• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #637891  autor: manyaky
 06 cze 2013, 19:53
muchakk, przejrzyj ostatnie posty na forumplay i napisz odwołanie. Podaj tam nr zgłoszenia z prośbą o notatkę. W odwołaniu jasno poproś o możliwość zerwania umowy bez kary.

W międzyczasie, jeśli jesteś zniecierpliwiony, możesz podbić do Miejskiego/Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta.

 #637892  autor: Ruben
 06 cze 2013, 19:53
muchakk pisze:Play4U nic mi nie zaoferował, nic nie pomógł tylko ponaglił zgłoszenie gdzie ja to mogę tez zrobić przez telefon....
Dokładnie taką samą "pomoc" od P4Y otrzymałem przy swoich problemach. Kiedyś osoby udzielające się jako P4Y były bardziej pomocne a dzisiaj jest: "ponagliłem", "pisz odwołanie". Pisałem odwołania tylko odpowiedzi na nie były żenujące. Tam piszą chyba osoby kompletnie nie znające tematu. Jak można napisać:
muchakk pisze:Dodam, że ma Pan możliwość korzystania z sieci innych Operatorów w roamingu krajowym. Ustawienie automatycznego wyboru sieci i Operatora poprawi jakość świadczenia usługi. Dzięki temu telefon będzie wybierał najlepszy i najsilniejszy w danym momencie zasięg.
Przecież to jest bzdura. Telefon trzyma się szczątkowego zasięgu Play podczas kiedy Plusa i Orange jest max. Mają gotowe formułki na takie zgłoszenia. Identyczne odpowiedzi otrzymywałem. Można się odwoływać a oni przyślą kolejny raz to samo. To jakby bot odpowiadał. Z odpowiedzi wynika, że jak problemy są w Przeworsku ale za to np. w Krakowie można dzwonić, to wszystko jest O.K, bo to sieć mobilna przecież.
muchakk, jak masz siły, to pisz, smaruj gdzie się da. Spróbuj na fb.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2013, 19:56 przez Ruben, łącznie zmieniany 1 raz.

 #637893  autor: manyaky
 06 cze 2013, 19:56
Ruben pisze:Spróbuj na fb.
Tam też odpowiada P4U o tych samych kompetencjach.

Sugeruję zrobić, tak jak napisałem. Jak nie zadziała, mogę podesłać trochę konkretnych adresów email do Play'a. :P

 #637896  autor: patrix-83
 06 cze 2013, 20:10
muchakk

Napisz e-maila do Dyrektora BOK Play Pana Michała Gramatnikowskiego na adres [email protected] i opisz mu całą sprawę raz jeszcze i wyczerpująco i podaj numery zgłoszeń które były błędnie rozwiązanie Twoim zdaniem przez konsultantów i dotyczyły tej sprawy zasięgu o której chodzi w tym wątku (możesz podać także imiona i nazwiska konsultantów).

Dyrektor ma więcej w mocy niż PlayForYou czy cała masa konsultantów razem wziętych z Play i mi już pomógł raz w trudnej sprawie jak się do niego zwróciłem.

Możesz się także zwrócić do rzecznika Play Marcina Gruszki pod adresem [email protected] ale nie wiem czy on Ci będzie w stanie pomóc, na początek zrób jak napisałem wyżej.

 #637910  autor: muchakk
 06 cze 2013, 21:59
dziadek186 pisze:muchakk: tak na marginesie, wykrywa w rzeszowie jakies ukrainskie sieci ?
Mój problem głownie dotyczy Przemyśla - tutaj faktycznie można znaleźć ukraińskie sieci... jednak PLAY działa fatalnie w całym podkarpaciu.. nawet w Rzeszowie (tutaj nie patrzyłem czy coś znajduje czy nie z ukraińskich sieci).

manyaky pisze:dziadek186, nie miałem dostępu do tematu, wcześniej muchakk unikał udostępnienia linka.
Nie unikałem podawania go... myślałem, że wiedziałes który temat jest mój.. zresztą tutaj i tam jest taka sama treść pierwszego postu, a że jesteś aktywnym użytkownikiem tam to ... ;-)

manyaky pisze:muchakk, przejrzyj ostatnie posty na forumplay i napisz odwołanie. Podaj tam nr zgłoszenia z prośbą o notatkę. W odwołaniu jasno poproś o możliwość zerwania umowy bez kary.
Już to zrobiłem.
Ruben pisze:Dokładnie taką samą "pomoc" od P4Y otrzymałem przy swoich problemach. Kiedyś osoby udzielające się jako P4Y były bardziej pomocne a dzisiaj jest: "ponagliłem", "pisz odwołanie". Pisałem odwołania tylko odpowiedzi na nie były żenujące. Tam piszą chyba osoby kompletnie nie znające tematu.
Założenie forum przez PLAY było dla nich czymś dobrym. Tutaj nie psują sobie PRu, a tam dodatkowo mogą pokazywać zerową chęć pomocy.

