• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #636975  autor: manyaky
 02 cze 2013, 17:53
Jeśli chcesz, żebym zamilkł, to daj mi bana. :-D

Mówię Ci co najlepiej zrobić w tej sytuacji, czyli napisać identyczny temat na forumplay z prośbą, lub w Twoim przypadku - żądaniem - możliwości rozwiązania umowy bez kary umownej. Tam Play4U przejrzy sprawę i odpowie na temat. Tutaj prosisz o pomoc, żalisz się i podajesz numery zgłoszeń nie wiadomo po co.

 #636977  autor: muchakk
 02 cze 2013, 17:54
Bliźniaczy temat założony jest na forum playa... Gdybyś przeczytał pierwsze zdanie pierwszego postu w tym temacie wiedziałbyś po co założyłem ten temat też tutaj...

 #636981  autor: manyaky
 02 cze 2013, 17:59
Ok, chcesz sobie nagłaśniać sprawę, to nagłaśniaj. W tym problem, że na forum telepolis doskonale zdajemy sobie sprawę, z tego, jak w niektórych lokalizacjach działa sieć P4, jak działają handovery i na jakim poziomie, nie tylko w Play, jest obsługa klienta.

Jeśli założyłeś temat na forumplay i faktycznie wynika z niego, ze nie jesteś w stanie korzystać z ich usług "za które płacisz", to wątpię, żeby nie dali Ci możliwości rozwiązania umowy.

 #636986  autor: Ruben
 02 cze 2013, 18:20
manyaky pisze:Ale robicie flejm o niczym, który nota bene wątpię, żeby się tak ciągnął bez zaplecza finansowego W3.
Jeżeli to miał być dowcip, to Ci się nie udał.
manyaky pisze:Mówię Ci co najlepiej zrobić w tej sytuacji, czyli napisać identyczny temat na forumplay
Nie przesadzałbym z ta rolą forum Play. Też jak miałem problem z Play pisałem tam a Play4You odpisywał "ponagliłem". Prosiłem żeby w końcu ktoś z działu technicznego zobaczył moje zgłoszenia, bo odpowiedzi są idiotyczne i widać, że pisały je osoby na odwal, bo termin 30 dniowy mijał. Otrzymałem informację, że zrobi co w jego mocy. Widać, że mocy zbyt dużej nie miał, bo odpowiedź kolejna nie poruszała kwestii zgłaszanych przez mnie a kolejna rada P4Y brzmiała "pisz odwołanie". Tyle to i bez tego forum wiedziałem ;) Kolega muchakk jest na tyle długo na forum, że posądzanie go o jakieś płatne akcje anty-Play jest niepoważne.
Z dużymi firmami tak jest, że jak chcesz normalnie reklamacje zgłaszać, to zlewaja człowieka ale jak ktoś zrobi szum na FB i innych portalach, to i sam rzecznik Gruszka tematem potrafi się zająć, bo wizerunek im się psuje. To jest wkurzające, żeby ktoś zajął się problemem to trzeba takich metod się chwytać.

 #636994  autor: Artur051
 02 cze 2013, 18:44
Muchakk, nic tylko życzyć Ci powodzenia z Play-em ;). Mimo, że lubię Playa i korzystam z niego na codzień to widzę że to nie jest sieć bez skazy, sam od czasu do czasu to widzę, jednak w codziennym użytkowaniu mi nie przeszkadza (przerzucanie 3g-2g dla przykładu), bo styka że włącze only gsm na moment i moge rozmawiać dalej bez problemu. Siedzę tu bo prepaida mają niezłego dla osób mających sporo znajomych u nich. ;). Ale gdy zajdzie potrzeba to są i inny operatorzy, wiadomo...

Też mnie bawią fanboje, bez różnicy czy to Play-a czy to Apple'a. Zawsze są tak samo śmieszni i nielogiczni w tym co piszą ;).

