• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #638350  autor: corner
 09 cze 2013, 10:46
Czy działa wam Ekstra Numer? Przy próbach zmian aktywnego numeru czy nawet wyłączenia usługi dostaję komunikat "Serwis tymczasowo niedostępny".

 #638352  autor: Niezgodna7
 09 cze 2013, 10:57
Ty się na niego przełączyć nie możesz?
Czy wyłączyć nie możesz?

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #638354  autor: corner
 09 cze 2013, 11:02
Ani jedno, ani drugie. Nie działa mi żaden krótki kod związany z Ekstra Numerem, polecenie SMS też zwracają komunikat "Serwis tymczasowo niedostępny".

 #638357  autor: Niezgodna7
 09 cze 2013, 11:11
Nie pamiętam jakim kodem się przełączało na drugi numer (EN), ale i tak pierw trza się na niego przełączyć, aby go wyłączyć.
*
Aaa, już mam: *121*2#
**
A kod: *141# Ci działa?

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #638379  autor: piotr5500
 09 cze 2013, 14:36
*121*2# - przełączanie połączeń wychodzących na Orange Ekstra Numer
*121*1# - powrót do numeru głównego
*122*# - sprawdzanie, który numer jest ustawiony do połączeń wychodzących
*114*1# – sprawdzenie numeru i daty ważności usługi.
*114*9# - rezygnacja z usługi
Przeniesienie numeru na nową kartę SMS o treści SIM na 8041.
 #638492  autor: Orange Ekspert
 10 cze 2013, 09:14
corner pisze:Czy działa wam Ekstra Numer? Przy próbach zmian aktywnego numeru czy nawet wyłączenia usługi dostaję komunikat "Serwis tymczasowo niedostępny".
Czy problem nadal występuje?

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert