Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
999
Rejestracja
09 maja 2012, 22:28
Lokalizacja
Polska
Jeżeli to miał być dowcip, to Ci się nie udał.manyaky pisze:Ale robicie flejm o niczym, który nota bene wątpię, żeby się tak ciągnął bez zaplecza finansowego W3.
Nie przesadzałbym z ta rolą forum Play. Też jak miałem problem z Play pisałem tam a Play4You odpisywał "ponagliłem". Prosiłem żeby w końcu ktoś z działu technicznego zobaczył moje zgłoszenia, bo odpowiedzi są idiotyczne i widać, że pisały je osoby na odwal, bo termin 30 dniowy mijał. Otrzymałem informację, że zrobi co w jego mocy. Widać, że mocy zbyt dużej nie miał, bo odpowiedź kolejna nie poruszała kwestii zgłaszanych przez mnie a kolejna rada P4Y brzmiała "pisz odwołanie". Tyle to i bez tego forum wiedziałemmanyaky pisze:Mówię Ci co najlepiej zrobić w tej sytuacji, czyli napisać identyczny temat na forumplay
Właśnie jak jestem zalogowany.... np w piątek E72 podobno hiper turbo super tel wylogował się z sieci plus i sobie leżał dopiero w sobotę zobaczyłem ze jest offline, niestety nie miał ochoty się połączyć ponownie wiec jest fajnie do czasu jak działa..muchakk pisze:
Widzisz Ty masz ten plus, że u Ciebie jak jestes zalogowany do roamingu to możesz normalnie w sensownej jakości korzystać z usługi za którą płacisz. U mnie wygląda to niestety o wiele gorzej.. Odnośnie wyrzucania z sieci... ehh temat według mnie jest śmieszny. Przypomina mi się, jak kiedyś gruszka miał pokonać jakiś dystans z telefonem z sieci PLAY i pokazać jak to ładnie roaming działa i nie ma problemu. Ciekawe dlaczego to tej pory nie widzieliśmy relacji z tej trasy? Czyżby jej nie było, a może gruszka pierwszy raz wyjechał z Warszawy i zobaczył, że faktycznie jest TOTALNA KASZANA?
Panie Gruszka, no co Pan nie powie?manyaky pisze:Ale robicie flejm o niczym
Wyjdź z hotelu.manyaky pisze:Jeśli chcesz, żebym zamilkł, to daj mi bana.![]()
Owszem, w niektórych lokalizacjach można skorzystać z usług PLAY.manyaky pisze:zdajemy sobie sprawę, z tego, jak w niektórych lokalizacjach działa sieć P4
Sam byłem długo ich klientem i nie twierdzę inaczej niż napisałem. Z tej sieci normalnie da się korzystać gdzieniegdzie i pod warunkiem, że mamy szczęście.manyaky pisze:Markadiusz, proszę zachowaj rozsądek.
Markadiusz pisze:... hmmm a jakby dodatkowo próbować przenieść numer TERAZ, w czasie umowy? Chodzi mi o samo złożenie wniosku o przeniesienie. Wiadomo, odrzucą, ale skoro BOK w TAKIM STOPNIU OLEWA KLIENTA, to może cokolwiek się zainteresują sprawą?
Oleją to. Dla nich ważne, czy jest szansa, że klient ucieknie czy nie. Z tego co wypisuje się teraz na forach, to nawet pod koniec umowy nie dzwonią z przedłużeniem.Markadiusz pisze:... hmmm a jakby dodatkowo próbować przenieść numer TERAZ, w czasie umowy?
Nie wiem o co chodziło, ale P4U można 'nacisnąć' żeby dodał notatkę oprócz ponaglenia lub spokojnie przedyskutować różne opcje. Fajnie by było, gdyby muchakk napisał, co mu zaoferowano.Ruben pisze:Nie przesadzałbym z ta rolą forum Play. Też jak miałem problem z Play pisałem tam a Play4You odpisywał "ponagliłem". Prosiłem żeby w końcu ktoś z działu technicznego zobaczył moje zgłoszenia, bo odpowiedzi są idiotyczne i widać, że pisały je osoby na odwal, bo termin 30 dniowy mijał. Otrzymałem informację, że zrobi co w jego mocy. Widać, że mocy zbyt dużej nie miał, bo odpowiedź kolejna nie poruszała kwestii zgłaszanych przez mnie a kolejna rada P4Y brzmiała "pisz odwołanie". Tyle to i bez tego forum wiedziałem![]()
No i zgoda, tylko na telepolis szumu nie zrobisz, żeby się 'rzecznik Gruszka' zajął tematem.Ruben pisze:jak ktoś zrobi szum na FB i innych portalach, to i sam rzecznik Gruszka tematem potrafi się zająć, bo wizerunek im się psuje. To jest wkurzające, żeby ktoś zajął się problemem to trzeba takich metod się chwytać.
Krew mnie zalewa... pisze, że zapoznała się należycie ze sprawą, a za chwile wyskakuje mi z roamingiem krajowym z którym mam cały czas problem... Co za idiotka.... AZ mnie trafia!!Szanowny Panie,
w odpowiedzi na zgłoszenie telefoniczne, które zostało zarejestrowane 28 maja 2013 roku, dotyczące trudności w korzystaniu z usługi głosowej oraz rozwiązania Umowy bez naliczania opłaty specjalnej informuję, że dokładnie zapoznałam się z Pana sprawą.
Wyjaśniam, że na podstawie zgłoszenia zweryfikowałam działanie usługi telefonicznej na numerze 5***. W jej wyniku stwierdziłam, że w Pana lokalizacji mogą występować trudności w korzystaniu z usługi. Informuję jednak, że usługa głosowa jest usługą mobilną. Zgodnie z § 8 pkt 6 Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Mix II, Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych. Zwracam uwagę, że na jakość połączeń wpływają:
Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Mix II
- ukształtowanie, zabudowa terenu,
- odległość od stacji nadawczej,
- siła odbieranego sygnału ze stacji nadawczej,
- warunki atmosferyczne.