 #637017  autor: solidburn
 02 cze 2013, 20:00
muchakk pisze:
Widzisz Ty masz ten plus, że u Ciebie jak jestes zalogowany do roamingu to możesz normalnie w sensownej jakości korzystać z usługi za którą płacisz. U mnie wygląda to niestety o wiele gorzej.. Odnośnie wyrzucania z sieci... ehh temat według mnie jest śmieszny. Przypomina mi się, jak kiedyś gruszka miał pokonać jakiś dystans z telefonem z sieci PLAY i pokazać jak to ładnie roaming działa i nie ma problemu. Ciekawe dlaczego to tej pory nie widzieliśmy relacji z tej trasy? Czyżby jej nie było, a może gruszka pierwszy raz wyjechał z Warszawy i zobaczył, że faktycznie jest TOTALNA KASZANA?
Właśnie jak jestem zalogowany.... np w piątek E72 podobno hiper turbo super tel wylogował się z sieci plus i sobie leżał dopiero w sobotę zobaczyłem ze jest offline, niestety nie miał ochoty się połączyć ponownie wiec jest fajnie do czasu jak działa..
w play24 sprawdzałem automatycznie abonament się nie zmniejszył o 1/30 niestety ;)

Grusza wie doskonale jak to działa na mieście nigdzie jeździć nie musi ale nie s.. się we wlanie gniazdo za to mu nie płacą

 #637035  autor: user_delete34
 02 cze 2013, 21:05
manyaky pisze:Ale robicie flejm o niczym
Panie Gruszka, no co Pan nie powie? :-D
Jakoś to forum telekomunikacyjne i większość użytkowników korzystała z usług większości lub wszystkich polskich operatorów i każdy wie, co jak chodzi. Problemy np Vieslava z Orange to pewnie też nic?
manyaky pisze:Jeśli chcesz, żebym zamilkł, to daj mi bana. :-D
Wyjdź z hotelu.
manyaky pisze:zdajemy sobie sprawę, z tego, jak w niektórych lokalizacjach działa sieć P4
Owszem, w niektórych lokalizacjach można skorzystać z usług PLAY. :wink:

muchakk, co za podejście do reklamacji. Może masz im wysłać skan deklaracji zgodności telefonu z normami albo zrzut ekranu z tą samą informacją? Olewanie klienta: PLAY - poziom ultra.
Bez emotikona, ani trochę to śmieszne, tym bardziej przy cyrografie.
Życzę cierpliwości w walce!

... hmmm a jakby dodatkowo próbować przenieść numer TERAZ, w czasie umowy? Chodzi mi o samo złożenie wniosku o przeniesienie. Wiadomo, odrzucą, ale skoro BOK w TAKIM STOPNIU OLEWA KLIENTA, to może cokolwiek się zainteresują sprawą?

EDIT:
manyaky pisze:Markadiusz, proszę zachowaj rozsądek.
Sam byłem długo ich klientem i nie twierdzę inaczej niż napisałem. Z tej sieci normalnie da się korzystać gdzieniegdzie i pod warunkiem, że mamy szczęście.
Ostatnio zmieniony 02 cze 2013, 21:23 przez user_delete34, łącznie zmieniany 1 raz.

 #637037  autor: muchakk
 02 cze 2013, 21:13
Markadiusz pisze:... hmmm a jakby dodatkowo próbować przenieść numer TERAZ, w czasie umowy? Chodzi mi o samo złożenie wniosku o przeniesienie. Wiadomo, odrzucą, ale skoro BOK w TAKIM STOPNIU OLEWA KLIENTA, to może cokolwiek się zainteresują sprawą?

Tak zrobiłem z jednym numerem na abonament co też mialem w PLAY. Złożyłem wniosek o natychmiastowe oddanie numeru... nikt nic nie dzwonił. Numer oddali i za pare dni przysłali karę umowną z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy.