Ruben pisze:Przecież to jest bzdura. Telefon trzyma się szczątkowego zasięgu Play podczas kiedy Plusa i Orange jest max. Mają gotowe formułki na takie zgłoszenia. Identyczne odpowiedzi otrzymywałem. Można się odwoływać a oni przyślą kolejny raz to samo. To jakby bot odpowiadał. Z odpowiedzi wynika, że jak problemy są w Przeworsku ale za to np. w Krakowie można dzwonić, to wszystko jest O.K, bo to sieć mobilna przecież.
muchakk, jak masz siły, to pisz, smaruj gdzie się da. Spróbuj na fb.

Robię co mogę żeby uznano moją rację. Męczę się z nimi od dwóch lat... Dwa lata trwa problem i oni nie kiwnęli palcem żeby cokolwiek zrobić... Te formułki znam już na wylot... przez te 2 lata złożyłem masę reklamacji... Najlepiej niech wyłączą roamingu... klienci nie będą korzystać z abonamentów a płacić będą bo to usługa mobilna i np. tam gdzie oni maja zasieg bede mogl skorzystać... LOL

Patryk83żółwik pisze:Napisz e-maila do Dyrektora BOK Play Pana Michała Gramatnikowskiego na adres [email protected] i opisz mu całą sprawę raz jeszcze i wyczerpująco i podaj numery zgłoszeń które były błędnie rozwiązanie Twoim zdaniem przez konsultantów i dotyczyły tej sprawy zasięgu o której chodzi w tym wątku (możesz podać także imiona i nazwiska konsultantów).

Dzięki za adres.. pozwoliłem sobie wysłać wiadomość... ciekawe czy dostanę jakąkolwiek odpowiedź...

Patryk83żółwik pisze:Możesz się także zwrócić do rzecznika Play Marcina Gruszki pod adresem [email protected] ale nie wiem czy on Ci będzie w stanie pomóc, na początek zrób jak napisałem wyżej.

Do niego raz pisałem... ale ten czlowiek nie potrafi odpisywać na maila... chyba ze zrobie sobie jakieś głupie zdjęcie z tabliczką żeby PLAY wreszcie miał zasię i normalną jakość połączeń to może ten ktoś się tematem zainteresuje...

 #637967  autor: manyaky
 07 cze 2013, 02:15
Daj znać tutaj, jaki będzie finał sprawy/odpowiedź na odwołanie.
muchakk pisze:Do niego raz pisałem... ale ten czlowiek nie potrafi odpisywać na maila...
Marcin niestety nie odpisuje na maile z problemami.

 #638009  autor: patrix-83
 07 cze 2013, 10:47
muchakk pisze:
Patryk83żółwik pisze:Napisz e-maila do Dyrektora BOK Play Pana Michała Gramatnikowskiego na adres [email protected] i opisz mu całą sprawę raz jeszcze i wyczerpująco i podaj numery zgłoszeń które były błędnie rozwiązanie Twoim zdaniem przez konsultantów i dotyczyły tej sprawy zasięgu o której chodzi w tym wątku (możesz podać także imiona i nazwiska konsultantów).

Dzięki za adres.. pozwoliłem sobie wysłać wiadomość... ciekawe czy dostanę jakąkolwiek odpowiedź...
Skontaktuje się z Tobą telefonicznie nie sam Dyrektor a kompetentny pracownik wysłany przez niego i poinformujecie Cie na wstępie że jest od Dyrektora Gramatnikowskiego i dzwoni w związku z e-mailem do niego i będzie chciał Ci pomóc, naprawdę pomóc.
Wiem bo już przerabiałem tą kwestię z Dyrektorem BOK i faktycznie mi pomogli.
To ostatnia deska ratunku przed zgłoszeniem sprawy do UKE i do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA.


Edit:

muchakk, no i jak się sprawy mają, dzieje się coś dobrego???