Dodam, że ma Pan możliwość korzystania z sieci innych Operatorów w roamingu krajowym. Ustawienie automatycznego wyboru sieci i Operatora poprawi jakość świadczenia usługi. Dzięki temu telefon będzie wybierał najlepszy i najsilniejszy w danym momencie zasięg.
Potwierdzam, że odnotowałam zgłoszenia numer: 57960382 oraz 59025628, o których Pan wspomina. Zostały one zamknięte 27 oraz 28 maja 2013 roku. Odsłuch rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 28 maja 2013 roku potwierdził, że konsultant poinformował o kontakcie po 30 maja 2013 roku, co nie nastąpiło, dlatego przepraszam za zaistniałą sytuację.
Zgodnie z § 9, pkt 6 wspomnianego Regulaminu, w przypadku przerwy w świadczeniu wszystkich usług telekomunikacyjnych trwającej dłużej niż 24 godziny, Abonent może żądać zapłaty kary umownej w wysokości 1/30 wartości średniego zużycia z 3 ostatnich mieszący kalendarzowych od dnia wniesienia reklamacji. Odnotowałam aktywności w ramach reklamowanej usługi. Przykłady są następujące:
- 27 maja 2013 roku o godzinie 16:26:46,
- 29 maja 2013 roku o godzinie 13:48:14,
- 6 czerwca 2013 roku o godzinie 11:06:07.
Odnosząc się do kwestii rozwiązania Umowy bez naliczania opłaty specjalnej informuję, że podpisując dokument zobowiązał się Pan do korzystania z usługi głosowej przez 50 miesięcy. W przypadku przedterminowego jej rozwiązania, Operator upoważniony jest do naliczenia opłaty specjalnej (zgodnie z § 14, pkt 13 wspomnianego Regulaminu). Dodam, że do wypowiedzenia Umowy niezbędne jest zachowanie formy pisemnej potwierdzonej własnoręcznym podpisem.
Mając powyższe na uwadze informuję, że nie mam podstaw do przychylenia się do Pana prośby i rozwiązania Umowy bez naliczania opłaty specjalnej oraz przyznania rekompensaty, dlatego reklamacja została uznana za niezasadną.
Z uwagi na dalszą dobrą współpracę przyznałam doładowanie w wysokości 30 zł na jeden okres rozliczeniowy, do wykorzystania od 1 do 31 lipca 2013 roku.
Potwierdzam, że zarejestrowałam Pana zgłoszenia telefoniczne z Biurem Obsługi Klienta.
Ponadto zgodnie § 12, pkt 8 wymienionego Regulaminu, Operator udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w terminie 30 dni od daty jej złożenia.
Jestem przekonana, że przedstawione wyjaśnienia są wystarczające i pozwolą na zakończenie sprawy.
muchakk pisze:Krew mnie zalewa... pisze, że zapoznała się należycie ze sprawą, a za chwile wyskakuje mi z roamingiem krajowym z którym mam cały czas problem... Co za idiotka.... AZ mnie trafia!!
przez 50 miesięcy.
Na maila do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej odpowiedzi... coś mi się wydaję, że już nie otrzymam...zygikuleczka pisze: muchakk, to odp. na maila ktorego ostatnio wyslales na adresy, ktore Ci wskazalem?
Na 50 miechow? o zesz f##k...
manyaky pisze:Zamiast się żalić i wyzywać od idiotów, mógłbyś wreszcie napisać, co zaoferował Ci Play4You na forumplay.
Temat na forum PLAY: http://forumplay.pl/showthread.php/6046-Reklamacjadziadek186 pisze:manyaky, podlinkuj bo znalezc nie moge
pisalem przeciez nie chodzi mi o sama siec tylko ogolny rozwoj telefonow ktory idzie w zlym kierunkumuchakk pisze:solidburn napisał/a:
Precelos napisał/a:
IMO to plastikowa zabawka w dodatku brzydka
E72 to jeden z lepszych telefonow jakie zrobila nokia
Czy te tel są lub nie są dozwolone przez play ?
jakieś oficjalne info zapodasz
Też proszę o taką listę telefonów...![]()
Faktycznie, play4you zaproponowal duzo... a konkretnie odwolanie od odpowiedzi odnosnie reklamacji :/ manyaky, bronisz tej sieci jak pitbull, a sam widzisz ze dzial techniczny ma klientow w d, podobnie jak obsluga. Sam play4you przeczy sobie w tym co pisze, najpierw twierdzi ze to nie ich wina, a pozniej ze faktycznie sa zaklocani przez ukrainska siec... brak mi slow, facet jest z lapanki czy co ? Swoja droga to skoro w rzeszowie zakloca siec z ukrainy to mnie pod tarnowem pewnie zakloca siec slowacka bo matka na abo z play doswiadcza tych samych problemow co autor watku. Kazda siec ma problemy ale to co sie dzieje z play to juz sa kpiny. A manyaky'owi zalecam sprawdzenia forum plusa, a przekona sie jak wyglada poprawne podejscie konsultanta do klienta.manyaky pisze:muchakk pisze:Krew mnie zalewa... pisze, że zapoznała się należycie ze sprawą, a za chwile wyskakuje mi z roamingiem krajowym z którym mam cały czas problem... Co za idiotka.... AZ mnie trafia!!przez 50 miesięcy.![]()
Zamiast się żalić i wyzywać od idiotów, mógłbyś wreszcie napisać, co zaoferował Ci Play4You na forumplay.