 #637038  autor: manyaky
 02 cze 2013, 21:17
Markadiusz, proszę zachowaj rozsądek.
Markadiusz pisze:... hmmm a jakby dodatkowo próbować przenieść numer TERAZ, w czasie umowy?
Oleją to. Dla nich ważne, czy jest szansa, że klient ucieknie czy nie. Z tego co wypisuje się teraz na forach, to nawet pod koniec umowy nie dzwonią z przedłużeniem.
Ruben pisze:Nie przesadzałbym z ta rolą forum Play. Też jak miałem problem z Play pisałem tam a Play4You odpisywał "ponagliłem". Prosiłem żeby w końcu ktoś z działu technicznego zobaczył moje zgłoszenia, bo odpowiedzi są idiotyczne i widać, że pisały je osoby na odwal, bo termin 30 dniowy mijał. Otrzymałem informację, że zrobi co w jego mocy. Widać, że mocy zbyt dużej nie miał, bo odpowiedź kolejna nie poruszała kwestii zgłaszanych przez mnie a kolejna rada P4Y brzmiała "pisz odwołanie". Tyle to i bez tego forum wiedziałem ;)
Nie wiem o co chodziło, ale P4U można 'nacisnąć' żeby dodał notatkę oprócz ponaglenia lub spokojnie przedyskutować różne opcje. Fajnie by było, gdyby muchakk napisał, co mu zaoferowano.
Ruben pisze:jak ktoś zrobi szum na FB i innych portalach, to i sam rzecznik Gruszka tematem potrafi się zająć, bo wizerunek im się psuje. To jest wkurzające, żeby ktoś zajął się problemem to trzeba takich metod się chwytać.
No i zgoda, tylko na telepolis szumu nie zrobisz, żeby się 'rzecznik Gruszka' zajął tematem.


@down,
ale się tego uczepiliście :lol:
Ostatnio zmieniony 02 cze 2013, 21:22 przez manyaky, łącznie zmieniany 1 raz.

 #637039  autor: bora1410
 02 cze 2013, 21:18
manyaky pisze:Ale robicie flejm o niczym, który nota bene wątpię, żeby się tak ciągnął bez zaplecza finansowego W3. :D
Czytając Twoje posty na blogu playa to jestem przekonany że posiadasz zaplecze finansowe z P4.

 #637075  autor: blackmalder
 02 cze 2013, 23:01
Aj tam, skoro temat został założony, aby uświadomić ludzi jak to play traci zasięg czy też jak to nieodpowiedzialni są konsultanci z biura obsługi klienta, to temat nadaje się do kosza bo wszyscy są tego świadomi.

Ja mam abonament w RBM i nie narzekam, jestem z Gdańska, podróżuje do Olsztyna, Torunia czy Warszawy i zasięgu dotąd nie zgubiłem, czasami w windzie gubie. Ale pracując w BOK'u nasłuchałem się klientów niezadowolonych z zasięgu także wierzę Ci na słowo muchakk, że twój problem jest realny i należało by coś z tym zrobić. Ale wypisywać i klnąć na Play'a naprawdę nie ma sensu... bo takie rzeczy dzieją się w każdej sieci, Tobie trafił się Play. W Play'u (jeśli się nie myle) jest ok 8 milionów klientów, z czego reklamacje składa grubo mniej niż 1%, około 0,25% osób i to nie dotyczy tylko zasięgu, a błędów na aneksach, usługach, umowach, naliczonych stawek itd. itd. Także biorąc to do skali całej polski to kilka bądź kilkanaście tysięcy osób ma problem a reszta śmiga elegancko. Także indywidualnych problemów nie można odbierać na skale całego społeczeństwa, ale nie można też wykluczyć, że problem nie występuje.

Jeśli chodzi o pracę konsultantów, cholera a czego wy się tu dziwice, że odpowiedzi na zgłoszenia są takie beznadziejne, jak rotacja pracowników jest wręcz co tygodniowa i żółtodzioby mają mieć pojęcie? Za takie stawki to się nie chce słuchać wydzierających się klientów ;) Istnieją jeszcze rzetelni konsultanci tacy jak ja :D ale to są wyjątki.

Przejżałem twoje zgłoszenia muchakk, niestety nie mogę nic na ich temat powiedzieć (ochrona danych osobowych), ale taka rada ode mnie, zgłoszenia pisz najbardziej szczegółowo jak potrafisz, podając wszystkie informacje na tacy. Wtedy zgłoszenia będą rozwiązywane szybciej i konkretnie.

 #637829  autor: muchakk
 06 cze 2013, 14:48
Szanowny Panie,




w odpowiedzi na zgłoszenie telefoniczne, które zostało zarejestrowane 28 maja 2013 roku, dotyczące trudności w korzystaniu z usługi głosowej oraz rozwiązania Umowy bez naliczania opłaty specjalnej informuję, że dokładnie zapoznałam się z Pana sprawą.



