Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Nie pamiętam jakim kodem się przełączało na drugi numer (EN), ale i tak pierw trza się na niego przełączyć, aby go wyłączyć.
*
Aaa, już mam: *121*2#
**
A kod: *141# Ci działa?
Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
*121*2# - przełączanie połączeń wychodzących na Orange Ekstra Numer
*121*1# - powrót do numeru głównego
*122*# - sprawdzanie, który numer jest ustawiony do połączeń wychodzących
*114*1# – sprawdzenie numeru i daty ważności usługi.
*114*9# - rezygnacja z usługi
Przeniesienie numeru na nową kartę SMS o treści SIM na 8041.
corner pisze:Czy działa wam Ekstra Numer? Przy próbach zmian aktywnego numeru czy nawet wyłączenia usługi dostaję komunikat "Serwis tymczasowo niedostępny".