 #638685  autor: Nocny Rycerz
 11 cze 2013, 10:50
Ja tam jestem zadowolony z Obsługi w Play. W prawdzie na infolinii za nim odbiorą trzeba trochę poczekać (mieć cierpliwość) ale potem już udzielają dobrych porad. Lepiej jest jednak podejść do Salonu i tam załatwić sprawę. Przy okazji powiedzieli mi, że jest teraz nowa usługa- sprzedaż telefonu którego się już nie używa. Podobno nie tylko klient Play może przyjść i sprzedać- ciekawa sprawa dla 2-3 letnich komów, bo tego to już się w komisie nie sprzeda a w Play ponoć śmiało...

 #638713  autor: solidburn
 11 cze 2013, 12:18
W nawiązaniu do tej jakości sieci play :)

Napisałem zgłoszenie z problemami marna jakością polaczeń i danymi z netmonitora gdzie widać ze łącze się do bts odległych o 6 do 9km ! od domu tylko po co jak mam bliżej jakieś 20 innych bts ? bliżej mam do Pałacu Kultury niż do niektórych bts gdzie mnie teraz łączy !

Dostałem odpowiedz
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że skontaktowałam się z działem eksperckim w celu sprawdzenia pracy nadajników w Pana lokalizacji. Wyjaśniam, że opisany przez Pana problem spowodowany jest przeciążeniem i odległością stacji sieci Play. Oba te czynniki powodują pogorszenie jakości połączeń oraz przełączanie między nadajnikami. Sprawa została zgłoszona do odpowiedniego działu, który jest odpowiedzialny za modernizację oraz rozbudowę infrastruktury sieci Play. Do czasu usunięcia usterki może Panu korzystać z zasięgu naszych Partnerów roamingowych Plus i Orange. Dodam, że problem z wylogowaniem z sieci przy korzystaniu z roamingu krajowego został zgłoszony i zostanie usunięty w ciągu 24 godzin.
Ze względu na niedogodności przyznałam Panu upust na abonament w wysokości 10 zł na 3 Okresy Rozliczeniowe
Pomijam kwestie jakiś upustów to jest zbędne i śmieszne ale jak widać problem z jakością sieci play występuje w stolicy gdzie podobno tutaj play jak i wszędzie działa jak żyleta tylko użytkownicy są głupkowaci a ich tel to już szkoda gadać

 #638726  autor: muchakk
 11 cze 2013, 13:18
Szanowny Panie,


potwierdzam zarejestrowanie zgłoszenia, które wpłynęło 6 czerwca 2013 roku za pośrednictwem strony internetowej Play24, będące odwołaniem od odpowiedzi na reklamację numer 60228860. Sprawa dotyczy problemów z zasięgiem.

Informuję, że na podstawie niniejszego zgłoszenia poruszane przez Pana kwestie zostały poddane ponownej weryfikacji.

Przeprowadzona analiza potwierdziła informacje przekazane w odpowiedzi na zgłoszenie numer 60228860. W podanej przez Pana lokalizacji mogą występować trudności w korzystaniu z usług w zasięgu sieci Play. Zwracam jednak uwagę usługi świadczone na numerze 510*** charakteryzują się swoją mobilnością. W związku z powyższym może Pana z nich korzystać w różnych lokalizacjach. Zgodnie z Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Mix II (§ 8 pkt 6), Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych. Zwracam uwagę, że na jakość połączeń mogą wpływać czynniki zewnętrzne niezależne od Operatora.

Dodatkowo potwierdzam, że zgodnie z powyższym Regulaminem (§ 9, pkt 6), w przypadku przerwy w świadczeniu wszystkich Usług Telekomunikacyjnych trwającej dłużej niż 24 godziny, Abonent może żądać zapłaty kary umownej w wysokości 1/30 wartości średniego zużycia z 3 ostatnich mieszący kalendarzowych od dnia wniesienia reklamacji.

Przypominam także, iż dbając o zadowolenie naszych klientów Abonenci i Użytkownicy sieci Play mogą bezpłatnie korzystać z usług świadczonych przez P4 sp. z o. o. za pośrednictwem innych Operatorów (Plus i Orange). Zachęcam do ustawienia w telefonie automatycznego wyboru sieci i Operatora. Wówczas telefon będzie logował się do nadajnika o najsilniejszym zasięgu. Może Pan też wybrać na stałe jednego z naszych partnerów (sieci PLUS lub Orange).

Na podstawie powyższych wyjaśnień Pana odwołanie zostało uznane za niezasadne i nie mogę przychylić się do Pana roszczeń dotyczących rozwiązania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych bez naliczania kary za przedterminowe rozwiązanie Umowy. Przypominam także, iż na podstawie zgłoszenia numer 60228860 dla numeru 510 została przyznana rekompensata 30,00 zł.