Wyjaśniam, że na podstawie zgłoszenia zweryfikowałam działanie usługi telefonicznej na numerze 5***. W jej wyniku stwierdziłam, że w Pana lokalizacji mogą występować trudności w korzystaniu z usługi. Informuję jednak, że usługa głosowa jest usługą mobilną. Zgodnie z § 8 pkt 6 Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Mix II, Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych. Zwracam uwagę, że na jakość połączeń wpływają:

Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Mix II
- ukształtowanie, zabudowa terenu,

- odległość od stacji nadawczej,

- siła odbieranego sygnału ze stacji nadawczej,

- warunki atmosferyczne.

Dodam, że ma Pan możliwość korzystania z sieci innych Operatorów w roamingu krajowym. Ustawienie automatycznego wyboru sieci i Operatora poprawi jakość świadczenia usługi. Dzięki temu telefon będzie wybierał najlepszy i najsilniejszy w danym momencie zasięg.



Potwierdzam, że odnotowałam zgłoszenia numer: 57960382 oraz 59025628, o których Pan wspomina. Zostały one zamknięte 27 oraz 28 maja 2013 roku. Odsłuch rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 28 maja 2013 roku potwierdził, że konsultant poinformował o kontakcie po 30 maja 2013 roku, co nie nastąpiło, dlatego przepraszam za zaistniałą sytuację.



Zgodnie z § 9, pkt 6 wspomnianego Regulaminu, w przypadku przerwy w świadczeniu wszystkich usług telekomunikacyjnych trwającej dłużej niż 24 godziny, Abonent może żądać zapłaty kary umownej w wysokości 1/30 wartości średniego zużycia z 3 ostatnich mieszący kalendarzowych od dnia wniesienia reklamacji. Odnotowałam aktywności w ramach reklamowanej usługi. Przykłady są następujące:

- 27 maja 2013 roku o godzinie 16:26:46,

- 29 maja 2013 roku o godzinie 13:48:14,

- 6 czerwca 2013 roku o godzinie 11:06:07.



Odnosząc się do kwestii rozwiązania Umowy bez naliczania opłaty specjalnej informuję, że podpisując dokument zobowiązał się Pan do korzystania z usługi głosowej przez 50 miesięcy. W przypadku przedterminowego jej rozwiązania, Operator upoważniony jest do naliczenia opłaty specjalnej (zgodnie z § 14, pkt 13 wspomnianego Regulaminu). Dodam, że do wypowiedzenia Umowy niezbędne jest zachowanie formy pisemnej potwierdzonej własnoręcznym podpisem.



Mając powyższe na uwadze informuję, że nie mam podstaw do przychylenia się do Pana prośby i rozwiązania Umowy bez naliczania opłaty specjalnej oraz przyznania rekompensaty, dlatego reklamacja została uznana za niezasadną.



Z uwagi na dalszą dobrą współpracę przyznałam doładowanie w wysokości 30 zł na jeden okres rozliczeniowy, do wykorzystania od 1 do 31 lipca 2013 roku.



Potwierdzam, że zarejestrowałam Pana zgłoszenia telefoniczne z Biurem Obsługi Klienta.



Ponadto zgodnie § 12, pkt 8 wymienionego Regulaminu, Operator udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w terminie 30 dni od daty jej złożenia.



Jestem przekonana, że przedstawione wyjaśnienia są wystarczające i pozwolą na zakończenie sprawy.
Krew mnie zalewa... pisze, że zapoznała się należycie ze sprawą, a za chwile wyskakuje mi z roamingiem krajowym z którym mam cały czas problem... Co za idiotka.... AZ mnie trafia!!

 #637836  autor: zygikuleczka
 06 cze 2013, 15:18
muchakk, to odp. na maila ktorego ostatnio wyslales na adresy, ktore Ci wskazalem?
Na 50 miechow? o zesz f##k...

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #637844  autor: manyaky
 06 cze 2013, 15:32
muchakk pisze:Krew mnie zalewa... pisze, że zapoznała się należycie ze sprawą, a za chwile wyskakuje mi z roamingiem krajowym z którym mam cały czas problem... Co za idiotka.... AZ mnie trafia!!
przez 50 miesięcy.
:smt005

Zamiast się żalić i wyzywać od idiotów, mógłbyś wreszcie napisać, co zaoferował Ci Play4You na forumplay. :lol:

 #637848  autor: user_delete27
 06 cze 2013, 16:06
manyaky, podlinkuj bo znalezc nie moge ;)

 #637853  autor: muchakk
 06 cze 2013, 16:53
zygikuleczka pisze: muchakk, to odp. na maila ktorego ostatnio wyslales na adresy, ktore Ci wskazalem?
Na 50 miechow? o zesz f##k...
Na maila do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej odpowiedzi... coś mi się wydaję, że już nie otrzymam...

