez naliczania kary za przedterminowe rozwiązanie Umowy. Przypominam także, iż na podstawie zgłoszenia numer 60228860 dla numeru 510 została przyznana rekompensata 30,00 zł.
Mam nadzieję, że powyższa odpowiedź w pełni wyczerpuje poruszane przez Pana kwestie.
Oszczędź sobie czasu. Jeśli ten Pan dyrektor BOK nie odpowiedział, to jedź do Miejscowego/Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, może się wtedy ruszy.muchakk pisze:Za chwile składam skargę na osobe rozpatrującą tą reklamację i złożę prośbę o kurs czytania dla tej osoby ;/
Pisałem tez ze reczne wybranie operatora nic nie dajeWciągu tych 2 lat wymieniałem już kartę SIM KILKUKROTNIE. Wykonałem też test na wszystkich telefonach jakie posiadam: LG P970, Samsung Galaxy s3 oraz LG G. Na wszystkich tych telefonach usługi działały tak samo czyli ŻAŁOŚNIE.
Najśmieszniejsze jest to, że to właśnie Play zaczął modę malowania całego kraju jako "w zasięgu"maxiu pisze:99% Polaków jest w zasięgu sieci Play - czyżby?