Mam nadzieję, że powyższa odpowiedź w pełni wyczerpuje poruszane przez Pana kwestie.

Co za KRETYŃSTWO I IDIOCTWO!! Informuję, ze mam problem nawet z roamingiem na co polecacie przełączyć mi się na roaming!! Ktoś w ogóle czytał moje zgłoszenie?! Krew zalewa człowieka jak widzi takie odpowiedzi... praktycznie nie mogę korzystać z usługi a wy dajecie mi jeszcze dodatkową kasę na konto której i tak nie wykorzystam bo nie będę miał jak........ !!! KREW MNIE ZALEWA

Za chwile składam skargę na osobe rozpatrującą tą reklamację i złożę prośbę o kurs czytania dla tej osoby ;/
Ostatnio zmieniony 11 cze 2013, 20:31 przez muchakk, łącznie zmieniany 1 raz.

 #638760  autor: manyaky
 11 cze 2013, 15:28
muchakk pisze:Za chwile składam skargę na osobe rozpatrującą tą reklamację i złożę prośbę o kurs czytania dla tej osoby ;/
Oszczędź sobie czasu. Jeśli ten Pan dyrektor BOK nie odpowiedział, to jedź do Miejscowego/Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, może się wtedy ruszy.

 #638818  autor: Ranger
 11 cze 2013, 19:46
Oni te odpowiedzi przesyłają od kalki, a przełączenie do roamingu w przypadku problemów z roamingiem to jest jakiś kiepski żart :| Aha, wytnij swój numer, bo w tekście pojawia się drugi raz pod koniec.

Jako że wyczerpałeś tok reklamacyjny, zapewne zgłosisz się do UKE lub Rzecznika Praw Konsumenta. Koniecznie poinformuj nas o efektach.

Obrazek

 #639107  autor: maxiu
 12 cze 2013, 17:33
99% Polaków jest w zasięgu sieci Play - czyżby?

 #639114  autor: Ranger
 12 cze 2013, 18:01
Być w zasięgu sieci to bardzo pojemne słowo, niestety.

Obrazek

 #639274  autor: kn
 13 cze 2013, 00:52
Z gory mowie, ze nie czytalem calego watku, a jedynie kilka ostatnich postow.

Ale zastanawiam sie, czy nie pomogloby reczne przelaczenie roamingu na Orange lub Plusa. Ok piszesz, ze roaming Ci nie dziala, ale probowales z innym telefonem? Moze twoj telefon jakos nienajlepiej obsluguje manualne przelaczanie roamingu krajowego?

 #639276  autor: muchakk
 13 cze 2013, 00:59
CYtuje co napisałem:
Wciągu tych 2 lat wymieniałem już kartę SIM KILKUKROTNIE. Wykonałem też test na wszystkich telefonach jakie posiadam: LG P970, Samsung Galaxy s3 oraz LG G. Na wszystkich tych telefonach usługi działały tak samo czyli ŻAŁOŚNIE.
Pisałem tez ze reczne wybranie operatora nic nie daje

 #639312  autor: patrix-83
 13 cze 2013, 11:27
muchakk

Zerknij raz jeszcze tu i zobacz co Ci napisałem i zrób ponownie to samo tylko jeszcze bardziej dosadnie:
http://forumplay.pl/showthread.php/6046 ... acja/page7

Nie lituj się nad tą żałosną PRową obsługą klienta.

 #639317  autor: Sig
 13 cze 2013, 11:42
maxiu pisze:99% Polaków jest w zasięgu sieci Play - czyżby?
Najśmieszniejsze jest to, że to właśnie Play zaczął modę malowania całego kraju jako "w zasięgu" :-). Wcześniej operatorzy mieli bardzo dokładne mapki, przyszedł Play i pomalował Polskę na fioletowo :-). Oczywiście, widok można filtrować, ale to zrobi tylko świadomy klient.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #639320  autor: muchakk
 13 cze 2013, 11:52
Napisałem maila jeszcze raz. Jednak wątpię żeby to cokolwiek dało. Dodatkowo wszystkie rozpatrzenia reklamacji skarżę i osoby je rozpatrujące też jako powód daje : "brak czytania ze zrozumieniem"...

 #639325  autor: Kryniczanin
 13 cze 2013, 12:03
muchakk, Nic nadzwyczajnego, w T-Mobile są jeszcze większe ofiary w bok! Bok Play przy nich to raj.