To MIX na ilość zasileń, a nie na okres.... 50 zasileń. Przy przedłużaniu usługi gdzie wszystko jeszcze działało OK planowałem, że w rok to spłacę... Niestety usługi tak działaja, że mało co korzystam z tego telefonu... Zresztą i tak większosć umowy mam za sobą.. zostało mi tylko 810zł do końca...
manyaky pisze:Zamiast się żalić i wyzywać od idiotów, mógłbyś wreszcie napisać, co zaoferował Ci Play4You na forumplay.




Play4U nic mi nie zaoferował, nic nie pomógł tylko ponaglił zgłoszenie gdzie ja to mogę tez zrobić przez telefon....
dziadek186 pisze:manyaky, podlinkuj bo znalezc nie moge
Temat na forum PLAY: http://forumplay.pl/showthread.php/6046-Reklamacja

 #637859  autor: Precelos
 06 cze 2013, 17:01
muchakk pisze:solidburn napisał/a:
Precelos napisał/a:

IMO to plastikowa zabawka w dodatku brzydka
E72 to jeden z lepszych telefonow jakie zrobila nokia


Czy te tel są lub nie są dozwolone przez play ?
jakieś oficjalne info zapodasz


Też proszę o taką listę telefonów... :lol:
pisalem przeciez nie chodzi mi o sama siec tylko ogolny rozwoj telefonow ktory idzie w zlym kierunku

mam drugi telefon- smarfon w plusie i widze roznice w zasiegu miedzy zwyklym telefonem a smarfonem

Obrazek

 #637865  autor: user_delete27
 06 cze 2013, 17:36
manyaky pisze:
muchakk pisze:Krew mnie zalewa... pisze, że zapoznała się należycie ze sprawą, a za chwile wyskakuje mi z roamingiem krajowym z którym mam cały czas problem... Co za idiotka.... AZ mnie trafia!!
przez 50 miesięcy.
:smt005

Zamiast się żalić i wyzywać od idiotów, mógłbyś wreszcie napisać, co zaoferował Ci Play4You na forumplay. :lol:
Faktycznie, play4you zaproponowal duzo... a konkretnie odwolanie od odpowiedzi odnosnie reklamacji :/ manyaky, bronisz tej sieci jak pitbull, a sam widzisz ze dzial techniczny ma klientow w d, podobnie jak obsluga. Sam play4you przeczy sobie w tym co pisze, najpierw twierdzi ze to nie ich wina, a pozniej ze faktycznie sa zaklocani przez ukrainska siec... brak mi slow, facet jest z lapanki czy co ? Swoja droga to skoro w rzeszowie zakloca siec z ukrainy to mnie pod tarnowem pewnie zakloca siec slowacka bo matka na abo z play doswiadcza tych samych problemow co autor watku. Kazda siec ma problemy ale to co sie dzieje z play to juz sa kpiny. A manyaky'owi zalecam sprawdzenia forum plusa, a przekona sie jak wyglada poprawne podejscie konsultanta do klienta.
muchakk: tak na marginesie, wykrywa w rzeszowie jakies ukrainskie sieci ? ;)
edit:
muchakk robi bardzo dobrze ze opisuje ten temat na forum. Dobrze tez byloby atakowac playa na facebooku i innych forach branzowych. Jezeli to nie zmieni postawy sieci to przynajmniej uchroni pewna czesc uzytkownikow przed migracja do fioletowego gluta i borykaniem sie z awaryjnoscia sieci i nieudolnoscia pracownikow.

 #637880  autor: manyaky
 06 cze 2013, 19:13
dziadek186, nie miałem dostępu do tematu, wcześniej muchakk unikał udostępnienia linka.

 #637882  autor: user_delete27
 06 cze 2013, 19:18
A to mea culpa w takim razie ;)